Selamunaleyküm ballarım.
Bismillahirrahmanirrahim.
Yağız'ın söylediği ile kendisinin karın ağrısı o gün tarafımdan anlaşılmıştı. Beyefendi hazretlerimiz aşık olmuş. Katıla katıla gülmemek için zor duruyordum. O gün söylediğinden sonrada hiç konuşmamış robot gibi işlerimizi yapıp dağılmıştık. Gerçi birimiz aşık robottu.
Kimdi acaba o kız? Şanslı mı desem oturup kızın şanssızlığına mı ağlasam bilemiyorum. Neysem ALLAH sahibine bağışlasın.
Kim o sahip alacağım boyunun ölçüsünü.
Höst içses tövbe de gız çarpılırsın.
*gözdevirenYağızemojisi*
Hössttt Yağız ne alaka?
Aman ne bileyim?
Yemin ederim ben iyice kafayı yedim. Ama içsesim benden deli. Ne bu şaka falan mı?
"Beriiin hadi yavrum gel artık."
"Tamaam."
Şey şimdi ben anneme hazırlanıyorum dedikten sonra uyuyakalmış ve şu an yatağımdan kalkıyor olabilirim. Ama bu iki dakika içerisinde annemin yanında olmayacağım anlamına gelmez.
Annem hanım sultanla bayram alışverişine çıkacaktık. Evet evet Ramazan bitiyor. Hüzünlüyüm.
Hızlıca hazırlanıp annemin yanına gittim. Bana öldürücü bakışlarından atıyordu. ALLAH'ım sen bu bakışlardaki okların yavaş gelmesini sağla çok amin.
"Nerdesin sen?"
Ben gülümseyip anneme bakmakla yetindim. Uyuyakaldığımı söylersem dayak yiyebilirdim.
"Geldim anam sultan geldim. Hadi çıkalım."
Kaçamak cevabımdan sonra salondaki yengeme bakmak için kafamı uzattığımda oda salondan çıkmak üzereydi.
"Yengem hanım premises son kararın mı gelmeyecek misin?"
"Evet Berin'im biraz yorgunum."
"Pekii."
ALLAH'ım sen bu kuluna acı. Annemin alışveriş gazabından sen beni koru ya Rabb'im.
Sonunda annemle birlikte evden çıkabilmiştik. Daha çıkışımızdan başıma neler geleceği belliydide işte ben safozluk ettim.
"Anne canım annem yarım saat önce burdaydık beğenmemiştik şekerlerini."
"Ama bak çerezler çok güzel görünüyor."
Huuuh sakinim.
"Anne o çerezler yarım saat öncede ordaydı."
"Kız anneye cevap verilmez. Yürü sadece."
Geciken sonda geldiğine göre peki bakalım. Bir kez daha aynı yere aynı boğulma hissiyle girmiştim. Bu ne kalabalıktır ya.
"Anne kurbanın olayım çıkalım şurdan. Nefes alamıyorum anne."
"Alırsıın."
Annem umursamazca aynı rafı 10.kez dolanırken bende etraftaki şekerlerle ilgilenmeye başlamıştım. Ayy bu şekerleme en bi sevdiğimden. Aff bunların tadı varyaa. Hih seni çayın yanında eritmek vardı. Sende şimd-
Düşüncelerime devam edecekken minik bir kızın ağladığını gördüm. Anneme baktığımda dolanıyordu bende kızın yanına gittim.
"Tatlım noldu, neden ağlıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Espiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...