Naruto se pátečního večera obával jako čert kříže. Každým dnem, začínal být nervóznější a roztěkanější. Přece jenom se dozajista po více, jak měsíci uvidí s Madarou. Dost pochyboval o tom, že by si nechal tenhle večírek, nebo co to vlastně bylo, ujít. Nikdy si žádnou akci ujít nenechal, tak proč by nyní dělal výjimku? Vždyť přece nemůže tušit, že se tam Naruto právě objeví. Neví, kde a pod kým pracuje. Jak by mohl. Ani Sasuke to na přímo nevěděl. Kdo ví, jaká bude jeho reakce, až se zase shledají.
Tolikrát se přemáhal k tomu, že mu napíše, nebo dokonce zavolá. A nebo se poníží ještě víc a zazvoní u něj doma, ale na druhou stranu se tak moc obával toho, že bude nechtěný a odkopnutý, ne-li by mu přímo Hashirama neotevřel domovní dveře, kdyby se tam náhodou zjevil. Přísně dbal na Sasukeho zákaz mu psát, volat, nebo jakkoliv jinak se s ním kontaktovat. Věděl, že to dělá pro jeho dobro, ale to, že si zablokoval jeho číslo přece neznamenalo, že ho tak jednoduše smaže ze svého života. Vždyť spolu byli přes tři roky, proboha! To nejde zahodit za pár týdnů!
Číslo měl sice blokované, ale to neznamenalo, že smazal z telefonu všechny fotky, nebo uložené zprávy. Každý večer při nich totiž usínal. A možná právě tahle lehká posedlost ukončeným vztahem mu nedovolovala navodit nový vztah s Nejim, který měl o něj očividný zájem.
Navenek se přede všemi, ať už v práci, doma, nebo dokonce i před svým nejlepším kamarádem, snažil tvářit, že se má dobře, chodil s hrdě zdviženou hlavou, na všechny se snažil usmívat a být milý, ale uvnitř sebe byl jenom pouhá zničená troska. Když byl sám, schovával se pod peřinou a jako nějaký malý dvanáctiletý kluk brečel steskem do polštáře.
***
,,To nezvládnu, ttebayo," zamručel nešťastně, když si v koupelně před zrcadlem snažil opět uvázat kravatu.
Po několika minutách to vzdal a zahodil jí do vany. Vždycky mu jí uvazoval on, protože sám na to neměl trpělivost a doteď se to prostě nenaučil. Nechal si dva knoflíčky nahoře na košili rozepnuté a zaplul do černého saka.
,,Vypadáš perfektně," usmívala se na něj Kushina ve dveřích, když se na něj přišla podívat.
,,Ehm, díky," zazubil se na ní blondýnek, ,,asi na mě dneska nečekejte, vůbec netuším, do kolika to bude."
,A jestli to vůbec přežiju.'
,,Dobře, dávej na sebe pozor a moc nepij, víš, jak ti je pak ráno špatně, když to přeženeš," ušklíbla se na něj mateřsky.
Naruto jenom protočil se smíchem očima.
***
,,Omlouvám se, že vás vyrušuji, ale rád bych Naruta někomu představil," vložil se Hizashi do Narutovy a Nejiho konverzace.
Blondýnek se nervózně naježil. Doteď si v klidu povídal s Nejim a několika dalšími kolegy z práce, než k nim Hizashi přišel.
,,Pojď s námi, Neji."
,,Jistě, pane," přikývnul Naruto a otočil se.
V ten moment zatuhnul na místě a trvalo mu dobrých několik sekund, než se pohnul kupředu. Temné hloubky té nejčernější půlnoci se do něj zaryly jako nůž do čerstvého masa. Ten pohled cítil až v morku kostí a rozechvíval v něm každou buňku v těle. V krku měl najednou naprosto vyprahlo a ještě předtím, než k tomu dotyčnému spolu s Hizashim došel, vypil na ex skleničku šampaňského.
,,Pane Uchiho, rád bych vám představil svého administrativního pracovníka, Uzumakiho Naruta, který by s vámi později prošel a sepsal podmínky naší smlouvy, pokud se nám nějakou podaří uzavřít," představil Hizashi svého zaměstnance, ,,a toto je můj syn, Neji."
Neji si potřásl s Madarou rukou a bylo vidět, jak nepatrně sykl bolestí z pevného stisku, který do toho Madara vložil.
Naruto se díval do Uchihovy tváře a přemýšlel nad tím, jestli prozradí to, že se znají, nebo ne. Přesto k němu natáhnul ruku na pozdrav, i když byla nepříjemně zpocená a celá se třásla.
,,Už jsme měli tu možnost se setkat," prohodil Madara ledabyle a propichoval jej očima, ,,netuším, co jste mu nabídnul za pracovní podmínky, pane Hyuugo, ale nejspíš byly mnohem výhodnější, než ty moje, jelikož pan Uzumaki odmítnul v naší firmě pracovat, i když jsem mu nabízel volné pracovní místo."
Narutova tvář zrudla trapností a studem jako čerstvě uzrálé rajčátko, aniž by věděl proč. Lehce překvapeně vypoulil oči a pootevřel pusu. Cítil na sobě překvapený Hizashiho i Nejiho pohled a rozhodně mu to nebylo moc příjemné. Horké pramínky nepříjemného potu mu stékaly po zádech. Roztřesenou ruku stáhnul zpět. Dobře, takže dal najevo to, že se znají.
,,Opravdu?" vydechl Hizashi, ,,To jsem netušil."
,,T-to je už dávno," zakoktal se Naruto, ,,p-práce u vás, pane Hyuugo, mi s prominutím přišla méně náročnější, než to, co si kladl za podmínky tady pan Uchiha. Práci v jeho firmě bych nejspíš nezvládnul."
Nejlepší obranou je útok, byť sebemenší, ale co naplat. Nemohl tu přece nic vykládat z jejich bývalého osobního života.
,,Jak jsem řekl, pan Hyuuga, vám nejspíš nabídnul mnohem lákavější podmínky," odvětil Madara nezaujatě, přičemž Nejiho probodl opravdu nepříjemným chladným pohledem.
Naruto nasucho polknul.
,,Doufám, že takováhle maličkost nám nebude bránit v tom, abychom uzavřeli náš snad budoucí kontrakt," snažil se to Hizashi zachránit.
,,Jistě, že ne. Rád si poslechnu vše, co mi pan Uzumaki bude chtít sdělit ohledně spolupráce s vaší firmou."
Blondýnkovi začínalo být na omdlení. Nohy se mu rosolovitě klepali a začalo se mu špatně dýchat. Trochu se mu motala hlava a ve sklence už bylo nepříjemně dlouho prázdno. Tělo měl jako v jedno ohni a potřeboval se trochu svlažit.
,,O-o-omluvte mě, prosím. Musím si jen odskočit a pak se k vám hned připojím," zablekotal rychle, otočil se na patě a zmizel v davu lidí.
***
Otočil kohoutkem a pustil ledovou vodu. Z dlaní vytvořil provizorní mističku a nechal do ní vrchovatě vodu natéct, aby si s ní pak o sekundu poté opláchnul obličej. Snad, aby se probral z téhle noční můry. Mokrou dlaní si ještě přejel po zcela propoceném a horkém zátylku a zahleděl se na sebe do zrcadla. Byl tak zakoukaný do svého nešťastného výrazu, že si ani nevšiml, že se na pánských toaletách objevil někdo další.
Uvědomil si to až v moment, kdy se osoba objevila těsně za ním a on jí tak mohl spatřit v odrazu zrcadla. I když byl mírně ohnutý k umyvadlu, celý se napjal a pohledem v zrcadle vyhledal pár černých onyxových očí, které se na něj mračily. Opíral se rukama o okraj mramorové desky a vedle nich se opřel pár dalších.
Madara se nad ním výhružně tyčil, než se k němu pěkně zblízka naklonil. Nespouštěl zrak z odrazu.
,,Šuká tě tak dobře jako já?" zavrčel mu do ucha, respektive to spíše znechuceně vyplivnul.
Uzumakiho modré tůně se překvapeně rozšířily.
,,C-cože?"
,,Jestli tě ten Hyuuga spratek šuká tak dobře jako já, když pracuješ pod jeho papínkem."
,,N-nes-nespíme spolu!" vyjeknul popuzeně blondýnek a při slově šukat se mírně zachvěl.
Z Madarových úst to znělo tak zatraceně sexy. A když se k tomu přidal ten jeho pohled a ta šílená blízkost, motala se mu z toho hlava a krev se řinula tam, kam rozhodně neměla. I po více jak měsíci odloučení na něj reagoval jako nějaký puberťák přeplněný hormony.
ČTEŠ
Základ vztahu [MadaNaru] ✓
FanfictionMadara a Naruto tvoří pár už dlouhé tři roky. Blonďáček je nyní na vysoké škole a Madara pracuje spolu se svým bratrem Fugakem ve firmě, kterou spolu řídí. V tu dobu, kdy Naruto nastoupil na vysokou, začal jejich vztah poměrně skřípat a prohýbat se...