,,Jimin!!" Chcel sa za ním rozbehnúť no niečo ho zastavilo.
Putá.
Minsung mu ich dal na jednu ruku a pripol ho tak na kratšiu reťaz keď nadával pozor.
,,Pusti ho!" zakričal naňho a pozrel naňho pohľadom, ktorý dokáže zabíjať.
,,Ale to nie, Kittie~ Bola by z neho pekná bábika, nemyslíš?" povedal slyzkým hlasom.
,,Nie! Máš mňa. Prosím, Daddy už m-máš mňa, nie? Na čo niekto iný? Prosím pusti ho, prisahám že budem už navždy len tvoj. Už nikdy neutečiem, nikdy nebudem prosiť aby si ma pustil von, len ho prosím nechaj. Prosím Daddy, nechaj ho tak niekde vonku nech sa vráti tam odkiaľ prišiel a poďme sa radšej hrať."
Slová mu išli ťažko z hrdla a keď povedal slovo, ktorým bol donútení Misunga volať, do očí mu nabehli slzy bolesti. Bolesti ktorou si prešiel v minulosti a bolesti z toho, že do tohto všetkého teraz priviedol aj jeho lásku.
Na kolenách sa dostal až naspäť ku Minsungovy a rukami ho chytil za boky, snažiac sa tak dostať jeho pozornosť preč z chlapca ležiaceho neďaleko od nich.
,,Oh~ Ani nevieš ako krásne tie slová znejú. Avšak pozri," Chytil mu tvár pevné do ruky a otočil ju tak aby videl na Jimina. ,,Ja viem čo si s ním robil, videl som to," hovoril blízkosti jeho ucha. ,,Počul som ho." Povedal už takmer šeptom a zhodil Yoongiho na zem. ,,Vážne si si myslel, že budem chcieť ešte niekoho ako si ty? Už to nebola zábava a naviac, si mi ukázal čo všetko a ako vysoko dokáže kričať on, si mi už zbytočný. Presne tak ako tvoja sestra." Poslednú vetu povedal s pohŕdavosťou v hlase a pokynul svojim mužom aby prišli ku nemu.
,,Prosím, nerob to. Urobím všetko. On ťa nebude počúvať, ja áno. Prosím Daddy." Pokúsil sa ho ešte raz presvedčiť ale márne. Bola naňho namierená hlaveň zbrane ktorá bola v Minsungových rukách.
,,Bol si mi užitočný a teraz ťa vypúšťam vtáčatko. Ber to ako oslobodenie od tohto sveta. Predsa len, nie som prvý kto sa ťa pokúsil zabiť, nie je tak? Pamätáš si ešte na ten deň? Som rád, že som ťa našiel včas. Mohol si si vážne ublížiť. A kto by mi potom priniesol tak krásnu vecičku ako si mi našiel ty? Hm? Takže naposledy Kittie, povedz papá,"
*BANG BANG BANG*
~Bang bang bang!
Da kkomjjak mara
da kkomjjak ma
Da kkomjjak mara
da kkomjjak ma
Oneul bam kkeutjang boja da kkeutjang bwa
Oneul bam kkeutjang boja
Ppangya ppangya ppangyaStan Big Bang!!
Chims
YOU ARE READING
Let me Know
FanfictionKeď na školu príde nový žiak, ktorý zaujme už svojím výzorom, začnú sa diať a odhaľovať veci, ktoré by človek nečakal. Príbeh dvoch chlapcov ktorí si sú zdajne podobný, no mnohé osudy sú popretkávané rôznymi tajomstvami. Varovanie: S veľkou, VEĽKO...