Gitmek kolay mıydı? Yada gitmek istenseydi gidilir miydi? Bir şeyi bitişi için yok oluşumu gerekiyor? Ne olmalı ne yapılmalıda huzur denilen o şeyin gelmesi için? Zamana bırakmak değiştirmiyor hiçbir şeyi hergün olan hergün devam eden acıyı hafifletmiyor zaman.
Leyla abla ağlaya ağlaya anlatığı hikayeyi halen bitirememiş. Sanki tekrar yaşayarak tekrar acı çekerek anlatıyordu. İçim paramparça dinliyordum bir kadının acısı diğer kadının açısı olmalıydı. Onu dinlerken onunla birlikte yaşıyor onunla birlikte ağlıyorum. Lütfen! anlat diye ellerini avuçlarıma aldım.
" gittmedim. Gidemedim bir fedakarlık kızım için olsun dedim o dünyaya gelmeyi hak ediyordu. Ona doğmadan aşık olan hayran olan bir anneydim nasıl olurda ona zarar vermesine izin verirdim. Belki bende ölecektim ama kızım önceliğimdi, sonra şiddetle devam ettik doğumuna bir ay kalmıştı. Beni hamile halimle defalarca dövdü. Ama dayandım. Taki birgün eve sarhoş gelene kadar. Çok sarhoştu. Kapı çaldı tekrar titremeye başladım. Açmadım bağırdım sarhoşun korkunç bir bağırışı haykırışı olur ya öyle bir bağırış. Ve ben çok korkuyordum. " aç yoksa buraya ateşe veririm" diye bağırmaya başladı. Açmaya korkar adımlarla gittim ayaklarım geri geri gidiyordu. Açarım gene beni döve döver uyur zannedim. Açtım o lanet kapıyı açmaz olaydım. Açtığım gibi üstüme yürümeye başladı kendinde değildi korkun üstü başı dağınık korkunç gözüküyordu. Beni göz ucuyla süzdü. Sen dedi sen hamilesin bir ay kala doğum yapacam ve kocam yeni görürmüş gibi tepki vermeye başladı. Bu kimin çocuğu dedi kimin koynundan çıktın kimin pici diye bağırmaya başladı öbür günlerden daha farklıydı içkiyi o kadar içmişti ki tepkileri öbür günlerden daha farklıydı. Aramızda tekrar bağrışma yaşandı. Bu çocuk kimin diye bağırmaya başladı." Mutfağa gidip bıçak getiricem o çocuğu öldürecem" diye bağırmaya başladı Ayakta zor duruyordu bir sağa bir sola çarpa Çarpa mutfağa gitti. Korktum çok korktum. Bittim dedim. buraya kadar kızım dedim. Elinde koca bıçakla geri geldi bana yaklaştıkça geri gidiyordum . Bıçağı bana sağlamaya başladı. Orda duran içki şişesini ani kaldırıp başına vurdum. Orda düştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN (YAZIYOR )
Short StoryBizimkisi,masum hayallerdi. Hayallerimizin olmaması, büyüklüğü ve imkansız olmasından değil: Oluru olan her şeyi imkansızlaştırdılar çünkü biz KADINDIK. Bir düş kırıklığı benimkisi ya olmayacakları istiyorum ben yada olması mümkün iken olmamsına bi...