24. Nic s ním nemám!

559 51 15
                                    

,,Nelži mi," zavrčel Madara zlostně.

,,P-přísahám!" kníkl Naruto.

Překotně přemýšlel, jak se z téhle šílené blízkosti dostat, co nejdál. Do chřípí se mu vkrádala Uchihova omamná mužná vůně, podtržená lehkým dotekem pravé kolínské.

,,Takže tohle je ten malej smrad, o kterým Sasuke mluvil?" pozdvihl pobaveně obočí černovlásek.

Za to Naruto se zamračil a přes rameno se na natisklého muže za sebou podíval.

,,Sasuke o něm mluvil?"

,,Jo. Zmínil se o nějakým klukovi, se kterým trávíš čas. Neřekl mi jméno, prý ho nezná. Takže je to on?"

Blondýnek si zkousnul spodní ret.

,,Je. To. On?"

Madara si dával pozor, aby zdůraznil každé svoje slovo.

Menší mladík se mírně zachvěl pod tím autoritativním tónem.

,,M-měli by-bychom j-jít. Mů-může sem kdokoliv přijít a-a najít nás v takové pozici by-by bylo jaksi nev-hodné," koktal a nedokázal s tím přestat.

,,Jo. To máš nejspíš pravdu. Takže jedeme ke mně," rozhodl Uchiha a odpíchnul se od mramorové desky.

O krok ustoupil dozadu a bedlivě sledoval to, jak se rozechvělý blondýnek narovnal. Jehličky žárlivosti se do něj nepříjemně zabodávaly a měl neutuchající chuť tomu mladýmu Hyuuga klukovi ukázat, že Naruto patří jenom jenom.

,,J-já s tebou nikam nejedu!" nesouhlasil Uzumaki a několikrát zmateně zamrkal.

,,To nebyla žádost, ani otázka. Prostě jedeme ke mně."

,,Jsem tady jaksi pracovně, jestli sis nevšimnul."

,,To já taky a pokud je mi známé, tak se máš se mnou dohodnout na podmínkách smlouvy, no ne? Určitě Hizashimu nebude vadit, když si tě na tenhle večer půjčím," mrknul na něj už ve dveřích z pánských toalet.

Hned na to zmizel.

Naruto se frustrovaně opřel o desku umyvadla a sklopil hlavu. Bohužel tu nebylo žádné miniaturní okénko, kterým by se mohl protáhnout na ulici a zbaběle utéct domů do bezpečí. Jediný východ poskytovaly právě ty zatracené dveře, kterými prošel ten nejvíc zatraceně sexy chlap na světě.

,,Dneska umřu. Maminko, tatínku, měl jsem vás vždycky moc rád," zakňučel.

***

Naruto vylezl z toalet a první, co uviděl bylo, jak se Madara baví s Hizashim, který jenom na něco usměvavě přikyvuje.

,No to snad ne! On mu to jako vážně dovolí?! A není to jako kurva blbý, že mě chce někam odtáhnout?' pomyslel si naštvaně a vykročil směrem k nim, když si všiml, jak na něj hnědovlásek mává rukou.

,,A-ano, pane?"

,,Pan Uchiha mi právě sdělil, že by s námi rád uzavřel smlouvu, ale na to bude právě potřebovat tebe, abyste prodiskutovali všechny naše podmínky a požadavky. Vadilo by ti hodně, kdyby si dnešek během dnešního večera s panem Uchihou smlouvu projednal?"

První, co chtěl Naruto vypustit z úst bylo to, že mu by mu to opravdu vadilo, ale když viděl Madarův přísný a neústupný pohled, sklopil zrak jako ponížený pes.

,,Ne, pane."

,,Výborně, všechny podklady máš v e-mailu, který jsem ti minulý týden poslal, tam určitě všechno potřebné najdeš. Kdyby něco, jsem na telefonu," usmál se na něj povzbudivě Hizashi.

Základ vztahu [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat