Toho istého dňa~ izba Hoseoka a Hollanda
   Autor pov~

  Ozvalo sa zaklolanie na dvere.

  ,,Oh ahoj Jae, potrebuješ niečo?" spýtal sa chlapec vo dverách.

  ,,Od teba nie Holland. Hľadám Hoseoka, je tu?" povedal mu a hľadel zaňho, snažiac sa nájsť tretiu osobu.

  ,,Nie, išiel akurát preč ale asi za pol hodinu sa vráti," odpovedal mu Holland. Chcel zavrieť ale jedna otázka mu v tom zabránila.

  ,,Hey Jae, nechceš naňho počkať vo vnútri?" Otvoril viac dvere aby tam druhý chlapec mohol vojsť. Ten s prikývnutím vošiel dnu.

  Jae prišiel sám až ku posteliam a automaticky si na jednu ľahol. ,,Stále vonia tak isto," povedal potichšie a usmial sa nad príjemnou vôňou.

  ,,Odkiaľ poznáš Hoseoka?" Ozvalo sa z druhej strany miestnosti.

  ,,Ja a Hoseokie sme spolu chodili. No potom sa musel odsťahovať kôli škole, tak povedal že pre nás bude lepšie ak sa rozídeme. Ale teraz je naspäť takže som šťastný," povedal zasnene hrajúc sa s drobným plyšáčikom, ignorujúc druhého.

  ,,V-vy ste spolu chodili?" spýtal sa prekvapene Holland.

  ,,Áno, bol som jeho prvá láska. Doteraz neviem zabudnúť ako mi vravel ako je rád, že ma má." Hovoril to so zavretými očami a vdychoval jeho vôňu.

  ,,No jasné," povedal si popod nos Holland.

  ,,Hovoril si niečo?" spýtal ja Jae aj keď veľmi dobre počul čo starší povedal.

  ,,Ako dlho si s ním chodil?"

  ,,Celý rok predtým ako sa musel odsťahovať. Ani si nevieš predstaviť ako mi chýbal. Pár krát sme si za ten čas volali a keď som sa ho spýtal či si niekoho našiel a on povedal, že nie.. bol som tak šťastný. Znamená to že teraz mám šancu ho získať naspäť bez akýchkoľvek prekážok." Dokončil a pozrel sa s úsmevom Hollandovím smerom no keď ho videl úsmev mu poklesol. ,,Všetko v poriadku?"

  ,,Takže ty si bol jeho prvá láska, hej? No tak to ťažko. Ako ste sa spoznali?" spýtal sa otráveným tónom a priblížil sa k nemu.

  ,,Na koncerte jednej skupiny. Bol to prvý koncert nás oboch. Volajú sa-" ,,The Rose," dokončil zaňho Holland. (#STANTHEROSE ❤️)

  ,,A-ako to-" ,,Tiež som ho tam stretol. Bavili sme sa a to neskončilo len tam. Bavili sme sa aj dlho po tom a nakoniec sme spolu začali chodiť. Ja som jeho prvá láska."

  To Jaeho zaskočilo. Obaja chalani si vymenili nepríjemné pohľady.

  ,,Ak s tebou bol tak len zo súcitu. Nechcel ti ublížiť," povedal Jae a hľadel Hollandovi priamo do očí. Postavil sa z postele a prišiel tesne pred neho.

  ,,Ešte v ten deň ma pobozkal," povedal Holland a úsmevom.

  ,,Ešte v ten večer sa so mnou vyspal," povedal mu na obranu Jae.

  ,,Oh gratulujem, takže predsa si obyčajná kurva. Ale to už o tebe všetci vedia."



  V ten moment sa z jeho očí pomaly začali spúšťať slzy. ,,Ty o mne nič nevieš Holland, tak buď radšej ticho," povedal slabším hlasom a zotrel si slzy z červených líčok.

 

  Holland na to chcel niečo povedať, no zvuk otvárania dverí ho prerušil.








Chims 😘

Let me KnowWhere stories live. Discover now