20

5 3 0
                                    

Nasıl yaptım bilmiyorum.   Başı kanıyordu yerde sayıklamaya başladı. "Öldürdün beni"   başının dibine diz çöktüm ölme diye çığlıklarla ağlamaya başladım ama gözünü kapatı, uyanmadı. bir daha kalk beni döv , kalk bana kız,  kalk beni öldür,  ama ölme ben katil olamam.  Ağladım bağırdım kendimi parçaladım ama öldü.  O beni hergün öldürdü pişman olmadı ben bir gün öldürdüm hergün pişmanım.  Bazen canlanıyor kafamda ne çok sevdim  ne çok güzel anılarımız oldu. Ama hepsi bir bir yok oldu.  O gün sabaha kadar başında bekledim. Polisi aradım. Kocam toprağa benide buraya gömdüler altı yıldır burdayım. Altı yıldır hergün her an her saniye için pişmanım. Aslında biz kadınlar kendimiz kendimize zarar veriyoruz.  Bizi düşünmeyenler için çok şeyimizden oluyoruz . Aile dediğimiz o kavram bizim her anımızda iyimizde kötümüz de yanlışımızda başarımızda heran da olmalı her anda aile  olamayı bilmeli. Bizler ailem için de katlanayım ailem içinde susayim dediğim her şey suan senin suçun sen iyi olsaydın bunlar olmazdı diye başıma kakalanıyor. Ve inanıyor musun beni görmeye hiç gelmediler. Altı ay kadar kızıma burda baktım sonra benden ayrıldılar götürdüler onu onu çok özledim beni görse tanıyamaz  doğum günü yaklaşıyor. Yedisine girecek. Ama ben yanında değilim.
"Allahım bu ne biçim imtihan?"  Diyerek boyununa atladım sen çok güzel bir insanın. Birde kendimi halime şükrederek buldum  benim imtihanım senin yanında bir hiç  hani  derler ya kötünün kötüsü var. Gerçekten öyleymiş  Allah insanın taşıyacağı kadar yük veririrmiş."   Gözlerim dışarıya kaydı ve bu konuşma esnasında güneşin batığını, zamanın su gibi aktığını fark ettim. Zaman dediğin şey ne? seni yarına kavuşturan mı ? geleceğe yakınlaştıran mı?  Geçmişi özleten mi?  Yoksa gerçekten acıyı unutturan mı? Zaman ne?

Leyle abla sustu kocaman iki damla yaş bıraktı yanaklarına zaman beni yarına, geleceğime, kızıma yaklaştırıyor. beni geçmişimden sıyırıp alıyor unuturmuyor ama beni ondan uzaklaştırıp kocaman umudumu kızıma yaklaştırıyor. Kızım benim yarınım, geleceğim, umudum."
Ne denmeliydi? ne denilseydi de zamanı bu kadar mükemmel anlatan birinin kelimeleri kifayetsiz kalırdı.

KADIN  (YAZIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin