,,Čo tu ty robíš?" spýtal sa s vážnym a naštvaním hlasom Yoongi a postavil sa pred Jimina aby ho tak ochraňoval.

  ,,Čo? Vy tu máte takúto peknú oslavu znovustretnutia a ja sa nesmiem pridať? Aká to škoda. Ale na nešťastie neprišiel som tu s vami pokecať. Ako vidím najzábavnejšiu časť už máte za sebou. Hm, taktiež škoda. By som sa pridal. Toho bastarda by som si užil. Ale poviem to úprimne, mal aj nejaké výhody," hovoril ako sa ku nim pomaly približoval. ,,Držal ťa ďalej od Jiminieho," povedal tesne pred Yoongim a pohľadom sa dostal ku Jiminovy ktorý sa viac pokúsil schovať za Yoongiho chrbát. ,,Prečo si myslíš, že je jeden z mála ktorým som zatiaľ nič nespravil? Tešil som sa na našu chvíľku. A keby si neprišiel ty tak by aj prišla. Dúfal som, že ťa tvoj pán od neho udrží ďalej ale teraz sme tu. A keď to nedokázal on tak sa postarám o to aby si od neho zmizol už navždy."

  Ostatný sa ku nim chceli pridať tiež a brániť tak Jimina ale hlaveň zbrane ktorá na nich bola namierená ich v tom zastavila. Všetci z nich urobili jeden krok dozadu.

  ,,Prosím Haegyun daj im pokoj," povedal potichu Jimin ako viac stlačil v rukách Yoongiho tričko.

  ,,Oh neboj zlatíčko, ja ich tu nechám úplne v pokoji. Aj s tuna týmto. Ani nevieš ako ma naštvalo keď som ťa s ním videl. Ale uznávam, bola to občas príjemná predstava, že by som ti to všetko robil ja. Lenže ten idiot Minsung nevedel držať svoje hračky pod kontrolou a aha ako to dopadlo. Keby tento tu vedel poslúchať tak by mohli byť všetci tvoji kamaráti teraz v poriadku na internáte, ale aha, tu sú. A za chvíľu nebudú." Hovoril tichým, hlbokým a desivým hlasom.

  Po Jiminovom tele prebehla husia koža a pustil sa pomaly Yoongiho trička. Vykročil smerom ku Haegyunovy ale Yoongi ho držal za ruku. ,,Pusti Yoongi, neboj sa. Povedal som ti, už bude dobre." Pozeral sa naňho s úsmevom ako mu očami jemne naznačil aby išiel doľava a prešiel ku Haegyunovy bližšie. ,,Nechaj ich ísť," povedal vážne a hľadel mu priamo do očí. Yoongi využil toho, že Haegyun nedával pozor a prešiel mu za chrbát.

  ,,A prečo by som to robil?" spýtal sa ho s úškrnom hrajúcim na jeho tvári.

  ,,Pretože som to povedal," povedal neústupčivo Jimin na čo ho avšak Haegyun chytil jednou rukou pod krk a druhú ruku v ktorej držal zbraň trocha znížil a mieril ňou priamo na Jimina.

  ,,TY! mi nebudeš rozkazovať," zavrčal naňho a spevnil stisk na jeho krku. V tej sekunde už Yoongi neváhal a chytil zbraň ktorú držal Haegyun a vytrhol mu ju z ruky.

  ,,Pusti ho!" zakričal naňho no Haegyun sa len uškrnul. Jimina postavil pred seba a držal ho pažou okolo hrude aby nemohol utiecť.

  ,,Myslím že si zabudol kto tu má navrch, Yoonie~ Pretože to JA držím Jimina a nie t-" náhle prestal rozprávať a pustil Jimina. Hlavou sa pozrel dozadu a videl vo svojom chrbte zabodnutý nôž. ,,Vy sviniari!" Zkríkol na nich a chcel sa ku nim otočiť ale vo chvíli ako pustil Jimina sa miestnosťou znova ozval výstrel.

  ,,Y-yoon-" začal trochu rozklepane Jimin ale Yoongi ho okamžite vtiahol do objatia.

  ,,Už je dobre. Odteraz už stále," šepkal mu do ucha a hladil ho po chrbte.

  Ostatný sa ku nim pridali do skupinového objatia.

  ,,Prosím," povedal takmer nepočutelne Jimin. ,,Poďme odtiaľto už."

  Na jeho slová všetci prikývli a pomaly išli preč z budovy.

  ,,Um, ľudia? Ako ste tu prišli na všetci na päť-miestnom aute?" spýtal sa trochu prekvapene Jimin.

  ,,Oh, no vieš niektorý sedeli na kolenách a-"

  ,,Donútil Jaehyunga ísť do kufra!" vykríkol Jin.

  ,,Čože? Ja som sedel pri Hobimu."

  ,,Takže nikto nebol v kufri?" opýtal sa Yoongi a ostatý sa na seba navzájom pozreli. Namjoon sa rýchlo rozbehol ku autu aby ho odomkol a Jin otvoril kufor.

  ,,Vy ste na mňa zabudli! Už s vami nikdy nikam nepôjdem! Som vravel, že si zavolám taxi ale vy nieee pôjdem do kufra a že sa nemám čoho báť, že na mňa nezabudnete! A čo sa stalo?! Zabudli ste na mňa! Mal som vás ignorovať a pokračovať v ceste na izbu." Hovoril nahnevane Taehyung ako vystúpil z auta a kráčal od všetkých preč.  ,,Ahoj Jimin, Yoongi, fajn že ste fajn. Ja si volám taxi a vy si užite cestu s tamtým!" Ukázal na Namjoona a odišiel.

  ,,On tam bol celý čas?"

  ,,Nie génius," odvetil Jin Yoongimu.



Chims

Let me KnowWhere stories live. Discover now