Tak to, že někdy někde někoho ztrapnil slyšel teda poprvé v životě. On nikdy nikoho neztrapnil.
,,Slyšel si! Ztrapnil si mě tam přede všema!" držel se svého obvinění plavovlasý, ,,Všichni ze mě měli srandu, že se s tebou tahám! Prej seš na mě moc starej! Bože! Nikdy jsem se necejtil tak trapně jako teď! Zejtra se mi určitě budou zase tlemit a já budu opět středem pozornosti, o kterou nestojím!"
Madara překvapeně hleděl před sebe, ale pak stisknul pevně čelist. Při nejbližší příležitosti, která se naskytla o pár desítek metrů dál, zajel znovu k obrubníku.
,,Co jako děláš?" prsknul blonďák zamračeně.
,,Vystup si," prohodil chladným hlasem starší.
,,Co?"
Tentokrát to byl Naruto, kdo se překvapeně na něj podíval. Vůbec nechápal, co to jako má znamenat.
,,Řekl jsem, aby sis vystoupil. Jenom starý dědkové si můžou vozit prdel v autě. Ty máš mladý nohy, takže si domů můžeš dojít pěšky," usadil ho s chladným výrazem ve tváři.
,,Děláš si ze mě jako srandu?!"
,,Ne, myslím to smrtelně vážně. Vystup si, nebo vystoupím z auta já a teprve zažiješ, co to znamená někoho ztrapnit," zavrčel na něj opravdu nebezpečným výhružným hlasem.
Naruto na něj chvíli zíral s otevřenou pusou, než se jeho obličej ošklivě stáhnul.
,,Fajn! Tak si naser, debile!" zakřičel na něj rozzuřeně a vylítnul z auta.
Neopomenul silně prásknout dveřmi, aby ho možná ještě víc vytočil. Nikdo neměl rád, obzvláště muži, když se tříská se dveřmi od auta.
Madara se rozjel od obrubníku a opravdu jej tam zanechal stát na ulici. Díkybohu možná neslyšel to, co na něj jeho partner ještě hulákal. Vztekle drtil volant a srdce mu v hrudi zběsile bušilo. Krev mu tepala ve spánku a měl sto chutí do něčeho praštit.
Tak on, Uchiha Madara, že ztrapnil jednadvacetiletýho fakana před jeho kamarády jenom tím, že zastavil autem u obrubníku?! Dělá si z něj srandu?!
Posměšně si odfrknul a zavrtěl hlavou. Rukou si projel vlasy a dal jí zpátky na volant. Tak tohle bylo teda pekelně přes čáru!
***
Naruto si až po několika odchozených metrech uvědomil, že tohle přehnal. Vůbec nechápal, co se to s ním teď poslední dobou děje. Věděl, že tohle přehnal. Takovýhle výstup si Madara rozhodně nezasloužil. Srdce mu párkrát v hrudi bolestivě zabušilo a on pocítil palčivost slz v očích a stažené hrdlo. Tohle posral. Měl Kibu a Gaaru poslat do prdele a hotovo. Víc to neřešit. Místo toho na něj zase bezdůvodně vyjel. Vlastně se ani nedivil, že ho z auta vyhodil. On by sám se sebou taky nikam nejel.
Hluboce si povzdechnul a zarazil ruce hlouběji do kapes. Procházel ulicemi a koukal po vitrínách, aby se nějak zabavil a nemusel pořád myslet na jeho překvapený a poté chladný a odtažitý výraz ve tváři. Teď mu to skoro lámalo srdce, když si na to vzpomněl. Nevěděl, jestli je dobrý nápad jít rovnou domů. Možná by mu měl dát chvíli času pro sebe a on by potřeboval taky nějak vypnout. Mohl by přece zkusit zavolat Sasukemu a zeptat se ho, jestli nemá čas. Neviděli se už asi čtrnáct dní!
***
Sasuke bedlivě naslouchal vyprávění svého nejlepšího přítele. Nebo spíše svěřování. Po jeho obvyklém nicneříkajícím kamenném výrazu, který nejspíš sdělil jako každý Uchiha, sem tam přelétlo slabé zamračení nebo lehký úžas. Víc se zatím neprojevoval. Neskákal mu do řeči, nechal ho v klidu mluvit, už tak se dost nervózně zasekával a všetečné dodatečné otázky by tomu zřejmě moc nepomohly.
,,... A-a pak jsem ti zavolal," dokončil svoje vyprávění Naruto s lehce sklopenou hlavou.
