Tohle nebyl úplně nejromantičtější začátek vztahu, jaký by si kdokoliv představil, ale přesto se to poté po pár měsících přehouplo v něco pevnějšího a stabilnějšího.
Naruto se Madarovi vyhýbal jako čert kříži. Kdykoliv se měl stavit k Sasukemu, vždycky se nenápadně zeptal, zda tam jeho strýc bude. Když dostal zápornou odpověď, oddychl si. Když však byla kladná, začal být poněkud nervózní. A Sasuke byl správný všímavý Uchiha, a proto mu začalo být podezřelé, proč je jeho nejlepší kamarád napjatý pomalu k prasknutí, když u něj tráví čas a ví, že je jeho strejda u nich, i když v naprosto jiné místnosti a možná o jeho návštěvě ani neví.
Když na něj jednoho dne s tím vyrukoval, to bylo chvíli před Narutovými osmnáctými narozeninami, blonďák se málem sesypal, ale všechno mu popravdě vyklopil. Očekával, že se Sasukemu zhnusí, že se spolu pohádají, ale místo toho byl jenom svědkem scény, jak Sasuke řve na svého strýce, že je to úchylný pedofilní prase, co obtáhne jakoukoliv kundu nebo prdel, která se mu nabídne, ať už je zlitá pod obraz nebo ne.
Naruto si tu rodinnou hádku dával hodně za vinu, i když za to tak úplně nejspíš nemohl. Vyčítal si, že se Sasuke se svým strýcem přestal bavit a panuje mezi nimi nálada hodně stupňů pod nulou.
- FLASHBACK -
Naruto roztřesenými prsty zmáčknul domovní zvonek a netrpělivě vyčkával na příchod jeho majitele. Pár sekund se rozmýšlel, jestli nemá zbaběle zdrhnout, a přesně v ten moment, kdy se už skoro otáčel, dveře se otevřely v nich stanula vysoká postava.
,,Ty?" pozdvihnul překvapeně obočí černooký muž.
,,J-jo... Já," polknul Naruto roztěkaně a sklopil na chvíli svůj modrý zrak.
,,Co tu chceš? Měl jsem za to, že mě snad už v životě nechceš potkat, když ses mi několik měsíců tak úspěšně vyhýbal," ušklíbnul se na něj Uchiha.
,,J-já... Já chtěl jsem se omluvit," zamručel nešťastně Naruto a zvednul svůj modrý pohled, který se setkal s tím černým.
Madara na něj chvíli hleděl, pořád trochu nepříjemně, než si povzdychnul a ustoupil ze dveří. Bradou cuknul dovnitř.
,,Pojď dál, venku je zima. Nepotřebuju, aby ses nachladil," zamručel.
Naruto nechal na své tváři vyloudil malý úlevný úsměv a vstoupil dovnitř do vyhřátého domečku.
˚•˚•˚
,,Nechápu za co by ses mi měl omlouvat," zamručel Madara, když v obýváku postavil před Naruta na stolek hrneček s kouřícím ovocným čajem a před sebe s bylinkovým.
Posadil se vedle něj a zkoumavě se na něj zahleděl. Bylo vidět, jak je jeho host trochu nervózní a neustále těká po místnosti pohledem, jako když se k něčemu odvažuje.
,,N-no... Za dvě věci," dostal ze sebe nakonec.
,,Dvě věci?" pozdvihnul černovlasý obočí zmateně.
,,Za... Za to se Sasukem... Netušil jsem, nebo, rozhodně jsem teda nechtěl, abyste se takhle pohádali. Neměl jsem to v úmyslu, ale když na mě dorážel, co se mnou poslední dobou je, kdykoliv jdu k nim domů, tak jsem mu to řekl... Co se stalo mezi náma dvěma... Nevěděl jsem, že začne takhle šílet," říkal zkroušeným hlasem.
Doteď měl tu scénu před sebou. Bohužel, na něj musel dotírat zrovna v den, kdy Madara řešil něco s Fugakem u nich doma ohledně jejich firmy. A Sasuke vylítnul ze svého pokoje jako velká voda potom, co se to dozvěděl, přímo do pracovny, kde ti dva trávili čas. Naruto mu byl samozřejmě v patách a snažil se ho zadržet, ale marně. Rozezleného Uchihu nic nezastaví. Rozrazil dveře a na jeden jediný nádech ze sebe začal sypat snad všechny nadávky adresované jeho strýci, které na světě existovaly. Naruto jenom oněměle zíral na to, jak to všechno Madara přijímá bez jediného mrknutí oka, jediné změny pohledu. Pak za sebou zcela rudý vztekem prásknul dveřmi a odcházel nasupenými dunivými kroky zpět do svého pokoje. Naruto v tu chvíli ani netušil, jak by se měl vůbec zachovat.
ČTEŠ
Základ vztahu [MadaNaru] ✓
FanfictionMadara a Naruto tvoří pár už dlouhé tři roky. Blonďáček je nyní na vysoké škole a Madara pracuje spolu se svým bratrem Fugakem ve firmě, kterou spolu řídí. V tu dobu, kdy Naruto nastoupil na vysokou, začal jejich vztah poměrně skřípat a prohýbat se...