,,A kam to ideme?" spýtal sa Jae ako kráčal medzi mnou a Hollandom, držiac nás oboch za ruky.

  ,,Prekvapenie." Zamrnčal trochu nad mojou odpoveďou ale pokračoval v ceste. ,,Neboj už sme tu," povedal som a zastavil som pred malým obchodíkom.

  ,,Ji Splash?" 

  ,,Jimin o tomto mieste hovoril v jednom kuse. Chcel som tu ísť s vami už dávnejšie lenže sa tam niečo prestavovalo tak som to musel presunúť na iný deň a vyšlo to na dnes," vysvetlil som im s úsmevom a vošli sme dovnútra. (Zabite ma TT.. cudzie príbehy si pamätám takmer naspamäť aj po roku ale vlastný nie a neviem ani či sa Hobi s Jiminom bavia.. ale myslím že áno, no ak nie tak mi prosím prepáčte^^'')

  ,,Dobrý, čo vám môžem ponúknuť?" spýtalo sa nás dievča ktoré by mohlo byť zhruba tak v našom veku.

  ,,Hm mohli by sme si najprv pozrieť ponuku?" spýtal som sa a ona sa trošku nervózne zasmiala.

  ,,Áno prepáčte, väčšinou tu máme len našich stálych zákazníkov. Ale vravela som si, že som vás tu ešte nevidela. No pracujem tu len pár týždňov." Hovorila celkom rýchlo ale hneď nám aj ukázala nejaká stoly a za jeden nás usadila. ,,Nech sa páči." Podala nám menu a s úsmevom odišla.

  Keď som sa na to pozrel hneď som si všimol, že tu majú rôzne druhy ochutených mliek  a potom aj rôzne možné zákusky.

  ,,Čo si dáte?" Pozrel som sa na svoje dve lásky ako sa medzi sebou dohadujú čo si objednať. Niekedy sa mi takmer ani nedá veriť, že v Hollandovy sa skrýva aj nejaká dominancia. 

  ,,Ja chcem ovocný koláčik a čokoládovo-kokosové mlieko," vyhŕkol Jae a ukázal mi na jeden z koláčov.

  ,,Dobre, a ty zlato?" 

  ,,Ja si dám mascarpone a skúsim asi vanilkovo-čučoriedkove mlieko." Prikývol som a pozrel sa na ponuku rozmýšľajúc čo si dám ja.

  ,,Máte vybraté?" Prišla ku nám nejaká iná baba tiež zhruba v našom veku.

  ,,Áno, poprosíme si ovocný koláč a čokoládovo-kokosové mlieko, cheesecake a vanilkovo-čučoriedkove mlieko a černicový koláč s banánovým mliekom." Dal som jej našu objednávku a ona s prikývnutím odišla. 

  Po zhruba šiestich minútach nám doniesla na tácke celú našu objednávku. ,,Nech sa vám páči," povedala ako nám to položila na stôl a opäť odišla.

  ,,Toto vyzerá skvelo!" vypískol šťastne Jae a ja spolu s Hollym sme sa na tom zasmiali.

  ,,Môžem skúsiť aj z tvojho?" spýtal som sa Hollanda a on na to miesto odpovede nabral trochu na vidličku a dal mi ho pred ústa. Otvoril som ich a on mi do nich vložil vidličku.

  ,,Hej, a čo ja?" Pozrel sa na nás s šteňacími očami.

  ,,Aww~" povedali sme spolu s Hollym.

  ,,Stále nemôžem uveriť ako sa môže hrať na badboya keď je takýto," povedal mi potichu Holland a ja som len prikývol.

  Obaja sme si vzali svoje vidličky, nabrali na ne z našich koláčov a podali ich Jaehyungovy pred ústa. Ten ich s radosťou otvoril a nechal nás tak ho nakŕmiť. 

  Skončili sme tak nejak, že sme nakŕmili jeden druhého. Holly najprv odmietol ale spolu s Jaem sme ho donútili. Ale len tak trošku.🤏

  ,,Dáte si ešte niečo?" Prišla ku nám znova tá istá baba ktorá nám doniesla našu objednávku.

  ,,Nie ďakujeme, už zaplatíme," povedal som jej s úsmevom a ona prikývla a za chvíľu bola pri nás aj s bločkom.

  ,,Nech sa páči, ale ak smiem, nepoznáte náhodou niekoho menom Jimin?"

  Tá otázka ma trošku zaskočila ale prikývol som. ,,To od neho viem o tomto mieste. Prečo?"

  ,,Ja len, že mi spomínal pár krát niekoľko jeho kamarátov a vy ste sa mi podobal na jeden z tých opisov. Hosung? Alebo tak nejak?" Ako to povedala tak som počul ako sa Jae trochu zasmial.

  ,,Hoseok," opravil som ju a ona sa nervózne zasmiala a poškrabala na zátylku hlavy.

  ,,Jasné, pardon. Ja som SunJi, som majiteľkou tohto tu. Mohla by som sa spýtať ešte niečo? Neviete kde by mohol byť Jimin teraz? Snažila som sa sa mu dovolať, lebo som ho už dlhšie nevidela ale neodpovedá a to sa mu moc nepodobá," povedala so starostlivým pohľadom a ja som iba pokrútil hlavou nie. Ona na to prikývla a odišla. A my sme spravili to isté.






Chims

Let me KnowWhere stories live. Discover now