Leyla abla durulmuş Buruk bir yüz ifadesiyle bıraktığı yerden devam etmişti. " ilk günüm de bana şu cümleyi kurdu, " sen artık benim esirimsin, kölem, gerekirse köpeğim. Ağzım açık dinliyordum. " benim bu sözler karşısında yaptığım tek şey ağzım açık kalması şok geçirmemdi." Meraklı tavrımla sözünü keserek konuya girdim. " bütün her şey güzelken durup dururken böyle bir şey neden söylüyor? neden yapıyor ki birde evliliğin ilk günü?"
" beni yiyip bitiren şey o .
neden dedim yıllarca ,neden çok iyi biriyken birden en kötüsü oldu? hatta en igrenci? Zamanla daha kötü oldu nisanliyken şahit olmadığım bir huyu varmış içkici durmadan içki içiyormuş yada benle evlendikten sonra başlamıştı, bilmiyorum. Çalışmayan biri oldu. Hem sözlü hem fiziksel şiddetleri başladı. Fiziksel şiddetleri zoruma gittmezdi." Şaşırır yüzle baktım, nasıl olurda şiddet zoruna gittmez ondan daha kötü ne olbilir ki ?" " eğer bana kullandığı cümleleri duysaydın fiziksel şiddet sana masum gelirdi. "Siz kadınlar erkekler için bir Cinsel objesiniz siz kadınlar güçsüz , siz kadınlar erkekleri kölesi, siz bizim için kullanılıp bir köşe atılacak malsiniz. Ve daha ağzımın almadığın neler neler." Şimdi Leyla ablanın savunduğu o düşünceyi anlamıştı malesef. Leyla abla o sözleri söylerken karşımda elini yüzüne kapatıp hıçkırıklarla çocuksu bir masumlukla ağlamaya başladı. Elini yüzünden çektiğim boynuna atladım ondan çok ben ağlamaya başladım.
" senin imtihanın benimkinden çok daha zormuş. Hata benim senin yanında koca bir hiç." " imtihanın büyüklüğü önemli değil seni ne kadar incitiği önemli. " haklısın gözlerle baka kaldım bir taraftan da yarım kalmış hikayesini tamamlamasini bitirmesini istiyordum. Ama anlatıkcada canı acıyor tekrar yaşıyormuş gibi gözünde canlanıyor. Bunu iyi bilirim. Leyla abla benim aklımdan geçen şeyleri duyarmış gibi, kaldığı yerden göz yaşlarını silerek anlatmaya başladı. Ellerimden tutu, " bana o cümleyi kurduğunda kadınlığımdan, kendiliğimden nefret ettim hiçbir zaman bu kadar kendimi aşalanmış, küçük düşürülmüş, kötü hissetiren biri olmamıştı." Diyince kendimi onun kadar kötü hissetmiştim. " ve tam iki yıl geçti şiddetle kabul etmedim gittmek istedim, ama beni karnımda ki bebeğimle kızımla tehdit ediyordu. Defalarca gittmek istedim ama gidemedim. Üstüme kapılar kitlendi aç kaldım , ama başaramadım gitmeyi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADIN (YAZIYOR )
Short StoryBizimkisi,masum hayallerdi. Hayallerimizin olmaması, büyüklüğü ve imkansız olmasından değil: Oluru olan her şeyi imkansızlaştırdılar çünkü biz KADINDIK. Bir düş kırıklığı benimkisi ya olmayacakları istiyorum ben yada olması mümkün iken olmamsına bi...