Selamunaleyküm ballarım.
Bu bölümü hafsanurekmc, -Lily-Potter-, DeliTrk1, HaticeAolu Vee Melike_Vatansever 'e ithaf ediyorumm.
Yorumlarda buluşalım mıığ? Sizi bekliyorum hepinizii
Bismillahirrahmanirrahim.
Eve gelir gelmez abimin hemen odasına çekilmesi asla hayra alamet değildi bence. Hele ki henüz Aslıhan teyzemler gitmemişken...
Mine'yi uyutma bahanesi ile kaçmıştı kimse tuhaf karşılamadıda ama ben biliyorum eğer amaç gerçekten Mine'yi uyutmak olsaydı "Berin hanım hala olmak kolay değil, lütfen halalık vazifelerinizi layıkı ile yerine getirir misiniz?" Der beni gönderirdi.
"Berin?"
"Efendim Ali?"
"Sakin ol süt güzeli bir şey yok."
"Sorunda o işte Ali bir şey yok. Bildiğin fırtına öncesi sessizlik: abim bizi ya kesecek, ya kesecek. Başka bir durum yok şu an."
"İlla biri kesseydi bende memnuniyetle keserdim, şu an Barış abi ile aynı durumdayız ve ben kesmiyorsam emin ol oda kesmez. Biraz vakte ihtiyacı var. Hem dayağınıda attı, rahatlamıştır. Yağız'ın da dayak yiyesi gelmişti zaten."
"Evet yaa bu nasıl bir dayak aşkıdır? Çok morarır mı yüzü? Yada nasıl duruyordu baktın sen, hasar almış mı?"
"Şöyle ki hani birkaç yumruk yedi ya, gözü belki birar morarır o kadar zaten yumrukların sadece biri yüzüne geldi. Ama Barış abi nasıl yumruk atıyordu öyle bir sanatçı edasıyla, izlemek çok keyifliydi."
"Ben var ya ben ben vazgeçtim, seni Ayşe ile evermicem ben yada hayır hayır daha çok çoğalırsınız siz ikiniz mutlaka evlenmelisiniz ki genleriniz dünya çapında çoğalmasın. Yazık be dünyamıza."
"Ne alaka, ne alaakaaa? Ayşe falan konumuzla ne ilgisi var?"
"Oda şey dedi bana 'Boroş obo çok gozol yomrok otoyor, lotfon ozlomo şorofono olomdon olmo.' Manyaksınız ya siz.'"
"Görende kendisini üstün zeka sanar. Biz neysek sen osun hatta bize senden bulaştı ya, ben hiç kavga izler miydim hemen ayırırdım."
"İşte bu kavga değildi, direkt abim dövüyordu ya. Ondan bence."
"Olabilir." Biz tam Ali ile sessizleşirken abimin gür sesi evde bir an yankılanınca gözlerim anlık olarak bir büyüme yaşadı. Adım daha önce hiç bu kadar yüksek sesle söylenmemişti sanırım.
"Yavvaaş Barış ölüyor musun oğlum? Torunumu korkutacaksın."
"Yok bir şey baba Mine uyumuyor."
"Daha kısık sesle Barış."
"Tamam baba, Berin gel bir buraya." Abim odalarının kapısından beni çağrıyordu, babamla atışmaları bitince Ali'ye döndüm ben derin bir nefes alırken başını sallayıp rahatla demeye çalışıyordu.
"Ben de geleyim."
"Yok,hayır. Halledebiliriz diye umuyorum."
"Berin çok sinirli kalbini kırar."
"Şu an hakkı değil mi?"
"Değil, kötü bir şey yapmadınız."
"Ama ona söylemedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Espiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...