Gözler yaşlı,kafam darmadağın düşünceler boğuk. Elini kolarımda birleştiren kadınla Adım adım ilerledim. Arabaya kafamı eğerek girdim. Yanan canım durmayan göz yaşlarım ve dahası dedem bunları öğrenirsin ne yapar düşüncesi beni yıkılırdu. Yarım saat süren yolculuktan sonra karakola gelmiş, ağırca arabayı açan jandarmalar kolumdan tutumuş beni içeriye doğru götürdüler. Beni sadece oturduğum yeri loş bir ışıkla aydınlatan bir odaya aldılar. Elim halen kelepçeli ve beni bırakıp gidenleri dönmesini bekliyordum. Kapı sesiyle gözlerim o yöne kaydı. İçeriye iri, siyah saçlı, beyaz tenli, belinde silahıyla bir adam girmişti. Gözlerim onu süzdükten sonra, " ben bir şey yapmadım, mahsumum." Bunları derken üstüme eğilerek gülmeye başadı "genelde buraya getirilen herkes bunu diyor." Geri çekildi iki ellini arkada toplayıp, oda içinde gezinmeye başladı. " demek ki sen suçlu değilsin öyle diyorsun dimi?" Büyük heyecanla "Evet" Dedim.
Bana döndü gözlerini devire devire baktı. " kimsen yok mu? Bir buçuk saattir burdasın ama kimse gelmedi."
Başımı eğdim. " Şey, dedem tek var, oda bilmiyordur eve gelmemi bekliyordur." Diyerek ağlamaya başladım. Sandalyeyi çekip karşıma oturup ellerini masada birleştirmişti.
"Şimdi sana sorular soracam ve sende doğru cevap vereceksin."
"Ben bir suç istemedim lütfen beni anlayın. " " susmak için işaret edince susmuştum. "O küçük kızın senin yanında ne işi vardı? anne babası cayır cayır yanarken o kız nasıl kurtuldu? Kız gece sende miydin?"
"Hayır! Hayır! Ben suçsuzum diyerek ağlarken "soruma cevap ver" diyerek kükredi. evet kız gece bendeydi bizle kaldı," Diyip eve götürme sebebini anlatmıştım, Ama pek inanıyor gibi bakmıyordu.
" peki annesini şiddet gördüğünü bu yüzden eve götürdüğünü söylüyorsun bunu yapmak yerine bir karakola gitseydin." "Ama çok geçti gece olmuştu yarın konuşmak için geldim ama geldiğim de bunlar olmuştu."
Evin yakınlarından senin parmak izini üstünde olduğu bir kolye bulunmuş." Elimi boyunuma götürdüm gerçekten de kolyem yoktu. "Evet o benim kolyem, Oradayken düşürmüş olabilirim.
" Kızı aldın evi yakarken o telaşla düşürmüş olmayasın?"
Gözlerim doldu. Bu nasıl bir şey Allahım. " Ben nası bunu yaparım ki ben masumum." "Ağlaman bir şeyi değiştirmeyecek bütün deliller seni gösteriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN (YAZIYOR )
Short StoryBizimkisi,masum hayallerdi. Hayallerimizin olmaması, büyüklüğü ve imkansız olmasından değil: Oluru olan her şeyi imkansızlaştırdılar çünkü biz KADINDIK. Bir düş kırıklığı benimkisi ya olmayacakları istiyorum ben yada olması mümkün iken olmamsına bi...