26. Nechtěl jsem to udělat

676 51 8
                                    

A přesně ode dneška za týden bude končit i tahle povídka :) Sakra co je tohle za měsíc, že mi skoro všechno končí? :D

,,Co... To děláš, ttebayo?" hlesnul tiše blondýnek a svěsil ramena.

,,Zabraňuju ti v tom, aby si odešel?"

,,Ale proč? Už... Tu nemám co dělat. Práci máme hotovou, takže bych měl odjet domů."

,,Tady jsi ale doma."

Naruto semknul těsně víčka k sobě, aby neproklouzla na povrch slaná kapička, která se mu drala z oka.

,,Už tu nebydlím víc, jak měsíc," utrousil.

,,Neměl jsem to udělat," pronesl Madara vážným hlasem a stáhnul ruku ze dveří.

Odstoupil několik centimetrů dozadu, aby měl blondýnek dostatek prostoru se k němu otočit čelem.

,,Neměl jsi dělat co?" nechápal Naruto a zmateně se na něj díval.

,,Neměl jsem se s tebou rozcházet."

,,Mohl jsem si za to sám."

,,Z části ano, ale i nějaký podíl viny na tom nesu já. Neměl jsem se tě vzdát po prvním vážným problému, co se nám ve vztahu objevil, protože do tvého nástupu na vejšku bylo všechno perfektní, jen... Bylo toho na mě prostě moc. Choval si se opravdu jako idiot, nebral si mě vážně a... Mě to prostě přerostlo najednou přes hlavu. Nikdy jsem neměl tak dlouhý vztah jako s tebou, protože jsem se nikdy nedokázal tak moc zamilovat a vesměs jsem si jenom užíval."

Blondýnkovi se roztřásly rty.

,,Měl jsem s tebou víc mluvit," konstatoval nakonec, ,,možná jsem vážně měl sklopit hlavu a poníženě za tebou přilízt, že tu školu nezvládám a nebaví mě to. Možná jsem se taky nechal ovlivnit svejma spolužákama a tím, jak si bezstarostně žili a užívali si. Měl jsem ti víc naslouchat a snažit se tě pochopit."

Starší vyšší muž se smutně a chápavě pousmál.

,,Je to docela paradox, že jsme si to všechno uvědomili až potom, co to skončilo, že?" nakonec se musel uchechtnout.

Nedalo mu to. Prostě musel.

,,Jo," souhlasil Naruto, ,,měl jsem... Měl jsem předtím padnout na kolena prosit tě o odpuštění, ale... Nechtěl jsem vypadat jako slaboch nebo nějaká hysterka, Sasuke říkal-"

,,Musíš o něm pořád mluvit?"

Naruto se uchechtnul. Tohle měli ti dva opravdu společné. Nesnášeli, když se zmiňovalo jméno toho druhé častěji, než bylo úplně nutné.

,,Promiň," zasmál se, ,,nedošlo mi, že jste na sebe pořád tak háklivý."

,,Díky tomu rozchodu se to zase zhoršilo. Nechce se mi to vůbec přiznat, ale když tu byl pro tvoje věci, naháněl trochu strach. Uchiha geny se v něm rozhodně nezapřou."

,,J-jo, to máš pravdu. Sasuke byl jedinej člověk, kterýmu jsem se vůbec bál říct o našem rozchodu. Jeho reakce taky mluvila za vše."

Madara pozdvihl zvědavě obočí.

,,Řekl, že tě zabije a... Mám takovej dojem, že to myslel asi vážně, ale díkybohu jsem mu to rozmluvil."

,,Víš... Hodně často jsem si myslel, vzhledem k té averzi, kterou ke mně projevoval, že má na tebe zálusk."

,,Cože?"

Naruto se musel po dlouhé době uvolněně rozesmát. Tohle jej vskutku pobavilo.

,,Nediv se mi," zachmuřil se naoko druhý, ,,dřív jste spolu trávili čas v jednom kuse. Byli jste si hodně blízcí a on měl za každou cenu nutkání tě ochraňovat. A pak ten jeho výbuch, když zjistil, že jsme spolu spali? A ta hysterická scéna, když jsme mu řekli, že jsme spolu? Promiň, ale tohle by si myslel každej. Vážně na tebe nikdy nic nezkusil?"

,,Bože, ne! Jsme jenom kamarádi! Nikdy jsem na něm nepoznal, že by o mě jevil zájem větší, než jako kamarád. Navíc, fuj, ale nejsem na zajíčky," oklepal se se smíchem přehnaně.

