,,Pozrime sa koho to tu máme? To som ti až tak chýbal? Ale čo to máš na sebe? Hm, tak to nie. Pod pôjdeme ti nájsť niečo krajšie, čo ty na to?" Začal sa ho vypytovať muž, hneď ako Yoongi vstúpil do veľkej budovy ktorá z vonku vyzerala skoro ako zrúcanina. Nepoďme si klamať, ani z vnútra to nebol žiadny zázrak.,,Neprišiel som tu pre to," odvrkol mu Yoongi a výraz v mužovej tvári sa v sekunde zmenil.
,,Oh vážne? A po čo si teda prišiel?" povedal s otráveným hlasom.
,,Po svoju sestru. Už som to znášal príliš dlho. Chcem aby si mi ju dal naspäť," povedal pevným hlasom s kamennou tvárou.
,,Oh, obávam sa, že to sa nestane."
,,Neprišiel som tu s tebou vyjednávať! Vráť mi ju! Okamžite!" Zakričal naňho a Minsung sa na tom trochu zasmial no opäť potom zmenil výraz tváre na naštvaný.
,,Ako? Takto sa rozpráva ku svojmu pánovi? Svojmu daddymu?" Hovoril ako sa začal približovať ku Yoongimu.
,,Nepribližuj sa!!" Zakričal nahlas a namieril naňho zbraňou.
,,No no no, snáď si chceš s týmto ešte ublížiť. Veď ani nevieš ako to používať," povedal ako prišiel ešte bližšie a Yoongi odistil poistku a položil prst na spúšť. ,,Uvedomuješ si, že ak to spravíš, svoju sestru už nikdy neuvidíš?" spýtal sa ho čím Yoongiho na chvíľku vyviedol zo sústredenia a rýchlo ku nemu pribehol. Zbraň mu vyrazil z ruky a odkopol ju niekam do boku.
Yoongi sa za ňou chcel rozbehnúť, no Minsung mu podrazil nohy a Yoongiho tak poslal ku zemi.
,,Ty s nikdy nepoučíš. Ja, vždycky vyhrajem," povedal a pomocou nohy zdvihol Yoongiho na kolená. ,,Si rovnaký ako tvoja sestra. Tiež sa snažila spraviť všetko čo vedela. Ah, ani nevieš koľkokrát sa mi sama ponúkla, že sa so mnou vyspí ak ju nechám ísť ale vidíš ju snáď chodiť niekde vonku? Nie, pretože je slabá na to aby niečo spravila. Avšak ty si taký nebol. Bol si panovačný a neposlúchal si a pozri čo som potom dokázal. Počúval si na slovo."
,,Kde je?!!" Zakričal naňho a Minsung sa na ňom zasmial.
,,Vážne si si myslel, že si tu nechám niečo tak zbytočné ako bola ona? Si nájivný. Ale tak to nie je novinka." Ruku mu položil na tvár a prstom zotrel slzu ktorá mu tiekla po líčku.
,,Čo si jej spravil?" Povedal hľadiac pred seba.
,,O to by som sa už nestaral. Ale keď mi tak napadá. Úplne zbytočná nebola. Poznáš Oskara? Môjho tigríka?" povedal mu s úškrnom a Yoongi sa naňho pozrel s ďalšími slzami stekajúcimi po jeho lícach.
,,Čože?" Doslova zašepkal, a díval sa mu priamo do očí s hnevom v tých svojich. Postavil sa zo zeme a zovrel ruky v päsť. ,,Nenávidím ťa!" S tým mu jednu vrazil do tváre s čím ho poslal k zemi a vytiahol z vrecka nôž. Priložil ho Minsungovy ku hrdlu, keď sa začal znova smiať. ,,Na čom sa smeješ?!"
,,Vieš, Yoonie~ Tvoju sestru už nemám. Takže tu není nič čo by ťa mohlo zastaviť pred tým mi niečo spraviť, že? Na svete už není nikto na kom ti záleží. Není tak? Alebo..?" Pohľadom sa pozrel do boku a Yoongi jeho pohľad následoval. V tej sekunde mal pocit že sa mu zastavilo srdce.
Telo ležiace na zemi a vedľa neho stáli dvaja muži.
Chims
YOU ARE READING
Let me Know
FanfictionKeď na školu príde nový žiak, ktorý zaujme už svojím výzorom, začnú sa diať a odhaľovať veci, ktoré by človek nečakal. Príbeh dvoch chlapcov ktorí si sú zdajne podobný, no mnohé osudy sú popretkávané rôznymi tajomstvami. Varovanie: S veľkou, VEĽKO...