No one pov~

  ,,Ale ale, koho to tu máme? Tak? Ako sa páčila kamarátovi prehliadka?" spýtal sa s úškrnom na tvári.

  ,,Prečo si to urobil?" zavrčal naňho Yoongi.

  ,,Oh láska, baby, hádam sa mu to nepáčilo? To ma mrzí. Môžem to aspoň tebe nejako vynahradiť?" povedal a prišiel ku nemu bližšie.

  ,,Nepribližuj sa ku mne, nehovor mi tak a neopováž sa na mňa siahnuť tými odpornými rukami!" zakričal naňho a muž zdvihol ruky do vzduchu. Yoongi mal zovreté ruky v päsť ale keď videl, že muž ruky zdvihol akoby sa vzdával, ostal prekvapene stáť.

  ,,Ale Yooniee~" povedal a rukou mu prešiel po tvári no Yoongi mu ju odstrčil. ,,Hádam si si nemyslel že by som ja ublížil tej tvojej tváričke. Nie, Nie. Ja nie. A tvojej tváričke už vôbec nie. Ale Yoonie.. mali sme dohodu. A ty si ju nedodržal," povedal slizským hlasom a odstúpil od neho. ,,Pamätáš si ešte o čom bola? A aj na čo sa zmenila po tom," na chvíľu sa zastavil a pozrel sa Yoongimu priamo do očí. ,,incidente?"

  Yoongi sklonil hlavu s tým ako mu pomaly začalo dávať všetko zmysel. ,,To všetko," začal a zavrel oči spolu s tým ako zovrel ruky v päsť, až sa mu zarývali jeho nechty do kože. ,,To všetko bola tvoja vina. Nebyť teba, všetko by bolo v poriadku!" zakričal naňho a udrel ho do tváre no hneď na to ho chytili štyri mocné ruky a odtiahli ho od ich pána ďalej. ,,Nenávidím ťa ty sviniar!!"

  ,,Oh, to asi už budem. Ale aspoň dodržím svoje slovo, láska. Nie ako ty. A preto ti ja neublížim. Avšak, to neznamená, že môžeš odísť a to bez trestu za zlé správanie. Takto to predsa nefunguje. A chlapci tu sa určite už dlho nehrali. A keď tu majú takú peknu bábiku ako si ty zlato," povedal ako začal opúšťať miestnosť. ,,Potom ho niekde vyhoďte," rozkázal im už pevným hlasom a jeho mužovia prikývli.











----------------------------------

Uvažovali ste niekedy nad zmyslom života a všetko čo vám mohlo napadnúť bolo byť s niekým koho veľmi dobre a reálne poznáte?

Je to fajn pocit keď máte niekoho^^







Chims😘

Let me KnowWhere stories live. Discover now