Heh takže aj môj mobil chce aby som sa už rozplakal. Je toho na mňa moc. Povzdychol som si a zavrel som oči.

  Počúval som celú pieseň no keď mi začala hrať ďalšia pieseň, a to ďalšia z tých smutnejších v mojom playliste, vypol som hudbu, obliekol som si na seba niečo lepšie, vzal som si peňaženku a odišiel som ignorujúc Jungkooka ktorý na mňa hľadel ako na zjavenie a pýtal sa ma kam idem tak neskoro.

~~~~~~~~

  Po asi desať minútovej ceste som sa dostal až ku jednému z barov. Vošiel som dnu a automaticky som prišiel ku baru s alkoholom a objednal som si.. ani neviem čo presne to bolo. Po dvoch prvých drinkoch sa mi už točila hlava a viem že zhruba po piatom som tancovala doslova na bare. Ďalej už mám okno.

  No one pov~

  Po ďalšej pol hodine tancovania a pitia, ho barman musel vyviesť z baru. ,,Niee~ ja ešte nechčeeeem~" hovoril ako sa ledva držal na nohách a snažil sa dostať späť. Barman ho však len hodil niekde na chodník a vrátil sa do baru.

  ,,Ts, trhňite si!!" zakričal na nich a s ťažkosťami sa postavil a začal kráčať náhodným smerom. Keď však prechádzal okolo jednej z uličiek vtiahli ho dnu dve mocné ruky. ,,Heej!" skríkol trošku ale následne bol pritlačený na stenu.

  ,,Ale no zlatíčko. Predsa nejde tak krásny človiečik ako ty takto kričať. Hm?" hovoril a rukami mu prechádzal po celom tele. Jimin sa na to zasmial a omotal si ruky okolo neznámeho krku. ,,Presne tak zlatíčko. Urobím ti veľmi dobre," zašepkal mu do ucha a začal si rozpínať opasok. ,,Len teraz budeš musieť byť veľmi potichu. Nechceme aby nás niek-" ,,Hej!" Ozval sa krik z vchodu do uličky. ,,Čo kurva chceš? Nevidíš že si tu užívam?" zavrčal na novopríchodzého. Ten však už nič nepovedal a prišiel ku nim bližšie. Mužovi pri Jiminovy dal silnú pästovku do tváre čím ho poslal k zemi a Jimina za ruku vytiahol von z uličky.

  ,,Alee~ ja som sa bavil~" povedal trochu nahnevane Jimin a pokúsil sa dostať zo zovretia na jeho ruke.

  ,,Moc dobre som videl ako si sa tam bavil. A teraz si pohni lebo internát zatvoria o 3 minúty," povedal a ťahal Jimina ďalej za sebou.

  ,,Oh? Vieš že znieš presne ako jeden taký hajzel *štíkútnutie* u nás na škole?" povedal a zasmial sa. ,,Ma natáčal keď si so mnou robil hnusne veci *štik*,"

  ,,Aha a ako to vieš?" spýtal sa ho nepúšťajúc Jiminovu ruku.

  ,,Videl som *štik* foťky a videa,  a spravu.. hej aj spravu," ledva zo seba dostal a posledné 3 už doslova zešepkal.

  ,,A odkiaľ vieš že to robil schválne?"

  ,,Viem!" zvýšil naňho hlas a otočil ho jemne ku sebe. ,,Heh ty aj vyzeráš skoro ako ten blbec! Len máš na sebe normálne veci, *štik* škoda." Skúsil spraviť krok ale zaplietli sa mu nohy a on spadol na zem na čom sa začal avšak smiať a následne plakať zároveň so smiechom. ,,Nenávidím ťa Yoongi."





























































































  Yoongi pov~

  Keď som ho počul hovoriť že ma nenávidí.. zabolelo má to. No mal na to v podstate právo. Zdvihol som ho zo zeme a vzal si ho na ruky, lebo som už ani nerátal s tým, že by zvládol stáť na vlastných. S menšou námahou som sa s ním dostal až ku jeho izbe. Zaklopal som na dvere no jediné čo sa mi dostalo ako odozva bol celkom dobre počutelní ston tipujem Jungkooka.

  ,,Tam ťa späť nemôžem dať," povzdychol som si a prešiel som do svojej izby. Jimina som položil do svojej postele a ja som šiel do kúpeľne kde som si ošetril všetky rany.



































Chims😘

Let me KnowWhere stories live. Discover now