,,Koukám, že si zase zadělal na pěknej průser," uchechtl se Sasuke, když pozoroval, jak Naruto doslova za Madarou vlaje.
Usrknul si šampaňského a podíval se na svého bratra, na jehož rtech pohrával škodolibý úšklebek a jenom kroutil skoro nevýrazně hlavou.
,,Zase byla jeho pusa rychlejší, než jeho hlava," prohodil starší Uchiha pobaveně.
,,Jako kdybys ho neznal."
,,Doufám, že Hashiramu nijak extrémně neurazil, protože to by mu dal strejda pekelně sežrat. Obchody s jeho firmou klapou už několik let."
Sasuke protočil očima.
,,Nemůžeme se bavit o něčem jiném? Plky o týhle firmě mě fakt nezajímají... Spíš mě zajímá, co ten tvůj blonďák? Jste ještě spolu?"
Itachi se ušklíbnul a přikývnul.
***
,,Můžeš mi laskavě vysvětlit, co to mělo znamenat?!"
Madara málokdy zvyšoval hlas. To už musel být vážně vytočený, aby se tak stalo. Táhnul blonďáka chodbou, na které se zdržovalo jenom pár lidí až přímo do své a Fugakovi kanceláře.
Večírek se pořádal v jejich firmě, kde na to měli vymezený přímo jeden poměrně velký speciální sál v nejvyšším patře.
Zabouchnul za nimi dveře a postavil se před Naruta se založenýma rukama na prsou a opravdu vyčítavým pohledem.
,,No?!" dožadoval se vysvětlení jeho chování.
Naruto uhnul pohledem.
,,Nějak moc se k tobě měl," zamručel nespokojeně na svou obranu.
Dost ubohý argument.
,,Je to náš obchodní partner! Co sis proboha jako myslel?! Víš, jak teď před ním musím vypadat?!"
,,A tobě jako nevadí, jak mě oslovoval?! Ani ses mě nezastal, sakra! Celou dobu si držel hubu!"
,,A co jsem měl jako říct?!"
,,Já nevím! Třeba, že nejsem žádný štěně?! Nebo, ať si mě přestane dobírat?!" vykřiknul Uzumaki a rozhodil rukama, až z poloplné, nebo možná poloprázdné sklenky vycintal trochu nažloutlé tekutiny na koberec.
Madara se zamračil a skoro mu vytrhnul skleničku z ruky.
,,Myslím, že dneska si měl už dost," prohodil zamračeně s nepříjemným podtónem a položil jí na stůl.
,,Budeš mi diktovat kolik toho můžu vypít?! Měl jsem za to, že jsem už dávno plnoletej!"
,,Ne, ale říkám, že pro dnešek máš už dost," trval na svém černovlásek, ,,co ti tak hráblo?" nechápal ho.
,,Co mi hráblo? Co. Mi. Hráblo?! Spíš bych se měl zeptat já na to, co si s ním měl!"
,,Prosím?"
Madara se na něj opravdu překvapeně podíval.
,,Co si s ním měl?! To vaše objetí trvalo nějak podezřele dlouho na to, že by to byl tvůj obchodní partner. A to jak jste se spolu pořád smáli, než jsem se tam ukázal?! To se mi taky teda rozhodně nelíbilo! Přišlo mi, jako kdyby ses nasral, že jsem se najednou objevil vedle tebe. Bůh ví, o čem jste se bavili!" štěkal navztekaně blonďák.
S několika vypitými sklenicemi dražšího alkoholu se mu najednou mluvilo víc, než dobře. Tváře mu hořely od vzteku a pociťoval nepříjemné návaly pichlavé žárlivosti. Vztekle zavrčel.
ČTEŠ
Základ vztahu [MadaNaru] ✓
FanfictionMadara a Naruto tvoří pár už dlouhé tři roky. Blonďáček je nyní na vysoké škole a Madara pracuje spolu se svým bratrem Fugakem ve firmě, kterou spolu řídí. V tu dobu, kdy Naruto nastoupil na vysokou, začal jejich vztah poměrně skřípat a prohýbat se...