Dualarımı kapı eşiğinde durmuş beni izleyen Bahar kesmişti.
Uzamış, büyümüş ve hala aynı güzellikte. uzamış saçları ve beyaz teniyle göz kamaştırıcı bir güzelliği vardı. Halla beni izlemeye devam eden Bahar 'ı yanıma gelmesi için çağırdım Sessiz bir şekilde geldi dizimin önünde oturuverdi.
Baharcım nasıl geldin Leyla ablanın yanına? nerdeydin? beş yıldır ne yapıyordun? " Ben çocuk esirgeme kurumunadaydım bir yıldır da Leyla ablanın yanındayım"
" nasıl verdiler seni ona ? Beni evlatlık olarak aldı. Ben senin sayende yaşıyorum ve sen hiç hakkatmediğin halde hapis yattın. Ben hep çok üzüldüm." "Ahh! Canım sen ne kadar güzel ifade edebiliyorsun kendini ama böyle deme bak bitti ben burdayım. Artık hep senle Olacam. " Ellerini ellerimde kavuşturmuş başını dizime koydu. Bizi gözetleyen Leyla abla da içeri girdi " hadi ama yemek hazır şuan duygusallığa bağlama zamanı değil." Bu sözü özerine çokta beklemeyip Baharla birliktelik kalkmış oturma salonuna doğru gittmiştik şu kısa süre içinde yemek hazırlamıştı bile burnuma gelen kokuyla iştahım biraz daha kabarmıştı. Kendimi hızlıca masaya atmıştim yemeğimi yeme meşguliyetin de bulunuyordum. Derin daldığım ve yemekten başka hiçbir şey düşünmediğim o an Leyla abla karşımda oturmuş bu cümlesiyle beni duygulandırmıştı. " İçerdeki ardaşlar nasıldı ?" Bir kaç kişi dışında herkes gitti ve tabii yeni kişiler gelmeye devam etti .
Onları özledim keşke hepsi özgürlüklerine kavuşabilseydi.
Eğmiş başımı yemeğe daldırdım kaşığı bırakıp Leyla ablayla merak ettiği mi şeyleri konuşmaya yöneldim. " Abla Bahar bana az çok anlattı senin onu yetihane den aldığını nasıl oldu niye aldın ?" " Leya abla da elinde tuttuğu kaşığı sakince bırakıp bana döndü . "Çünkü senin hikayen beni çok derinden yaraladı ve küçük bir kızın oraya da hakkatmediğin düşündüm ve en çokta bu seni mutlu edeceğini biliyordum ve küçük bir sürpriz yaptım hapisten çıktığımdan beri onu evlatlık almak için uğraşıyordum bu hapis girmem epey soru oldu ama sonunda başardım."" Çok iyi yaptın tabii ki çok mutlu oldum. Ama beklemiyordum gerçekten sürpriz oldu.? Bu yaptıklarının mahçupluğu üzerimdeydi tuhaf bir o kadar da ilginç duygu içerisindeydim ve kafam tekrar da oluşan soru işaretinden kurtulmak için tekrar konuşmaya yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN (YAZIYOR )
Historia CortaBizimkisi,masum hayallerdi. Hayallerimizin olmaması, büyüklüğü ve imkansız olmasından değil: Oluru olan her şeyi imkansızlaştırdılar çünkü biz KADINDIK. Bir düş kırıklığı benimkisi ya olmayacakları istiyorum ben yada olması mümkün iken olmamsına bi...