Elimdeki odun parçaları yere saçılırken korku dolu gözlerle Hakana bakmaya başladım. Bana nefretle bakıyordu. En yakın arkadaşım azılı düşmanım olmuş gibiydi." Senin yüzünden öldü" tıslayarak konuşuyordu. Benden nefret ettiği kesindi. Arık'ın ölümünden beni suçluyordu.
" Ona hayır dedim kaç kere. İstemediğimi söyledim. Beni nasıl suçlarsın. Hepsinde de yanımdaydın" bana doğru hızla yaklaşırken yerde duran odunlara tekme atmaya başladı.
" Ona evet diyebilirdin. Seni bu pislik adamdan çok daha mutlu edebilirdi. Sen ona evet demiş olsaydın şimdi ölü olmayacaktı" bana iyice yaklaşırken gözüm yerde yatan gözünü açmaya çalışan Yamaça ilişti. Beni kurtarması gerekiyordu.
" Kendine gel Hakan. Ben istemedim onun ölmesini. Ne yaptıysa kendisine yaptı. Şimdi beni suçlayamazsın" gülmeye başladı. Dibime kadar girdi.
" Sen önüne gelene kuyruk sallayan edepsiz bir kızsın. Arık'a da sallayabilirdin. Ama sen çukurun başıyım diye geçinen bu adamı seçtin" dedikleri çok fazlaydı. Elim ayağım titremeye başlamıştı.
" Hakan" Yamaçın sesini duyduğumda ayağa kalkmış olduğunu gördüm. Hakan arkasını döner dönmez Yamaç yumruk attı. Hakan yerinde kıpırdansada gülüyordu. Bir anda belinden silahını çıkarttı.
" Sen kendini akıllı mı sanıyorsun Yamaç Koçovalı. Sen benim kardeşim dediğim adamı öldürdün. Aynı acıyı sende yaşayacaksın" bir anda sırtımdan bir bıçak saplandı. Yamaç Hakana sinirle bakarken kolumu Yamaça uzatmaya çalıştım. Arkamdaki kişi bıçağı geri çektiğinde ağzımdan kan fışkırdı. Yamaç bana döndüğünde Hakan ve adamı gözden kaybolmuştu.
" Nehir!" Zaman çok hızlı geçiyordu. Yere yığılmamla Yamaçın kolları arasına alması bir oldu. Bize hiçbir zaman mutlu son yazılmayacaktı. Mutlu sonlar sadece filimlerde olurdu.
" Ona iyi bak Yamaç" yüzümü avuçları arasına aldı. Gözünden yaşlar geliyordu.
" Ona beraber bakacağız. Nehir güçlü ol. Lütfen. Umutu annesiz bırakma" gülümseye çalıştım.
" Mutlu sonlar anca filimlerde olur Yamaç Koçovalı" kendimi ilk kez bu kadar ölüme yakın hissediyordum....
Merhaba arkadaşlar. Öncelikle bölüm sananlar şimdiden kusura bakmayın. Önceki bölümde de belirttiğim gibi yeni bölüm cuma günü gelecek fakat ben alıntı yayınlamak istedim. Lütfen yorum ve beğeni atmayı unutmayın. İyi okumalar dilerim🌸
İNSTAGRAM: sudeceltik8
Thebookscupcake
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEHYAM✨ ( TAMAMLANDI)
Roman pour AdolescentsDeli hastanesi onlar için ruhlarını birleştirdikleri bir kapıydı. Birbirinin tıpatıp aynısı olan bu iki ruh zamanla bir meyve verdi. Meyve kimisi için bir hatadan ibaret olsa da , kimisi için de ruhunu yeşertmek için bir şanstı. " HAMİLEYİM " Yamaç...