5. Opilý

650 48 14
                                    

Madara si pobaveně odfrknul. Rozpojil jejich polibek, pustil jeho ztopoření, vytáhnul s mlasknutím prsty z jeho horkého nitra a trochu se od něj oddálil. Vzal své vlastní mužství do ruky a uličnicky s ním poplácal Narutův zadeček, než ho konečně navlhčil slinami a přiložil k jeho otvoru.

Toužil po jeho těle jako snad ještě po nikom jiném. Sám se upřímně divil tomu, že dokázal s ním ve vztahu přežít bez větší újmy už víc, jak tři roky a ještě se z něj nezbláznit. Nejspíš v tom hrála roli opravdu silná láska a velká náklonnost. Respekt a důvěra, kterou k sobě oba dva chovali.

,,Chceš to, jo?" škádlil ho dál s úsměvem na tváři a jen tak rajcovně vniknul na pár milimetrů dovnitř.

Hned se však zase stáhnul a znovu penisem poklepal na chvějící se půlky.

,,J-jo! Tak už sakra dělej!" vyjeknul nadrženě Uzumaki, ,,Chci, abys mě šoustal, co pro to jako mám udělat?! Mám tě prosit?! Fájn! Prosím, ošukej mě, Madaro... Prosím!" zkousnul si ret a díval se na něj přes rameno opravdu chtivým pohledem.

Madara tiše zavyl. Chytil mladíka za bok a začal do něj teď už zcela naplno pronikat. Kolem jeho tvrdého penisu se omotávala kluzká horká sliznice. Teplo, které zalévalo jeho úd bylo přímo spalující. Tiše a táhle sténal při každém proniknutém centimetru navíc.

Naruto vzrušeně sténal a zatínal prsty do povlečení, cítil uvnitř sebe tlak černovláskova naběhlého mužství, jak mu necudně projíždí dírku a proniká do jeho rozpálených útrob, intenzivně a hluboko, pomalu ale dravě. Miloval tuhle polohu zezadu. Mohl při ní krásně špulit na Madaru zadeček a nakrucovat se do příjemnějších úhlů. Při téhle poloze taky často Madara ztrácel kontrolu. Mohl ho pleskat po zadečku, tahat zezadu za vlasy, pořádně se zapřít o jeho boky a skoro z něj vymrdat duši.

Madara sečkal v jeho útrobách jenom pár sekund, než se v něm divoce rozpohyboval. Bral si ho se vší parádou. Narážel kulkami o jeho zadeček až to pleskalo. Drtil v rukách jeho boky a dech se mu samotnému zadrhával. I přes svůj věk se v posteli činil jako kdejaký puberťák a na svoje výkony mohl být náležitě hrdý.

,,Aaa-h-ááách! Ma-da-ró!" kvílel Naruto slastně s hlavou zabořenou v polštáři, když mu starší muž nakládal do těla.

Divoce a rajcovně to mlaskalo jak černovlasý narážel do jeho zadečku, až si blonďák v duchu říkal, že to musí být slyšet i přes silné stěny na zasněženou zahradu kolem domu. Dusil v polštáři svůj slastný křik a snažil se aspoň trochu vycházet svému milenci boky vstříc. Drze ho však pobízel k ještě drsnějšímu zacházení a rychlejších pohybech.

Uchiha se s ním opravdu nepáral. Nakládal mu do těla takovou nálož, jako by to vypadlo, že ho právě za něco trestá, než že ho uspokojuje. Jednou rukou se zachytl o mladíkovo rameno a druhou jej začal silně plácat po zadečku. Věděl, že tohle zacházení má Naruto rád a rozhodně mu to nebude mít za zlé.

,,Nghh...! Madaro, j-já!... Ah, bože! Já, já už budu sak-ra!" vzdychal blonďák a nestydatě se obšťastňoval ve vlastním vzrušeném klíně.

Přejížděl po celé její délce. Přetahoval předkožku přes zrudlý žalud, ze kterého odkapávaly už první kapičky preejakulátu. Stiskával se u kořene.

,,T-tak... Se udělej," zavrčel Madara a začal do něj přímo brutálně bušit.

I Naruto zrychlil pohyby na svém penisu a hnal se k vytouženému vrcholu, který na něj silně přišel vzápětí. Z malého otvůrku na špičce začaly v kaskádách vystříkávat husté cákance spermatu, které mu potřísnilo ruku a povlečení pod ním. Pod návalem mohutného orgasmu, kdy se mu doslova zatmělo před očima, stáhnul svůj svěrač tak těsně, že za sebou uslyšel Madarův vzrušený zvířecí výkřik.

Základ vztahu [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat