Jakmile Naruto dorazil do tepla domova, zhroutil se do postele a opět propukl v pláč. Svoje vzlyky dusil do polštáře a nedokázal přestat. V těle se mu všechno svíralo a bolestivě tepalo. V krku měl nepříjemný knedlík, který nemohl za žádnou cenu spolknout. Oči jej pálily celou cestu, kterou vytrvale běžel domů.
Myslel si, že je mezi nimi po té omluvě všechno dobré. Nebo aspoň tak dobré, jak se to v jejich situaci mohlo jevit.
,Tak tohle znamenalo to jeho až do konce týdne mám nabitý program,' pomyslel si bolestivě, než se znovu rozvzlykal.
Předpokládal, že má opravdu hodně práce a tak nijak nenaléhal na dřívější setkání. Vždycky dlouho pracoval, kolikrát i přes víkend nebo když si vzal dovolenou. Byl to trochu workoholik, za což mu Naruto občas nadával, ale nikdy by si nedovolil stavět ho do ultimáta typu buď já nebo práce. Nikdy by si nepomyslel, že ta práce bude vysedávání s Hashiramou u kafíčka.
,Bylo to takhle vždycky, když mi napsal, že se zdrží? Scházel se s ním i jindy, i když mi tvrdil, že je to jenom obchodní partner?'
Myšlenky, nepříjemně vtíravé otázky a různé teorie brázdily jeho mysl jako neklidné moře. Začínal se tím pomalu užírat a opravdu začínal přemýšlet nad tím, jestli mu byl Madara vždycky věrný. Proč by ho jinakou najednou odvezl k rodičům? Chtěl mít volné pole? Naruto na něj byl hnusný od začátku nástupu na vysokou, mohl ho k rodičům zavést kdykoliv, tak proč až teď?
***
Trvalo docela dlouhou dobu, než Madara na Narutovu zprávu odpověděl. Mezitím se blondýnek přemáhal, aby mu nezavolal nebo mu znovu nenapsal. Jenže když viděl, jak černovlásek otočil telefon displejem dolů, pochyboval, že by mu odpověděl na další zprávu nebo dokonce hovor.
Madara: Tak to je dobrá zpráva. Zítra bych se pro tebe zastavil kolem sedmé, vyhovuje?
Naruto oněměle zíral na příchozí zprávu.
,Jenom dobrá zpráva? Žádný třeba jsem na tebe hrdej, parádně to oslavíme nebo něco takovýho? Jenom... To je dobrá zpráva?'
Měl sto chutí začít křičet vzteky. Pořádně se vyřvat a uvolnit tak nesmírný tlak drtící jeho plíce a srdce.
Naruto: Sedmá je fajn.
Na víc se nezmohl. Očekával, že mu napíše ještě něco. Nikdy se s ním tak moc stroze nebavil, pokud to nebylo vyžadováno. A z téhle esemesky bylo jasně vidět, že se nejspíš něco děje. Jenže Madara už neodpověděl.
***
Odpoledne strávil tak, že seděl u sebe v pokoji do doby a snažil se dát dohromady, aby na něm rodiče nic nepoznali. Dokonce ani nezavolal Sasukemu a nepochlubil se mu s tím, co dneska viděl. Neměl vůbec náladu na kontakt s okolním světem a pochyboval o tom, že zítřek zvládne líp.
A svou přetvářku před rodiči zvládnul opravdu na jedničku. Jakoby nic jim oznámil, že v pondělí nastupuje do nové práce a zítra by se měl podle všeho sejít s Madarou, tak aby na něj večer zbytečně nečekali, že se možná zdrží.
,,Tak to je úžasné!" vypískla nadšeně Kushina, ,,Jsem na tebe pyšná!" prohrábla mu blonďaté vlasy a vlepila polibek na líčko.
,,Díky, mami," pousmál se Naruto spokojeně.
Aspoň někdo projevuje upřímnou radost.
,,Třeba se teď všechno obrátí k lepšímu," usmíval se Minato a pomáhal Kushině nosit večeři na stůl.
ČTEŠ
Základ vztahu [MadaNaru] ✓
FanfictionMadara a Naruto tvoří pár už dlouhé tři roky. Blonďáček je nyní na vysoké škole a Madara pracuje spolu se svým bratrem Fugakem ve firmě, kterou spolu řídí. V tu dobu, kdy Naruto nastoupil na vysokou, začal jejich vztah poměrně skřípat a prohýbat se...