4. Tvrdý oříšek

694 51 14
                                    

- FLASHBACK -

,,Ty... Si ze mě děláš teďka prdel, že je to tak?... Vy oba si ze mě děláte jenom prdel!"

Sasuke dostal nepříjemný tik do obočí a těkal pohledem z Naruta na Madaru a opačně.

,,Ne, Sasuke... Chodíme spolu. Už... Už pár měsíců," zamumlal rozpačitě Naruto stojící vedle Madary a na důkaz svých slov s ním propletl prsty.

Sasukeho tvář se stáhla do opravdu nicneříkající grimasy, jen v černých očích probleskávaly hromy a blesky a sršela v nich naprostá bouře vzteku.

,,Vždyť tohle je naprosto nechutný, Naruto! Podívej se o kolik let je starší, než ty a-a-a je to můj strejda, krucinál!" vyjekl nakonec a rozpřáhnul ruce od těla.

,,Já ho miluju, Sasuke a je mi jedno kolik mu je... Jen... Chtěli jsme ti to říct, protože se už prostě skrývat nechceme, rozumíš?"

,,Copak si nepamatuješ do kolika děr strčil péro?! Za chvíli tě od sebe odkopne a pak mi tu budeš fňukat na rameni jakej to je grázl!... Copak ty na to nic neřekneš, tati?!"

Sasuke evidentně přítomnost svého strýce naprosto ignoroval a překvapeně se podíval na svého otce, který toho byl také svědkem.

,,Nemůžu kecat do vztahu svého bratra, Sasuke," odpověděl mu jednoduše.

,,Je mi to jedno kolik jich přede mnou měl," zamračil se Naruto.

Nebylo mu moc příjemné slýchat o tom, jaký byl Madara dříve proutník. Tenhle fakt se snažil vymazat z paměti.

,,Normálně se mi z vás zvedá žaludek... Z obou," vyplivnul nepříjemně Sasuke a rázně odpochodoval z místnosti.

Neopomenul za sebou silně prásknout dveřmi na důkaz toho, že si za svými slovy opravdu stojí.

,,No... Tak to bychom měli," uchechtnul se do ticha pokoje Naruto.

,,Čekal jsem to horší," uznal Madara a rozpletl prsty s mladíkem, aby si ho poté mohl za pas přitáhnout k sobě.

Naruto se na něj podíval s otázkou v očích.

,,Čekal jsem, že po mě skočí," zasmál se černovlásek.

,,Dejte mu čas, on to nějak skousne," pousmál se na ně shovívavě Fugaku.

- KONEC FLASHBACKU -

Sasukemu trvalo skoro čtyři měsíce, než byl s Narutem schopný prohodit aspoň nějaké nerejpavé slovo. S Madarou se začal bavit až po dalších třech měsících s jasně zapamatovatelnou výhružkou, že pokud mu něco udělá, tak mu zmaluje ksicht, strejda nestrejda.

***

Madara se udýchaně svalil vedle blonďatého mladíka a přitáhnul si ho spokojeně do náruče. Sex na usmířenou považoval vždycky za jeden z nejlepších.

Naruto se schoulil automaticky do náruče a na holé od potu lesklé hrudi začal kreslit kolečka. Hlava mu spočívala na bledém rameni a nosem načichával jeho omamnou vůni.

,,Příští měsíc budou jarní prázdniny... Co takhle někam vyrazit?" nadhodil tiše a zvědavě se na staršího muže podíval.

,,A kam by si chtěl jet?" zajímal se Madara a zlehka jej hladil po zádech.

,,Já nevím... Co takhle někam do tepla? Ta zima už mi vážně vadí," zazubil se blonďák.

,,Do tepla, jo?"

Základ vztahu [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat