,,Včera si povedal, že ma nenávidíš..
Je to pravda?"
Pohľad 3 osoby~
,,Y-yoongi ja, j-ja-" začal koktať tak na chvíľu zastavil a nadýchol sa. ,,Mám strach," vydýchol a Yoongi naňho ostal len bezslovne pozerať.
,,Strach?" opýtal sa po chvíli, na čo Jimin prikývol a sklonil hlavu.
,,Po tom čo si mi povedal, mám strach," vysvetlil a Yoongi si povzdychol. ,,Ten Mintung ťa donútil nosiť na sebe šaty a vydiera ťa s kto vie čím," hovoril celkom nahlas ,,a ja mám strach, že urobí niečo ešte horšie a ublíži ti," dokončil už tichšie a postavil sa. Chcel odísť no Yoongi ho chytil za ruku a otočil ho ku sebe naspäť.
Nevydržal to. Priložil svoje pery na tie Jiminové. Znova tak cítil ich jahodovú sladkosť. A tentokrát bez alkoholu. Jemne pohol svojimi perami a Jimin mu takmer okamžite začal odpovedať.
Jimin pov~
Yoongi ma chytil za ruku a pobozkal ma. Mal som pocit, že sa zbláznim. Ten bozk bol dokonalý. Cítil som v ňom lásku. Ani neviem či tam reálne bola alebo som si to len domyslel, no bol to skvelý pocit.
Odpovedal som mu na jeho bozky a obmotal som si ruky okolo jeho krku.
,,Yoongi~"
!!Smut warning!!
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
(Kľudne to môžte preskočiť ak sa vám to nepáči^^")Späť na pohľad 3os.~
Jiminov vzdych bol pre Yoongiho rajskou hudbou. Rukou mu prechádzal po boku a pomaly ňou zašiel až pod Jiminové tričko. Stúpal smerom viac ku jeho hrudi a zastavil sa až pri jeho bradavkách. Jemne po jednej z nich prechádzal čím si od Jimina vyslúžil ďalší vzdych.
,,Krásne," zašepkal do vzduchu a druhou rukou mu začal tričko vyzliekať. Jimin zdvihol ruky aby mu to uľahčil a Yoongi mu ho pretiahol cez hlavu.
,,Vyzeráš nádherne Jiminie," zavrčal mu Yoongi do ucha. Cítil ako sa nad tým mladší zachvel. Jimin rýchlo sklonil pohľad no aj tak si Yoongi stihol všimnúť začervenania na jeho líčkach. Len sa na tom zasmial a položil mu malý bozk na krk. Jimin na to reagoval okamžite naklonením hlavy čím Yoongimu spravil viac miesta. Rukami mu medzitým zaťahal za tričko čo Yoongi pochopil a vyzliekol si ho. Jeho hruď a brucho pokrývali jazvy a malé, stále nezahojené modriny.
Jimin svojimi prstami prechádzal po Yoongiho hrudi. Yoongi ho pomaly a opatrne viedol ku mladšieho posteli a položil som ho na ňu. ,,Y-yoongi ahh~" ozval sa Jiminov vzdych keď sa mu Yoongi prisal na krk.
,,Ugh jeho vzdychy by som mohol počúvať stále.,, Povedal si Yoongi v hlave a usmial sa do Jiminovej kože
Rukami prešiel ku jeho nohaviciam a vyzliekol mu ich spolu aj so spodným prádlom. ,,Yoongi~" vydýchol ako zacítil chlad.
,,Áno zlatíčko?" spýtal sa Yoongi s úškrnom a pozrel sa Jiminovy do očí. No ten len bezslovne odvrátil pohľad. ,,Ale no ták, ak mi nepovieš čo sa deje, nebudem ti môcť nijak pomôcť." Rukou prešiel po jeho boku čím si od neho získal tichý ston.
,,Aj ty," povedal potichu s pohľadom zabudnutým na staršieho nohaviciach.
,,Čo aj ja? Vážne mi musíš povedať čo si želáš. Inak ti nemám ako vyhovieť."
,,Ugh- aj ty si ich vyzleč," povedal zahanbene a položil si dlane na tvár.
,,Ale~ nemusíš sa za nič hanbiť zlatíčko. No obávam sa, že mi s tým budeš musieť pomôcť." Znova sa na jeho tvári objavil úškrn a Jimin sa naňho pozrel vyľakaným pohľadom no prikývol a s Yoongiho pomocou sa postavil na nohy. Palcami sa zachytil za lem staršieho nohavíc a spolu so spodným prádlom ich stiahol až k zemi.
,,Čo teraz?" spýtal sa ho s neistotou v hlase.
,,Teraz si pekne ľažkať na chrbátik a povedz mi, už si s niekým mal sex?" Rukou ho znova posadil na posteľ a Jimin spravil tak ako my Yoongi prikázal.
,,Nie," povedal potichu a začal sa hrať so svojimi prstami.
,,Perfektné~" vydýchol Yoongi a prešiel k Jungkookovej posteli. Otvoril šuflík na jeho nočnom stolíku a vytiahol odtiaľ malú tubičku. ,,Jasné že to tu má," povedal si skôr len pre seba a vrátil sa naspäť ku Jiminovy.
Tubičku otvoril a vytlačil si trocha jej náplne na prsty. ,,Teraz to trochu zabolí ale ja viem, že to zvládneš princezná. Zdvihni pre mňa jednu nožičku." Ako povedal, tak Jimin urobil. Bez ďalšieho čakania pomaly začal vsúvať jeden prst do Jimina.
,,Ah-" Bolestný ston sa ozval miestnosťou a donútil Yoongiho sa priblížiť ku Jiminovej tvári a pobozkal ho. Snažil sa, aby Jimin myslel na niečo iné ako na bolesť.
,,Ššš, za chvíľu to prejde a budeš mať už len príjemný pocit, dobre zlato?" Jimin na to jemne prikývol a opäť spojil ich pery dokopy.
Po chvíli pridal Yoongi druhý prst čo donútilo Jimina syknúť od bolesti no bol umlčaný Yoongiho peramy. Pomaly hneď na to pridal aj tretí.
,,Ah! Yoongi!" Zvýšil naňho hlas a udrel ho do ramena.
,,Prepáč~" Zasmial sa jemne a začal prstami pohybovať. Bolesť po chvíli ustúpila a Jimin začal jemne vzdychať.
Keď si Yoongi bol istý že je Jimin dosť pripravený vytiahol z neho všetky prsty na čo Jimin nespokojne zamrnčal a pevne zovrel plachtu na posteli v rukách.
,,To si až tak nedočkaví? Pozri na seba, zlatíčko. Tvoja dierka si želá aby som ju znova zaplnil. Aww~ Tak ťa predsa nenechám čakať, nie?" povedal a na to zasunul doňho.
,,Aaah! Yoongi!" Ston slasti spojený s bolesť sa ozval celou izbou. Yoongi na to však nijak nereagoval a začal rýchlo prirážať do mladšieho.
Zvuky kože trejúcej sa o kožu a vzdychy slasti zaplnili miestnosť. Obaja chlapci zabudli na realitu. Zabudli na všetko ostatné. Jediné na čom im záležalo bol ten druhý.
,,Yoongi-ah!" vykríkol mladší keď cítil, že sa blíži ku svojmu vrcholu.
,,Počkaj na mňa zlatíčko," povedal mu a pridal na rýchlosti.
,,Y-yoongi ja-!" Nestihol odpovedal a urobil sa na svoje bruško, nasledovaný Yoongim ktorý sa urobil hlboko doňho. Yoongi sa zložil vedľa Jimina a obaja ťažko dýchali.
,,Ľúbim ťa." Vyšlo naraz z Jimina a zahľadel sa na Yoongiho.
,,Aj na teba. Ale teraz si pospi. Musíš byť unavený," povedal a dal mladšiemu malý bozk na čelo.
,,Dobrú noc Yoongi."
,,Dobrú zlatíčko."
*****
*Zabite ma TT.. ani neviete ako dlho mi trvalo presvedčiť Lil aby mi s týmto pomohla
Nerada píšem takéto veci sama><
Tak či tak som si to potom trošku upravila na svoj štýl*Potrebujem Holly waterTT
Chims
YOU ARE READING
Let me Know
FanfictionKeď na školu príde nový žiak, ktorý zaujme už svojím výzorom, začnú sa diať a odhaľovať veci, ktoré by človek nečakal. Príbeh dvoch chlapcov ktorí si sú zdajne podobný, no mnohé osudy sú popretkávané rôznymi tajomstvami. Varovanie: S veľkou, VEĽKO...