Ďalšie ráno sa zobudili obaja v objatí.

  ,,Dobré ráno," povedal s úsmevom Jimin.

  ,,Dobré ráno," odpovedal mu ranným chraplákom Yoongi.

  Chvíľu na seba iba hľadeli no to sa zmenilo keď Jiminov úsmev opadol. Na Yoongiho tvári bolo vidno, že bol zmätený a spoločne s Jiminom sa posadili.

  ,,Yoongi?" Na odpoveď mu starší prikývol aby pokračoval. ,,Prečo si to urobil? Nevravím, že sa mi to nepáčilo ani nič podobné. Len chcem vedieť prečo si to spravil. Že to nebolo len aby si si užil, že nie? Prosím že nie Yoongi?" Z jeho oči začali tiecť pomaly slzy na čo starší rýchlo reagoval a zotrel mu ich palcom.

  ,,Nie Jimin, nebolo. Chcel som to spraviť aspoň raz s niekým koho skutočne milujem a nie z donútenia," vysvetlil mu no Jimin mu stále kompletne nerozumel. ,,Vravel som ti, že na mňa Minsung niečo má. No skôr je to niekto. Má moju mladšiu sestričku. Je mladšia o rok no všetci vravia, že vyzeráme ako dvojčatá." Vysvetlil mu no Jiminov pohľad sa takmer nezmenil.

  ,,Prečo si po ňu nešiel skôr?" spýtal sa a Yoongi si povzdychol.

  ,,Videl si ma? Bol som ochotný nosiť dievčenské šaty len aby som ju tak ochránil. Bol som ochotný urobiť čokoľvek čo mi povedal, len pre to aby som ju náhodou neohrozil. Pred tým," povedal a zahľadel sa Jiminovy do očí.

  ,,Pred čím?"

  ,,Pred tým, než som ťa spoznal. Jimin, dal si mi nádej na to byť šťastný. Dal si mi svetlo do života keď som myslel, že je všetko už čierne. S tebou som našiel aj odvahu sa postaviť strachu." Po jeho slovách sa Jiminovy spustil z očí vodopád sĺz. Yoongi ho rýchlo vtiahol do objatia a vložil mu bozk do vlasov.

  ,,Pomôžem ti," povedal Jimin.

  ,,To ešte uvidíme. Teraz poď. Musíš sa umyť. Včera sme na to nejak zabudli." Žmurkol naňho a postavil ho z postele, vedúc ho do kúpeľne.

....

  Po tom ako sa Jimin umyl sa zabalil do uteráka a prešiel naspäť do izby ku Yoongimu.

  Akonáhle ho však uvidel zastavil.

  ,,Yoongi?" Zavolal naňho a starší sa naňho otočil. ,,Čo to robíš?" Spýtal sa ho s menším strachom ako hľadeľ na malú pištoľku v Yoongiho rukách.

  ,,Hlavne kľud Jiminie. Teraz na chvíľu odídem. Do večera budem naspäť," povedal mu a pištoľ si vložil do vrecka snažiac sa ju zakryť no nešlo mu to. Vybral ju a prešiel s ňou ku Jiminovy. Alebo presnejšie ku stolu vedľa neho, na ktorom mal položený kabát.

  ,,K-kedy si si to tu doniesol?"

  ,,Kým si sa sprchoval. Šiel som si po veci ale zabudol som si tu mobil tak som sa poňho vrátil," vysvetlil mu a oprel sa o stôl.

  ,,Povedal som, že ti pomôžem. Pôjdem s tebou."

  ,,Nie!" Zakričal naňho čo donútilo Jimina trochu cúvnuť. ,,Jimin," vydýchol a prišiel ku nemu. Chytil jednu jeho ruku a začal s ním cúvať ku posteli. Sadol si na ňu a donútil ku tomu aj Jimina. ,,Neboj sa Jiminie," povedal potichu a opäť spojil ich pery. Pomaly ho položil na posteľ tak aby mal hlavu na vankúši.

  ,,Y-yoon-"

  ,,Pššš," utíšil ho a Jimin zavrel svoje oči keď mu Yoongi začal pokladať malé bozky na krk. ,,Zlatík? Je tu ešte jedna vec ktorú by som chcel skúsiť. Mohol by som?" povedal ako sa postavil z postele a prešiel späť ku stolu. Zdvihol kabát a z vnútorného vrecka vybral lano.

  ,,P-prečo to m-máš? Čo chce-š urobiť?" Povedal trošku vydesene Jimin a zkrčil kolená a objal ich rukami.

  ,,Veríš mi Jiminie?" spýtal sa ako sa opäť priblížil ku mladšiemu. Ten jemne prikývol a hľadel na staršieho ako sa dostal až ku nemu. ,,Zavri očká zlatíčko," zašepkal mu do ucha a Jimin ho okamžite poslúchol. ,,Dobre, daj rúčky za chrbátik a otoč sa mi chrbtom." Ako rozkázal tak Jimin spravil. Yoongi mu opatrne zaviazal ruky tak aby mu neublížil no aby sa z toho nemohol len tak sám vymotať. ,,Ták, šikovný chlapček. A teraz sa pekne predkloň. Hlavičku si môžeš položiť na vankúš ale nevystierať nohy." Opäť sa stalo ako Yoongi povedal. Yoongi mu zaviazal lano o členky. ,,To je môj chlapec," povedal ako prešiel rukou po mladšieho vystrčenom zadočku.

  ,,Yoon-gi? Čo- čo chce-š teraz spraviť?" povedal Jimin stále hľadiac do vankúša.

  ,,Mrzí ma to Jiminie. Nebudem riskovať to, že pôjdeš so mnou. Nebudem riskovať teba," povedal a po chvíľke bolo počuť zabuchnutie dverí.

  ,,Yoongi? Yoongi! Počkaj, prosím! Yoongi!!"

















****
DNESKA JE SOBOTA.. ZE? A CO TO ZNAMENA? KTO VIE?
MAMAMOO MAJÚ LIVE KONCERT O 12!! IIIIIIK😊😊😊🥳🥰
oki to je všetko čo som chcela..
Stan mamamoo

Chims

Let me KnowWhere stories live. Discover now