Bölüm 2

1.3K 46 24
                                    


" Senin burada ne işin var"  böyle mi olacaktı yani? Ben daha onu burada görmenin şokunu atlatamamışken benden hesap mı soracaktı. Gene mi hesap veren taraf ben olacaktım. Bu sefer buna izin vermeyecektim. Efsuna iğrenen gözlerle baktım.

" Sevgilin çağırdı" omzuna doğru bilerek çarpıp içeri girdim. Onlar utanmıyorsa ben hiç utanmayacaktım. Bu sefer sıra onlardaydı. İçeri girdiğimde içimi çoktan pişmanlık hissi kaplamıştı. Burada olarak sadece kendime zarar veriyordum. Ben hiçbir zaman Yamaç için değerli olmamıştım ki. O Yamaç Koçavalıydı. Kimseyi dinlemez hep kafasınım dikine gider.

" bize bir saniye izin verir misin" Hakan yanımdan ayrıldığında yanıma Yamaç geldi. Gözlerinde herhangi bir duygu belirtisi yoktu.

" Hakan kalabilir. Ondan gizlim yok senin aksine" Yamaç hafif bir tebessüm etti.

" Peki öyle olsun. Bizi biliyor muydun" bunu sorması çok iğrenç bir şeydi. Hakana gözümle gitmesi için işaret verdim. Hakan gittikten sonra Yamacın kolundan çekip bahçeye sürükledim.

" Sence biliyora mı benziyorum. Her şeyi en ince ayrıntısına kadar sevgilin planlamış. Yoksa sende mi işin içindeydin. Ne dedin ha ona! Gizli gizli onunla yakınlaş mı? Unutma Yamaç koçavalı, beni o evde sen zorla tutuyorsun. İstemiyorsan orada kalmaya meraklı değilim" yanından uzaklaşacağım sırada bir anda kendisine çekti. İstemsiz olarak göğsüne çarptım.

" Bırak beni" ondan kurtulmaya çalıştıkça daha çok kendisine bastırdı. Gidemiyordum izin vermiyordu.

" Sana bırak dedim Yamaç" o sırada kuvvetli bir şekilde ittirdim. Onun etkisiyle dengesini kaybedip havuza düştü. Düşerken bileğimden tutmuş beni de sürüklemişti.

" Bileğimden niye tutuyorsun gerizekalı" havuza düşmüş sırılsıklam olmuştum. Gecenin verdiği soğuk ile havuz birleşince karnımda istemsiz olarak kasılma oldu. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes alırken bir elim karnıma gitti.

" iyi misin Nehir" Yamaç yüzerek yanıma gelmiş endişe dolu gözlerle bana bakıyordu.

" iyiyim bir şey yok" Hakana kaydı bakışlarım. Biz havuza düşünce yanımıza gelmişti.

" Hakan bana yardım eder misin? Hafiften kasılmam var" uzatılan eli tuttuğumda bir şok yaşadım. Yamaç havuzdan aniden çıkmış bana elini uzatmıştı. Elimi hemen geri çektim.

" gerek yok ben halledebilirim" Yamaç ifadesizce elini geri çekerken merdivenlere yöneldim. Adım atacağım sırada karnım gene kasıldı. Bu seferki inlememe sebep olmuştu.

Zor da olsa merdivenden destek alırken bir anda havalandım. Yamaç beni kucağına almış evin içine götürüyordu.

" Yamaç ne oluyor" Efsun bize doğru gelirken sinirle gözlerimi kapattım. Onu görmek istemiyordum. Yaptığı şey çok iğrençti.

" Efsun bana bir tane battaniye getir hemen. Hadi çabuk ol" Yamaç yavaş bir biçimde koltuğa uzandırdı.

" iyi misin? Efsun hadi " Efsun hızla yanımıza geldiğinde Yamaç direkt battaniyeyi elinden aldı. Üzerime güzelce örtüp beni tekrar kucağına aldı.

" Yamaç nereye gidiyorsunuz? Hani benimle kalacaktın" ağrım bir türlü dinmiyordu. Direnmeyi bırakıp başımı göğsüne yasladım.

" Bekleme beni Efsun. Bu gece gelmem" Efsun öylece kalakalırken kendimi uykuya serbest bıraktım. Dinlenmeye çok ihtiyacım vardı. Elbet bugün olanların hesabını soracaktım.

**************

Gözlerimi aralamak çok zor gelmişti. Etrafa bakındığımda tanıdık olan oda ile karşılaştım. Gene buraya gelmiştim bu odaya. Sabah olmuş olmalıydı. Yavaşça ayağa kalkıp etrafa bakındım. Sena nın resmi hala orada duruyordu. Resmi elime alıp öylece bakmaya başladım. Çok güzel bir kızdı.

NEHYAM✨ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin