Selamunaleyküm gençler naber?
Tüm güzel okurballarıma.
Ama bu bölümü ZlalNurBalkaya ya ithaf etmek istiyorum.
Bismillahirrahmanirrahim.
Bilinmeyen: Selamunaleyküm Yağız bey.
Yağız: Gözlerimde sorun mu var?
Bilinmeyen: ??
Yağız: Sen bana mesaj mı attın?
Bilinmeyen: Öyle kolay mıydı Yağız bey kurtulmak?
Bilinmeyen: Sen insan olacaksın ben pes etmeyeceğim. Neyse boş konuşmak yok.
Yağız: En başta ne dedim boşa uğraşıyorsun. Böyle 3 gün konuşup 1 hafta yazmazsın. Çünkü ben buyum.
Bilinmeyen: Kusura bakma Yağız bey. Ben yaparım dediysem yaparım. ALLAH ın izniyle tabii.
Yağız: Boşa uğraşıyorsun.
Bilinmeyen: Sen öyle san.
Yağız: Taabi tabi.
Bilinmeyen: Tabi tabi kim seviyo belli.(bu mesaj silindi.)
Yağız: Ne?
Bilinmeyen: Öhöm öhöm görmezden gel. Bi an kendimi fazla kaptırdım. Kızlarla yazışıyoruz gibime geldide.
Yağız: Demek kızlarla? Bi arkadaş grubun var ha?
Bilinmeyen: Tanıdığın her kızın bi arkadaş grubu vardır.
Yağız: Merak etme seni hiç merak etmiyorum. Sonuçta boşa uğraşan ve bi kaç gün sonrada çekip gidecek birisin.
Bilinmeyen: Ha bi kaç güne insan olurum diyosun yani.
Yağız: Hımm ondan ondan.
Bilinmeyen: Abi sen nasıl bi şeysin insan olmadığını kabul ediyor ve olmakta istemiyorsun ya.
Bilinmeyen: Ha bu arada 1 hafta yoktum çünkü seni ne görebilirdim ne de mesajlarını okuyabilirdim. Sinir krizi geçirip seni pıçaklamam an meselesiydi.
Bilinmeyen: Şimdi bu konuyu konuşup tekrar sinirlenmekte istemiyorum.
Bilinmeyen: Bir hafta boyunca nasıl hayvanlıklar yaptın kim bilir?
Yağız: Pek bi şey yapmadım son kızdığında sanırım beni biraz etkiledi.(bu mesaj silindi.)
Bilinmeyen: Silmek için mi yazdın? Okuyamadım bile.
Bilinmeyen: Neyse evet boş konuşmak yok. Bu gün günlerden perşembe. Bir anlaşma yapalım mı?
Yağız: Ben de tam sigara istiyordum.
Bilinmeyen: Ben sigara almak istemiyorum. Gerçekten iğrenç bir şey. Başka bi isteğin varsa.
Yağız: Yok.
Bilinmeyen: Bu kadar iğrenç bi şey için her dediğimi yapacak mısın?
Yağız: Bak bu bi bağımlılık tamam mı duramıyorum.
Bilinmeyen: Peki bi gün bunuda hallederiz İnşALLAH.
Bilinmeyen: Neyse bugün gidip o kızdan adam akıllı özür dilemeni istiyorum.
Yağız: Hangi kız?
Bilinmeyen: Anlamazdan gelme.
Yağız: Tüm karizmamı yerle bir etçen yani.
Bilinmeyen: O karizma değil hayvanlık. Asıl karizma o yaptığını bile yapmayanlarda ve sandığın gibi her kızın tercihi badboy falan değilsin. Senden milyonlarca kat iyileri var. Kızdan özür diledikten sonra sigaranı alabilirsin.
Yağız: Benden daha iyisi mi varmış? Bak sen.
Bilinmeyen: Boş konuşma.
Yağız: Senden daha iyileride var.
Bilinmeyen: Tabii ki var senin gibi buna alınacağımı sanmadın değil mi?
Bilinmeyen: Neyse hadi bekliyorum. (08.40)
Bilinmeyen: Tam elim sigaralardaydı yarım gönderecektim ki güzel özür diledin. Helal sana iki dakika sonra dokuzlardan bi kız getirecek.
(10.34)Yağız: Helal sana yarım değil.(10.36)
Bilinmeyen: Ders vol.5: O kız ve diğer kızlar sana haram. Ve öyle haram ki zinaya sürükleyebileceğinden gözlerine bile bakmayız. Kitaplarda filmlerdede görüyoruz ilk bakışarak aşkları başlıyor. Neyse işte bakmak bile haramken dokunmak çok daha haram.
Bilinmeyen son görülme saati: 10.37
Yağız: Böyle gitmen daha iyiymiş.
~~~~~~~
Görüyor musunuz Yağız beyi engelliyken bende umutluydum kendimden diyor. Hata yaptım diyor. Engel kalkıncada boşa uğraşıyorsun. Tipe bak ya.
Nasıl gidiyoruz? Umarım iyi gidiyoruzdur.
Bilinmeyen geri geldi. E tabi gelir. O kadar çabuk pes etmek var mıydı bizim kitabımızda?
Hadi kaçtım ben.
ALLAH a emanet olun.
Selametle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Espiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...