İyi ki ben

3.8K 388 478
                                    

Selamunaleyküm ballarım.

Bölümü lalenr23, derman214 , jelibon_askina , sekerdentatluu , siyahzambak_17  veee Blackdiomend e ithaf ediyorum. Umarım severek okursunuz😊💙

Bismillahirrahmanirrahim.

Yağız'dan devam:

Ne kadarda tuhaf. İçinde yaşadığımız dünya asla anlam verilemeyecek şekilde tuhaf. Kimileri mutlu, umutlu kimileri ise...

Daima umutlu olmamız lazım değil mi ama? Kötü olmak yakışır mı bize? Biz Müslümanız yaşadığımız her şeyi bize imtihan olarak gönderen ALLAH'a inanıyorsak umudumuz inancımız asla bitmemeli.

Ben şu an bir parktayım. Oturuyorum. Karşımda iki çocuk var. Belli daha küçükler ve ikisiylede ilgilenen her seslendiklerinde yanlarına koşan bir anneleri var. Peki benim annem neredeydi ki?

Ben değişmeden önce hep bu konuda isyan ederdim. 'Neden ben?' Der dururdum. Artık öyle demiyorum. 'İyi ki ben.' Rabb'imden ne gelirse kabulüm.

Ama sormadanda edemiyorum. Annem beni neden bırakmıştı ki? Hele kendisi inançlı bir kadınken? Anlam veremiyorum...

Sanırım unutamayacağım iki bakış vardı. Biri annemin kapıyı çekmeden önceki bakışı diğeri ise Dildar'ın o bakışları. Zehra sağolsun kabullenmiştim. Seviyordum.

Bir kez daha derin bir soluk aldım karşımdaki sahilden. Programıma göre ders çalışma saatime az kalmıştı, bu yüzden yavaştan kalkmalıydım. Yanımda duran telefonumuda alıp yürümeye başladım.

Artık bu işi çözeceğim. Babam o gün bana sarılmıştı ya. Sanki içimde bir şeyler kurulup bir şeyler yıkılmış gibiydi. Affetmek istiyorum. Annem gitti ama en azından babam olsun istiyorum. Her tökezlediğimde sırtımı sıvazlayacak babam olsun istiyorum. Yanımda olsun. Üniversite sınavıma zaten az bir zaman kalmıştı. Sınavdan bir gün önce bile olsa bu sorunu artık halletmek istiyorum. Sınav günü yanımda olsun.

Sonunda eve gelince kendi odama geçip ders çalışmaya başladım. Çok şükür netlerim iyiydi. Biraz daha çalışmayla iyi bir yere gidecektim İnşALLAH.

Zehra odama yine dalıp akşam yemeği için beni çağrırken kalemimi kitabın üzerine bırakıp ayaklandım.

"Abii geçen gün yengemin söyledikleri seni bayağı etkiledi galiba."

"Ya kızım yenge deme diyorum sana."

"Nedenmiş?"

"Sen kendin aşık olduğumu kabullendirtmedin mi?"

"Ya yengemse?"

"Ya değilse?"

"Tamam kime aşık olduğunu söyle bilirim ben."

"Yada sen hoca hanımın kim olduğunu söyle bilirim ben."

"Ya abi ben söy-le-ye-mem. Sen söyleyeceksin."

Ya sabır. Sonunda masaya oturduğumuzda Zehra susmuştu. Yine yemeğe başlarken kimse konuşmuyordu. Sanırım bu durumdan en çok Zehra etkileniyordu.

"Zehra abicim bugün günün nasıl geçti?"

"Hı? Ha? He şey günüm iyi, iyiydi." Şaşırdı tabi. Haklı olarak. Hadi bakalım Yağıız kır şu şeytanın bacağını.

MAYDANOZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin