Ráno keď som prišiel do triedy bolo tu len pár ľudí lebo hodina mala začínať až o 10 minút. Vybral som si mobil a do uší som si vložil slúchadlá a zapol som si hudbu.

  Po chvíli zavibroval čo znamená že mi naň prišla nejaká správa, no neriešil som to. Avšak potom zavibroval znova a znova tak som ho teda odomkol a pozrel sa kto to je.

Yoongi:
Si v poriadku?
Nadránom som ťa počul kričať
Len som sa chcel uistiť že sa ti nič nestalo

  Otočil som sa jeho smerom a on sa na mňa uprene pozeral. V očiach mal obavi. Prikývol som mu na znak že som v pohode a usmial som sa.

Yoongi:
Tak prečo si teda kričal?

Ja:
Mal som zlý sen to je všetko

Yoongi:
Neznelo to tak
Bolo to akoby ti niekto ubližoval

Ja:
Vravím ti, že to bolo kôli snu

Yoongi:
A o čom bol?

Ja:
Neviem presne, bolo to divné

Yoongi:
Jimin?

Ja:
Čo?

Yoongi:
Keď sa na nás učiteľka
diva pohľadom, akoby nás
chcela zabiť, čo to znamená?


  Rýchlo som sa pozrel na učiteľku.


Vyzerala vážne naštvane.

  ,,Ďakujem Pán Park za váš záujem o hodinu. Okamžite odovzdajte mobily a po škole si po nich môžete prísť. Obaja," povedala a ja som si povzdychol.

  ,,Ti ďakujem," povedal som potichu ironicky keď som spolu s Yoongim prišli ku tabuli a podali sme tej nádhere naše mobili.

  ,,Nemáš za čo," povedal mi s úsmevom a odišiel na miesto.

Obed~

  ,,Jungkook-ah," povzdychol som si a oprel si oň hlavu.

  ,,Čo je?" povedal s "veľkým záujmom" a pokračoval v jedení.

  ,,Kôli Yoongimu mi učiteľka vzala mobil a teraz som s ním poškole," zastažoval som si a začal som jesť svoj objem.

  ,,Moment ty už máš mobil?" povedal začudovane a pozrel sa na mňa.

  ,,Hej? Ten čo si mi kúpil. Prepáč ešte som sa ti nepoďakoval. Ale zaujímalo by ma kde si naňho našiel peniaze. Snáď si neprosil Namjoona," podpichol som ho a venoval sa svojmu tanieru.

  ,,Tak to ťa môžem uistiť, že nie. Ja som ti nič nekupoval. A Namjoona by som kôli tomu neotravoval," povedal a ja som naňho začal hľadieť ako na nejaké stvorenie.

  ,,A-ale tak..kto potom..," nevedel som nájsť slov.

  Jungkook iba mikol plecami a odišiel preč.

  Tíjo, tomu sa hovorí kamarát. Povzdychol som si a jedol som ďalej svoj obed rozmýšľajúc nad tým kto mi teda ten mobil dal.









Chims😘

Let me KnowWhere stories live. Discover now