Keď sme sa vrátili na izbu stále mi v hlave išla myšlienka na to kde je Jimin. ,,Idem pozrieť do izby Jungkooka a Jimina, či je tam," povedal som tak aby ma počuli obaja a s ich odozvou, Okay, som išiel.
*Klop klop*
,,Jimin?" spýtal sa Jungkook ako otváral dvere.
,,Oh, takže ani tu nie je?" povedal som a Jungkook sa na mňa pozrel trošku prekvapeným pohľadom, no zakrútil hlavou nie.
,,Už dlhšie som ho nevidel. Najprv som si myslel, že išiel ku Yoongimu a aj tam prespal ale keď som tam šiel dneska pozrieť, neboli tam. Ty si ich tiež súdim nevidel," povedal a otvoril dvere viac aby som mohol vstúpiť.
,,Nie. Nenapadá ti kde by mohli byť?"
,,Nie, chcel som ísť na políciu ale povedali mi, že im mám dať pokoj lebo vraj už za nimi prišlo takto veľa ľudí a robili si z nich buď to srandu alebo sa tí ľudia vrátili o dva dni neskôr." Vysvetlil a ja som si povzdychol.
,,Čo budeme potom robiť?"
,,To neviem," povedal skleslo, no chvíľu na to postavil a prešiel ku stolíku na ktorom mal položený notebook.
,,Možno mám nápad." S tým začal niečo rýchlo ťukať do klávesnice. ,,Sakra," povedal a začal znova premýšľať. Po chvíli vzal do rúk svoj mobil a niečí na ňom hľadal.
,,A čo to teraz robíš?" spýtal som sa a on mi odpovedal bez toho aby sa na mňa otočil.
,,Snažím sa nájsť polohu kde sa nachádza Jimin a Yoongi, lenže Jiminov telefón je vypnutý a posledná poloha je tu neďaleko. Takže teraz sa ich snažím nájsť podľa Yoong- Mám ich," povedal potichšie a ja som naňho trošku nechápavo hľadel. ,,Nepozeraj a poď," povedal mi a odišli sme z izby. Išli sme pre izbu Yoongiho a Jungkook na ňu zaklopal. Chvíľu na to sa dvere otvorili a vyšiel z nich Namjoon.
,,Áno? Stalo sa niečo Kookie?"
,,Potrebujeme obvoz," povedal a chcel ísť ale všimol si za Namjoonom ešte jednej postavy.
,,Jin?" spýtal som sa a on prišiel bližšie ku nám.
,,Oh ahojte," pozdravil nás s úsmevom.
,,Čo tu robí?" spýtal sa trošku naštvaným hlasom.
,,Hľadal som Jimina a Yoongiho. Nikde som ich nevidel a po ceste som stretol Namjoona. Zavolal ma na chvíľu ku sebe. Mali sme v pláne ísť ku tebe či nie sú tam," vysvetlil a Jungkook prikývol ale videl som na ňom, že s tým úplne v pohode nie je.
,,Zistili sme kde sú ale potrebujeme odviezť," povedal som a Namjoon prikývol.
Všetci sme vyšli až ku parkovisku ku Namjoonovmu autu. Po ceste som ešte napísal Hollandovy, že idem preč a že im vysvetlím kam až neskôr lebo nemám moc času.
Lenže čo vtedy nevedeli bolo, že ich niekto z diaľky sledoval.
okay
Povedzme že Namjoon vie šoférovať😅😆
Chims
YOU ARE READING
Let me Know
FanfictionKeď na školu príde nový žiak, ktorý zaujme už svojím výzorom, začnú sa diať a odhaľovať veci, ktoré by človek nečakal. Príbeh dvoch chlapcov ktorí si sú zdajne podobný, no mnohé osudy sú popretkávané rôznymi tajomstvami. Varovanie: S veľkou, VEĽKO...