Madara se ušklíbnul a zavrtěl hlavou.

,,Takže seš na senilní dědky?" prohodil.

Naruto přimhouřil oči a pokýval hlavou ze strany na stranu.

,,Nó, spíš něco málo mezi tím," pousmál se.

Oba dva cítili, jak atmosféra mezi nimi byla najednou úplně jiná, než když sem dorazili. Už mezi nimi nepanovali žádné výčitky, žádné dohady ani obviňování. Vedli mezi sebou normální konverzaci, jako za starých dobrých časů. Přestali vnímat to najednou nastolené ticho, které mezi nimi začalo panovat. Užívali si vzájemně pohledu na toho druhého a nepřišlo jim vůbec divné, že stojí na chodbě domu.

Nakonec příjemní ticho přerušil Naruto mírným odkašláním a přešlápnutím na místě.

,,No... Měl bych asi jít. Už je vážně dost pozdě."

,,Nechoď, prosím," zamumlal tentokrát prosebným tónem starší muž.

Blondýnek si zkousnul opět spodní ret. Sám sobě se divil, že ho ještě nemá rozkousaný na padrť, protože za poslední dobu, se to stalo jeho nepříjemným zvykem, skoro až závislostí.

,,Trvalo mi dost dlouho, než jsem se aspoň trochu vzchopil a už teď ten strávený čas s tebou mě zabíjí. Nemůžu tu zůstat, nejde-"

Nestihnul ani domluvit. Nestihnul ani zpozorovat to, jak se k němu dlouhovlasý muž přiblížil a hrubě ho natisknul na dveře, přilepený svými rty na těch jeho. Jediné, na co se zmohl bylo vyheknout překvapením a zároveň tiše zasténat nenadálou blažeností.

,,Prosím... Zůstaň," špitl Madara.

A to byla pro Naruta už opravdu konečná. Žádostivě vjel roztřesenými prsty do rozčepýřených dlouhých kadeří, aby si mohl jeho hlavu přitáhnout k sobě co nejblíž. Už nedokázal odolávat dál. Jeho úsilí si držet co nejdelší odstup bylo ta tam. Ústy se natisknul ještě víc na ty jeho, aby jej mohl začít okamžitě zběsile líbat. Vzrušeně vydechl pod měkkým dotykem, o kterém se mu poslední dobou zdávalo jenom ve snech. Do horké pusy přivítal s dalším stenem hbitý mokrý jazyk, který okamžitě začal jeho ústní dutinu zkoumat a vymetávat každičký koutek.

Madara jej chytil pod zadeček a vyzvedl do náruče. Stále jej tiskl na domovní dveře, aby udržel jejich rovnováhu a užíval si horké blízkosti sálající i přes vrstvy jejich oblečení.

Přes nepřestávající líbání se s ním černovlásek přemístil dlouhými kroky do ložnice, kde se s ním svalil do postele. Sice by si ho nejraději vzal opřeného o dveře, stejně jako před několika týdny v jeho a Fugakově kanceláři, ale vzhledem k situaci a k tomu, že to snad ani jeden z nich neměli dost dlouho, to nechtěl nijak uspěchat.

Dlouhými obratnými prsty z něj strhával oblečení, stejně jako blondýnek z něho. Jejich vášnivé polibky nabíraly na intenzitě čím dál víc a vzájemné dotyky rozvibrovávaly každou buňku v jejich rozpáleném těle.

Narutova mysl se naprosto vyprázdnila a odprostila se od všeho špatného, co si poslední dobou vytrpěl v moment, kdy uviděl nahou a pevnou Madarovu hruď, jak se nad ním sklání. Snad, jako kdyby ho viděl poprvé se se zatajeným dechem dotknul rychle se zdvihajícího hrudníku rukou, aby po něm mohl pomalu přejet, až dolů k husté houštině mužných chloupků a bříškem prstů se tak dotknout nadržené a vlhké erekce.

Madara tiše zasténal a sklonil se k blondýnkově krku, aby jej mohl polaskat několika vlhkými polibky a chvíli poté se trochu hrubě zakousnout do pulzující tepny, když Naruto sevřel jeho mužství pevně v ruce. Instinktivně přirazil do jeho sevření, aby mohl ihned poté vzrušeně zavrčet. To pískle ho rozpalovalo tak moc, že si to snad ani neuvědomovalo. 

Základ vztahu [MadaNaru] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat