27. Sladké usmiřování

888 49 4
                                    

Černovlasý muž se převalil na posteli tak, aby byl mladší nad ním. Prsty zajel do zlatavých rozčepýřených vlasů a z úst si kradl další a další polibky. Tiché mručení vycházelo z jeho krku, když se jejich ztopořené erekce o sebe třeli.

,,O-otoč se na mě," požádal tiše mladíka nad sebou.

Ten se na něj překvapeně s otázkou v očích podíval. To na to půjdou až takhle rychle?

,,Hlavu dolů, zadek nahoru," ušklíbl se na něj starší a v očích mu vzrušeně zajiskřilo.

Narutovým tělem projela nadržená horkost, která vařila jeho krev. Rychle se na svém milenci přetočil tak, aby se nakláněl nad jeho ztopořeným mužstvím a mezi lýtky jemňounce svíral jeho hlavu, koleny se zapíraje do matrace. Sklonil se ještě o něco níž a drze přejel jazykem po tuhém horkém svalu. S potěšeným šibalským úsměvem za sebou uslyšel spokojené zavrčení. Podepřel se na lokti a volnou rukou si přidržel Madarovo ztopoření před obličejem. Pořádně vypláznul jazyk a celou jeho plochou přejel po zrudlém žaludu, na jehož vršku se už tvořily průhledné kapičky toho kapalného vzrušení. Znovu olíznul, jako kdyby chutnal nějakou nejbáječnější pochoutku na světě, jazykem polaskal malinkatý otvůrek a přisál se na něj poté svými rty, aby z něj doslova vysál šťávičku preejakulátu. Pevně držel jeho penis u kořene a střídavě stiskával, když vsával rudou špičku, která pomalu mizela za měkkými polštářky jeho rtů. Loudil tak z Madary jeden přidušený sten za druhým, cítil jeho rychle se zvedající hruď. Za ty roky už věděl, jak to má rád.

Ani Madara nezůstával pozadu v laskání svého milence. Plochou jazyka plného slin přejel od varlat směrem vzhůru, přes rýhu mezi blonďáčkovými půlkami a jemně jej zalechtal na svraštělém otvůrku. Několikrát tento pohyb zopakoval, než si naslinil prst a plně, avšak opatrně, nasál jedno varle do úst, přičemž bříškem prstu začal jemně masírovat vstup do jeho těla. Nebylo kam pospíchat, měli před sebou celou noc. A klidně i ráno. A pak další den.

,,Nghm-há-ách!" zasténal Naruto s plnými ústy černovláskova penisu, když v sobě zacítil dlouhý hbitý prst, čímž si akorát vysloužil tvrdý příraz až hluboko do krku, jak jeho pusa příjemně zavibrovala a způsobila, tak Madarovi neskonalou slast.

Chvíli jen tak zamrznul v pohybu a užíval si klouzající prst uvnitř svého nitra, než se znovu konečně rozpohyboval hlavou a jednoduchými pohyby nahoru a dolů začal náruživě kouřit ten skvostný sval. Zkušeně pohyboval hlavou a pojímal do svého krku víc a víc Madarovy délky, než začal bradou jemně narážet do podbřišku, kde jej na spodní straně brady lechtaly černé chloupky a nosem se zabořoval mezi už poměrně stažená a napjatá varlata.

I když byl zprvu Uchiha přesvědčen, že není kam spěchat a stojí za to, si to pořádně užívat, mizející penis v blondýnkových ústech a jeho vlastní prsty mizející v jeho zadečku, jej velmi rychle zbavovaly sebeovládání a kontroly. Sexuální frustrace, která přetrvávala déle než měsíc se ozývala čím dál častěji a častěji, a on cítil, že se tu pomalu a jistě naskýtá možnost, že předčasně vystříkne jako nějaký puberťák.

Třemi prsty zkušeně roztahoval blondýnkův otvůrek, aby jej co nejlépe připravil na svůj brzký vpád, a když slast stahující se mu do podbřišku byla už téměř nesnesitelná, prsty za doprovodu nesouhlasného zavrčení vytáhnul a poplácal rukou Naruta po půlkách.

Uzumaki rychle pochopil, co toto gesto znamenalo. S mlasknutím si nechal vyjet penis nalitý téměř k prasknutí z pusy a přemístil se zadní částí do jeho klína otočen k němu stále zády. Přidržel si jeho penis, aby na něj lépe dosednul a začal po něm pomalu sjíždět dolů.

Uchiha se prsty zaryl do mladých opálených boků a v návalu tuhé slasti zaklonil hlavu dozadu, aby mohl spokojeně zasténat. Sakra, tohle mu tak moc chybělo! Usykával slastí, když horký otvor hltal každý centimetr jeho délky a obaloval se kolem něj svou sliznicí kluzkých svalů. Přimhouřenýma očima sledoval, jak jeho penis mizí mezi těmi božskými polokoulemi zadečku a zatínal prsty do boků silněji a silněji.

Naruto si plně užíval ten dokonale opojný pocit naplnění, když se do něj dostávalo víc a víc mohutné délky. Cítil se tak báječně! Tak naprosto plný a vyplněný. Víc by se do něj už dozajista nevešlo. Po páteři mu běhaly jako myší tlapky jiskřičky horkého vzrušení a příjemného mrazení v jednom. Zakláněl hlavu a hluboce sténal, aby dával najevo, že tohle je prostě naprosto perfektní.

Když zcela dosedl, více roztáhnul nohy a zapřel se rukama o pevná stehna. Přes rameno se podíval do Madarovi tváře, aby se blaženě usmál jeho zastřenému výrazu a tomu, jak si tak děsně sexy zkousává ret v očekávání přívalu té nejlahodnější extáze.

Pomalu začal s nadzvedáváním a dosedáváním, aby se tak ujistil, že je všechno v pořádku a může dál nabírat na rychlosti. Trochu se předklonil, pevně se zapíral do stehen, škrábal je nehty a hnal se čím dál tím víc rychlejším tempem k uvolnění.

Madara zálibně sledoval, jak se mladší muž hrbí a podivně kroutí pod slastnými nabodávajícími se přírazy. Nebylo těžké přijít na to, že si našel svůj úhel, kdy se při každém hlubším přírazu černovláskova špička otřela o jeho nejcitlivější místečko v těle. Doslova hypnotizovaně hleděl, jak jeho penis mizí v úzkém otvoru, jen aby se zase objevil venku. S perverzním úsměvem na rtech se upřeně díval na to, jak se kroužek růžových svraštělých svalů obepíná kolem jeho mužství, jak se mu krásně přizpůsobuje, jak se roztahuje a jak se vždycky lehounce natáhne, když z něj vysedává.

,,Oh, bože! To-tohle je tak... Zatraceně skvělý, kurva!"

Blondýnek slastně sténal. Tohle by mohl dělat pořád dokola. Hrubější stisk na bocích jej však zastavil. Překvapeně se ohlédnul přes rameno, aby vyhledal temný pohled těch nejkrásnějších očí na světě.

,,Nad-zvedni se... Trošku," vydechl Madara zadýchaně, ,,teď zase já."

Naruto se tedy zlehka nadzvedl v bocích, aby vytvořil dostatečný prostor. Víc se ohnul a zapřel se až o černovláskova kolena.

Madara do něj zničehonic začal zběsile zhluboka přirážet, smyslů zbavený. Drze si bral to, co bylo, je a bude vždycky jenom jeho a s radostí poslouchal, jak se sténání mění v nadržené křičení. Loudil další a další výkřiky, další lapání po dechu, další sprosté nadávky a to ho jen pohánělo ke stále zběsilejšímu tempu. Blondýnkovi půlky mu pleskaly o zpocený podbřišek a jeho koule narážely na ty jeho.

,,Ma-Mada-ro! J-já! Kurva, j-já!"

Modroočko nebyl už schopen se ani vymáčknout a tak jenom hlasitě sténal. Jeho vlastní penis narážel do jeho podbřišku a ze špičky se mu hrnula zatím ještě průhledná tekutina. Byl blízko. Zatraceně moc blízko!

,,Pojď...Udělej se," procedil skrze zaťaté zuby starší muž, který k vrcholu neměl o nic dál než to blonďaté drzé zvířátko.

Netrvalo dlouho a obývací pokoj protnul hlasitý výkřik blonďatého mladíka, když jeho tělo zachvátil neuvěřitelný pocit slasti, když z jeho malého otvůrku začalo stříkat sněhově bílé semeno všude kolem něj. Jeho anální svaly se stáhly natolik silně, že Madarovy stačilo už jenom pár přírazů, než vybouchnul jako dělo přímo do jeho těla, které se začínalo plnit horkým semenem. 

Základ vztahu [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat