Na izbe Jimina a Jungkooka~

 ,,Stále nechápem ako ste mohli niekoho zabudnúť v kufri auta. Chudák Tae, musel sa cítiť hrozne." Krútil nad nim hlavou Jimin.

  ,,Stretli sme ho po ceste a rýchlo sme mu všetko vysvetlili ale v aute nebolo miesto tak sme mu povedali nech ide do auta s tým, že ho tam nezabudneme ale, sám si videl čo sa stalo," povedal rýchlo Hoseok a sklonil hlavu. 

  V miestnosti vládlo ticho až do chvíle kým sa neozval tichý smiech. Všetci sa pozreli na Jungkooka ktorý mal prekrytú tvár a snažil sa nesmiať nahlas.

  ,,P-prepáčte ja len," snažil sa hovoriť pomedzi smiech ale miesto toho aby niečo reálne povedal sa začal smiať ešte viac.

  ,,To nie je vtipné Jungkook. Zabudli sme človeka v kufru," pokarhal ho Jin no v tej chvíli sa ku Kookovy pridal aj Namjoon, Jae a Holland. ,,Aj vy? Môžete sa hanbiť. A hlavne ty Joon, bol to tvoj nápad a ty si do toho Taeho naviedol." Pokračoval v karhaní a mal v pláne pokračovať no o malú chvíľku už bol spolu s Jiminom jediný ktorý sa nesmial. ,,Aspoň Jiminie to chápe ako normálni človek." Postavil sa a objal ho na čom sa ostatný začali smiať ešte viac.

  ,,To je v pohode aj ja som sa na tom smial," ozvalo sa spoza nich a všetci sa pozreli smerom ku dverám.

  ,,Tae!" vykríkol radostne Jin a hneď ho išiel objať.

  ,,Jinnie!" povedal so smiechom a objatie mu oplatil.
Pohľady všetkých v miestnosti boli namierené na nich. ,,Čo?" spýtal sa ich Tae s nechápavým pohľadom no všetci mu odpovedali rovnako ,,Ale nííč."

  ,,Nabudúce im už nič také nedovolím, a ty tiež nie," povedal mu Jin ako sa mu pozrel do očí.

  ,,Radšej by som bol ak by už takéto nabudúce nebolo." Zasmial sa Tae a usmial sa na Jina ktorý ho stále objímal. 


  V ten moment dal Jin Taemu do vlasov nežný bozk na čo mladší sčervenal a schoval si tvár do staršieho hrude. ,,Oh, prepáč ja- nechcel som aby si sa cítil nepríjemne alebo-" jeho preslov bol prerušený keď sa Tae pozrel opäť hore a svoje pery jemne priložil na tie Jinove.

  ,,Prosím že to niekto natáčal," ozvalo sa potichu a všetci sa načiahli aby dali Hoseokovy pohlavok za to, že tých dvoch prerušil. ,,Áau!" povedal akože bolestne a objal Hollanda s falošnými slzami v očiach.

  ,,Dobre povedal by som, že mi už ideme na izbu," zahlásil Holland a spoločne sa rozlúčili.

  ,,Ja taktiež, Yoongi?" Pozrel sa na svojho spolubývajúceho Namjoon.

  ,,Ja ešte ostanem."

  ,,Okay ako chceš, Kookie pôjdeš so mnou?" pozrel sa na menovaného ktorý sa v tej sekunde postavil z postele a prišiel ku nemu. ,,To beriem ako áno." Zasmial sa a s pozdravom odišli z izby.

  ,,Ja už tiež pôjdem, majte sa," povedal im Tae na čo Jin reagoval taktiež a s pozdravom odišiel hneď za ním.










  Ako všetci odišli, Jimin sa jemne zasmial a ľahol si na posteľ.
,,Keď sme tu ostali takto sami, čo takto toho využiť?" spýtal sa Yoongi s menším úškrnom Jimina.

  ,,A ako?"

  ,,Mali sme náročný deň. Mali by sme sa nejako odreagovať. A poviem ti tajomstvo," povedal potichu ako sa naklonil ku Jiminovému uchu. ,,Poznám na to jeden veľmi dobrý spôsob," zašepkal a položil bozk tesne pod mladšieho ucho.




  ,,Yoonie~"


















End

Chims

Let me KnowWhere stories live. Discover now