V rukách svíral plechovku nabídnutého piva a zatím se moc neodvažoval pohlédnout Sasukemu do tváře. Sice se už bavili normálně a všechno mezi nimi bylo, dá se říci, jako za starých časů, přesto podvědomě tušil, že s jejich vztahem stále nesouhlasí a není z toho moc nadšený.
,,Je to normální, Naruto, já to úplně chápu," začal opatrně Sasuke a loknul si ze své plechovky.
Byli u něj v pokoji, seděli naproti sobě v tureckém sedu na posteli a nejmladší Uchiha si trochu poposedl, aby se mu lépe sedělo.
Naruto na něj překvapeně pohlédl.
,,Je to normální? Nepřijde mi to normální," zamručel nesouhlasně.
,,Hele, když naprosto opomenu fakt, že je to můj strejda, tak jste prostě strašně věkově od sebe. Chápej, dvaadvacet let je strašně dlouhá doba. Madara má, když to řeknu blbě, nejlepší léta za sebou. Užil si až nadmíru, řekl bych a teď se chce prostě v klidu usadit. Máti s otcem byli dřív stejní. Pořád spolu vymetali nějaké akce. Chodili do kina, na večeře, jezdili si sami na dovolenou. Užívali si. Ale teď poslední tři roky si už užívají klid domova. Máma se úspěšně věnuje těm svejm návrhům na hadry a táta se strejdou se ochomítaj pořád kolem firmy. A ty... Ty seš mladej. Chceš si taky užít a nesedět v jednadvaceti doma na zadku u televize a chroupat chipsy. Vezmi si, že strejda byl, promiň, ale fuj, tvůj první."
Sasuke se mírně na konci nechutně oklepal. Pořád se mu ta představa toho, že to Naruto dělá s jedním členem z jeho velké rodiny moc nelíbila.
Naruto se na něj zamračil. Neměl rád, když Sasuke dělal znechucený, nebo jakýkoliv jiný negativní grimasy, když se bavili o Madarovi.
,,Ale... Proč až teď, sakra? Proč po třech letech? Do nástupu na tuhle školu to bylo všechno úplně perfektní!" nechápal blonďák a zatvářil se zadumaně.
,,Protože si tam viděl svoje vrstevníky, kteří možná ještě ani nepoznali, co to znamená se opravdu na delší dobu zavázat. Všichni si tam užívají. Chodí na párty, užívají si sexu na jednu noc, tráví čas dvojtýma schůzkama... Dokážeš si představit, že bys šel s Madarou na nějaký dvojtý rande s někým, kdo je v tvým věku?"
Blonďák s povzdechem zavrtěl hlavou.
,,Já... Je to možná k neuvěření, ale nikdy jsem strejdu neviděl tak šťastnýho jako s tebou a tebe jsem tě neviděl šťastnějšího, než s ním a možná... Že kdyby byl mladší... A kdyby to nebyl můj strejda," zabručel poslední rejpavou větu potichu, ,,Tak by to mezi vámi určitě klapalo. Já nevím, kdyby mu bylo třeba třicet, tak devět let rozdíl je něco jinýho, než dvacet dva... Nechci ti radit, abys ho poslal k vodě, ale pokud se k němu budeš chovat tak, jak si mi před chvílí líčil, tak tě zaručeně pošle k vodě on. Divím se, a to nejsem na jeho straně, abys mě chápal dobře, že to ještě neudělal. Nikdy nevydržel s nikým tak dlouho. Buď to byl sex na jednu noc, nebo to vydrželo pár týdnů, někdy i pár měsíců, než toho dotyčného nebo dotyčnou pustil k vodě."
Naruto se slabě pousmál. Tohle neslyšel poprvé a dělalo mu to dobře. Dělalo mu dobře to vědomí, že je pro něj opravdu důležitým.
,,Měl bys jít domů a omluvit se mu... Teda pokud nebudeš mít přede dveřma už sbalený kufry," ušklíbnul se sarkasticky na konci černovlásek.
,,Jenže, co když se mnou nebude chtít mluvit?"
,,To poznáš podle těch kufrů jestli tam budou nebo nebudou," rozesmál se Sasuke, i když se to v tuhle chvíli moc nehodilo.
Taky po něm Naruto za jeho reakci hodil naštvaně polštář, až málem mladý Uchiha vycintal zbytek piva v plechovce.
ČTEŠ
Základ vztahu [MadaNaru] ✓
FanfictionMadara a Naruto tvoří pár už dlouhé tři roky. Blonďáček je nyní na vysoké škole a Madara pracuje spolu se svým bratrem Fugakem ve firmě, kterou spolu řídí. V tu dobu, kdy Naruto nastoupil na vysokou, začal jejich vztah poměrně skřípat a prohýbat se...