Maydanozları severim.

23.4K 1K 925
                                    

Selamunaleyküm gençlik.

Hadi Bismillahirrahmanirrahim.

****

Bilinmeyen:Selamunaleyküm Yağız.

Bilinmeyen: Bak sana yabancı bi numaradan mesaj attım çünkü tanışmamıza gerek yok.

Bilinmeyen: Sakın yanlış anlama seni seviyor uzaktan, uzun zamandır izlemiş, karşına çıkmaya çekinen biri falan da değilim.

Bilinmeyen: Sadece aşırı hayvanımsı hareketler yapıyorsun biraz insanlara benzemelisin. ALLAH ın izniyle insan olacaksın.

Bilinmeyen: Ve sakın beni engelleme. Birincisi bunu burnundan fitil fitil getiririm. İkincisi sen de zaten yabancı bi numaradan mesaj alınca bozulacak bi tip değilsin.

Yağız: As.

Bilinmeyen: As mi? Ulan, neyse sakinim.

Yağız:Hayvan ben mi? Bi çok insan böyle düşünüp benimle konuşmaya çalıştı. Sonuç: bundan insan olmaz.

Bilinmeyen: Ama hiç biri ben değildi. Ayrıca ben konuşmam icraata başlarım.

Yağız: Ooo cool.

Bilinmeyen: Cool mool boş konuşma yok çünkü haram.

Bilinmeyen: Benimle boş konuşma. Ancak ve ancak önemli konularda konuşurum seninle.

Yağız: Peki madem bu kadar harikasın neden beni insanlaştırmak istedin ki?

Bilinmeyen:1.si ben harika falan değilim 2.si şimdilik seni ilgilendirmez.

Bilinmeyen: Eee

Bilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu.

Yağız: Evet.

Bilinmeyen: Hayırdır?

Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilerle kavga ettim yine. Neymiş herşeye maydanoz oluyormuşum.

Bilinmeyen: Maydanozları severim.

Yağız:Ne?

Bilinmeyen: Ya of hemen yanlış anlama be. Yani gerçek maydanozları normal bitki olanları güzel kokarlar. Çok güzel kokarlar.

Yağız:He tamam inandım inandım.

Bilinmeyen: Aman inanmazsan inanma ama acı gerçekler ben seni sevmiyorum.

Yağız: Zaten pek sevilen bir insan değilim.

Bilinmeyen:Yine boş konuşmadan önce gidiyorum ben.

Bilinmeyen:Ders vol.1: ALLAH ın selamını düzgünce al. Müslümanın müslüman üzerindeki haklarından biridir. As değil Aleykümselam. Dene daha güzel görünecektir veee tebrik ederim hiç küfür etmedin gerçekteki ağzının bozukluğu dikkatimden kaçmış değildi. İnsanlaştırmaya çalıştığım şahıs. Hadi selametle

Bilinmeyen son görülme saati 20.57

Yağız: Ha bu arada dikkatlice okudum da morelim değil sinirlerim bozuktu. Kimse benim morelimi bozamaz. (Görüldü)

*****

Ya ALLAH Bismillah

İnşALLAH beğenirsiniz.

Hatalarım affola ve yorumlarda beriltile lütfen.😉😁

ALLAH a emanet olun

Selametle..

MAYDANOZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin