3.Bölüm

371 153 41
                                    

Biz İnsanoğlu olarak yanlış bildiğimiz bir şey daha var ki ,saygı büyüğe veriler diye bir algı var. evet saygı büyüğe de verilir,ama saygıyı onunla sınırlandırmak malesef ki kötü bir durum çünkü insanların; düşüncesine , kararına, yaşantısına giyimine, hayatına ve daha saya bileceği onlarca şey kısacası insanların isteklerine saygı göstermeyi bilmeliyiz bunun kadını, Erkeği ,küçüğü ,büyüğü yoktur .

Ve Hayatın ençok yükünü kaldıran kadına saygıyı verilmek yerine en az saygı ve en az değer kadına veriliyor kadına saygı duyulmayan bir doplumun içinde büyümek İnanki kötü ve üzüntü verici istediğin gibi giyinmek istediğin gibi gezmek istediğin gibi düşünceni çekinmeden söyle bilmek bunlar biz kadınlar için hep zor olmuştur

Hayatımızda yapmak istediğimize ve en çokta fikirlerimize hiç saygı gösterilmedi. kadın olmak evde oturup kaderine razı olmak demek miydi?

Biliyorum hayır diyorsunuz peki ya neden bizden onu istiyorlar ?

Defalarca oturdum hayatımı sorugladım defalarca neden dedim neden bu kadar hayallerimize özgürlüğümüze isteklerimize uzağız neden hayallerimize yürüdükce bizden uzaklaştıriyorlar biz o yolda yürümekte yorulduk .bizi neden dediğimiz bir sürü soru işaretleriyle bırkıyorsunuz ,neden bize ömrümüz boyunca kendimizi değersizmişiz gibi hisetiriyorsunuz ,baktım da ne çok neden dediğimiz kelimeler var hayatımızda yeter artık; bize neden ben ,neden Biz ,neden kadınlar dedirtmeyin.

Küçük hayallerle küçük umutlarla kafeste büyüğünüz kadınlar varya; onlar sizden çok daha güçlü hayallerini büyütecek kadar o kafesten çıkacak kadar güçlü .

Saygıyı hak edecek kadar özel dünyanın onca yükünü kaldıracak kadar güçlü .

Ben hayatım boyunca gerek annemden gerek hayatımda tanıdığın tüm kadınlarda kendin feda etme altan alma kendinden ödün verme gibi cefakar şeyler yaptığı halde hiç bir zaman kendisiyle eşit tutmayan ben erkeğim sen kadınsın diyen eşlerle ömür geçirdiler. oysa bir kadın dünyaya gelecekteki nesli büyütmek gibi cefakar sorumluluğu yapıyorsa,dünyada her şeyi yapacak güçe sahiptir .

Hadi ama saygı en çokta emek veren her şeyde katkısı olan hayatın derdini çeken, doğum sancısıyla ,ölüm derecesini gelen kişiye verilmez mi ?
İşte bu yüzden ençok saygıyı siz kadınlar hak ediyorsunuz.

erkek olsaydım bunu yapardım dediğimiz ne çok hayallerimiz var

VARSA YANLIŞIM KUSURA BAKMAYIN YORUMLARI BEKLİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM :)

KADIN  (YAZIYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin