Yoongi pov~
,,AAAAAA!!"
Ráno ma zobudil krik kôli ktorému som takmer spadol z postele.
,,Ty hajzel!" Započul som ako ďalšie tesne pred tým ako som na tvári cítil celkom silnú facku.
,,Au?! Čím som si to zaslúžil?" spýtal som sa ho nechápavo.
,,Ako sa môžeš ešte pýtať?! Využil si toho že som bol opitý a.. a..," hovoril a hľadel na svoje ruky.
,,A..a nič. Ja nie som ten čo sa tu o niečo pokúšal," povedal som a postavil som sa.
,,Čože?"
,,Že ja som sa o nič nepokúsil. To avšak neplatí o tebe," povedal som aj keď druhú vetu trochu tichšie.
,,Č-čo som včera robil?" Jemne zakoktal a pozeral na mňa.
Povzdychol som si a oprel som sa o stolík. ,,Nič až také, najprv si len hovoril a potom si sa mi posadil na nohy ale odstrčil som ťa a potom si už spal." Nejdem mu radšej vravieť, že ma pobozkal.
,,Prepáč," povedal potichu. ,,Ako som sa tu vlastne dostal? Posledné čo si pamätám je že som bol v bare a objednal som si dva drinky."
,,Našiel som ťa v uličke ako si sa 'bavil' s nejakým típkom tak som ho od teba dostal preč aby ťa tam nepretiahol a doniesol som ťa tu," vysvetlil som mu a pozrel som naň. Hlavu mal sklonenú a hral sa s prstami. ,,Zlaté," povedal som potichu nad tým ako vyzeral a prešiel som do kúpeľne. Akonáhle som sa však pozrel do zrkadla tak ma prekvapili hneď dve veci.
Na líci som mal stále odtlačok Jiminovej ruky.
A nebol som tam sám.
Jimin, ktorý bol mimochodom stále polonahý, stál vo dverách a pozeral sa na mňa. Chvíľu tam stál so zvláštnym úsmevom a potom prišiel ku mne.
,,Jimin?" zavolal som naňho keď stál už predo mnou.
,,Vážne som včera nič neurobil? Keď som opitý tak robil rôzne veci," povedal priblížil sa ku mne tvárou na pár milimetrovú vzdialenosť. Cítil som ako sa mi zatajil dych.
,,Vážne," vydýchol som a on pozdvihol obočie.
,,Naozaj? Ale pokiaľ viem tak ja som ten čo si to nepamätá, nie? Tak čo takto ti to pripomenúť?" spýtal sa a ja som naňho bezslovne hľadel. Jeho pery som už takmer cítil na ty h mojich keď s nimi prešiel na moje líce, na ktoré mi predtým uštedril facku. ,,Prišlo ti video," zašepkal a strčil mi do ruky môj mobil.
,,Jimin ja-"
,,Pozeraj." Prikývol som a spustil som najnovšie video. Bol som tam ja s Jiminom na mojich stehnách ako sme sa bozkávali.
,,Jimin prepáč že som ti to nepovedal ale ja som le-"
,,Povedal som, pozeraj," povedal vážnejším tónom a ja som pokračoval v pozeraní videa. ,,Jimin~" Ozval sa môj hlas a ja som chcel odvrátiť pohľad ale Jimin ma chytil za tvár a nútil má to pozerať aj ďalej.
Bola to asi len stotina sekundy ale na konci bolo vidno, že som ho od seba odstrčil.
,,Ja viem že si to ty neurobil. Jediná vec ktorú ľutujem je, že si to nepamätám."
Prekvapene som sa naňho pozrel ale on sa vtedy začal smiať. ,,Sorry musel som vedieť ako sa budeš tváriť."
,,Aha," povedal som potichu a sklonil som trochu pohľad.
,,Mám návrh," začal hovoriť čím si získal moju pozornosť a ja som videl ako si ma prezerá. ,,Ja ti dám 5 otázok a ty mi na nej musíš odpovedať pravdivo a bez žiadneho vyhovárania, a potom budeš ty môcť položiť mne koľko len chceš otázok kým pôjdeme do triedy, platí?" Natiahol predo mňa ruku a ja som naňho hľadel ako na zjavenie.
,,Dneska je sobota Jimin. Do školy pôjdeme až za 2 dni."
,,No a?" spýtal sa a ja som napokon jeho ponuku prijal.
............................
Im baaaack~
Komu som chýbala?Ou jasne.. asi nikomu.. mech
Nemala som mobil lebo mi ho mama hodila o radiátor ale to nie je podstatné..
Ak sa vám časť páčila budem rada za lajk aj komentáre a zdieľania^^
Chims 😘
YOU ARE READING
Let me Know
FanfictionKeď na školu príde nový žiak, ktorý zaujme už svojím výzorom, začnú sa diať a odhaľovať veci, ktoré by človek nečakal. Príbeh dvoch chlapcov ktorí si sú zdajne podobný, no mnohé osudy sú popretkávané rôznymi tajomstvami. Varovanie: S veľkou, VEĽKO...