Koca bir dünya,dünyanın içinde hayat, hayatın içinde insan.
Darıcık evde, dünya kadar yükümle her dokunduğum yerle birlikte ahh! diye bir inilti dökülüyor dudaklarımda.
Nasılda acıyor her yerim, nasılda kırık gururum, nasılda çaresizim. Dayan diyorum, dayan çocukların için . Sonra aynada yansımamı görüyorum, benliğim o aynadaki kişi kim diyor,kendimi tanımakta zorlanıyorum. Yüzüm gözüm Morarmış dudaklarım yara bere içinde, gözlerim ağlmaktan şişmiş. Acıyor her yerim . Sonra aklıma beni dövdüğünde çocuklarımın bir köşede dizlerini toplayıp başını eğmiş kulaklarini benim çıkardığım inilti sesine tıkadıkları geliyor aklima. daha çok yüreğim acıyor, içimde koca kör bir ateş.Kadın haksizdir yapmıştır gene bir pisliklik. Allah bilir, ne yapmışdı da öldürdüler. Nede tanıdık sözcükler bunlar .kim her gün öldürüsiye dövülmek ister? ya o kadının gidecek yeri yoktur, ya çocukları içindir, Yada aileme laf söz gelmesin diyedir.
Nede fedakar dimi? o kadınlar sırf fedakarlıklarından dolayı susuyorlar. Sen yat sıcak yatağında o her gece çocukları gözlerinin önünde dövülüyor, sabaha kadar inliyor. çünkü onun canı yanıyor.çocukları ağlıyor. "anne ağlama" diyor. Dizlerinin önünde ayrılmıyor. Dört duvar arası ne yaşanıyor bilemesin. ama lafa gelince hiç tanımadığın insan hakında yorum yapıyorsun. yargılamayın.
binlerce kadın öldürülüyor. öldürülen her kadın için binlerce insanlık ölüyor, çünkü affetmiyecek o kadının annesi, babası ,kızı, oğlu ablası ,abisi , affetmiyecek Ailesi. zaman ne olursa olsun dünyanın her köşesinde kadın kadındır.
Çaresizliģi, korkuyu, bana sor dedi . artık bu gözler ağlamıyor. bedenim morluklarimda geçti anne çok huzurluyum. Bazen korkuyorum tekrar gelecek tekrar canımı yakacak diye korkuyorum buraya gelemez dimi anne bana eziyet edip süründüre süründüre öldürüp haps ettiği o çukurda da beni bulmaz dimi . Çünkü ben artık uyumak istiyorum. Çok yorgun ruhum çok kırgın kalbim. Çok sızlıyor yüreğim. Çocuklarım çok özlüyorum. Onlar benden çok daha acı çektiler her iniltimde onların yüreklerine ateş düştü . Özür dilerim diyen kapamak istiyorum ayaklarına anneniz pes eti sizi bırakıp gitti affedin annenizi demek istiyorum. O kötü dünya da kötü kisilere karşı koruyamıyacaģım artık. Bedenim Karanlık çukurda çocuklarımin özlemiyle çürüyecek. hani dünyadayken eziyet gören saygı duyulmayan bedenim .
Öldükten sonra dile gelse ne çok şey anlatırdı. Kırgınlıklarını, yorgunluğunu, özlemini, size olan nefretini, ve sizin affetmiyeceğini haykıraçaktı. Bir kişi öldürdü ama katili milyonlar oldu. Sustu insan sustu yer gök ağladı. Ama insan sustu .
namus olayına gelirsek. namus; dediğimde çocuğunuz kadın diye algılıyorsunuz namus kadına özgün kılınmış bir şey değildir hiçbir yerde yazmaz hiç bir kanunda kadın yapmaz erkek yapar kadına günah erkeğe günah değil diye yazmaz bırakın namus kelimesini kadın üstünden yürütmeyin . kadında hatta yapar erkekte. Bunu cinsiyet ayrımı yapmadan, kişi olarak, karakter olarak değerlendirilmeli .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN (YAZIYOR )
Short StoryBizimkisi,masum hayallerdi. Hayallerimizin olmaması, büyüklüğü ve imkansız olmasından değil: Oluru olan her şeyi imkansızlaştırdılar çünkü biz KADINDIK. Bir düş kırıklığı benimkisi ya olmayacakları istiyorum ben yada olması mümkün iken olmamsına bi...