Ležal som v posteli a hľadel som na strop.

  Takže Jungkook a Namjoon? Od kedy? A prečo mi nič nepovedal?  Mojou hlavnou išlo toľko otázok. To Namjoon mu spravil všetky tie modriny?

  Začul som jemné vrznutie dverí. Keď som prišiel bolo zamknuté takže Jungkook je teraz asi trošku prekvapený, že je odomknuté.

  ,,Jimin?"
 
  Yop ako som hovoril.

  ,,Si doma?" Nakukol do miestnosti. Bolo na ňom vidno, že je nervózny. Jemne som mu zakýval na pozdrav a on prišiel ku mne.

  ,,Nemal si byť v obchode?" spýtal sa a trochu sa zasmial. Aww on má tú nervozitu aj v hlase.. zlaté. Pomyslel som si a prikývol mu na znak súhlasu.

  ,,Sunji vravela, že sa tam niekto vlámal takže je zatvorený. Ale mám pre teba banánové mlieko. Dokonca dve," povedal som mu a ukázal na malý stolík. V očiach sa mu objavili hviezdičky ako malému dieťaťu a hneď sa ku nemu rozbehol.

  ,,A toto je?" Ukázal na dve ďalšie.

  ,,Tie sú moje. Jahoda s vanilkou," povedal som mu s úsmevom.

  ,,Hyung to muselo byť drahé," povedal a pozrel sa na mňa. Len som pokrútil hlavou. ,,Ji už ten obchod vlastní, oficiálne, takže mi to dala zadarmo," vysvetlil som mu a on prikývol.

  ,,Hyuung~?"

  ,,Môžeš," odpovedal som mu rovno, pretože mi bolo jasné, čo sa chce spýtať.

  S nadšením na mieste doslova poskočil a vzal do rúk jedno jahodovo-vanilkové mlieko a otvoril ho. ,,Owo hyung toto je vážne dobré," povedal a napil sa opäť.

  ,,Yah! Nevypi to celé!" Zasmial som sa a on položil fľašku naspäť.

  ,,Mech, moje je aj tak lepšie," povedal a vzal si svoje dve mlieka. ,,Inak.. tak mi napadlo," Len to nie..keď on myslí tak to je nebezpečné.. ,,Čo takto ísť pozrieť Yoongiho aj s týmto tu? Možno by mu tiež chutilo. A Sunji by bola rada za nového zákazníka," povedal s úsmevom a ukázal na moje mliečka.

  ,,Daj pokoj nejdem za ním kôli biznisu," povedal som a prevrátil som očami.

  ,,Ale Jiminshi, ja viem, že ho máš rád."

  ,,Nemám," povedal som a zamračil sa naňho.

  ,,Mhhmm.. to povedz svojej tvári. Líčka máš červené ako jahôdky." Usmial sa na mňa a oprel sa lakťami o stolík.

  ,,Daj pokoj," povedal som mu a skryl si tvár do dlaní.

  ,,Len ak za ním pôjdeš."

  ,,Ugh.. fajn," povedal som a postavil sa na nohy. Prišiel som ku nemu a vzal do ruky neotvorenú fľašku. ,,Oh a skoro som zabudol," povedal som mu tesne pri uchu. ,,S Namjoonom ti to pristane," jemne som sa zasmial a oddialil som sa. Vyzeral dosť mimo.

  ,,A-ako.."

  ,,Ahoj Jungkookie~" zavolal som mu od vchodových dverí.








Chims😘

Let me KnowWhere stories live. Discover now