Selamunaleyküm ballarım.
Bismillahirrahmanirrahim.
"Abiii"
"Aabii"
"ABİ"
"Ne var ne ne istiyorsun, bi sal beni kızım bi sal."
"Abi okula geç kaldık."
"Öff sen git ben gelmiyorum."
"Anlamadım? Nereye gelmiyosun? Gelmek zorundasın."
Sabır çekerek yatağımdan doğruldum ve sabahtan beri başımda cıyaklayan kardeşimin suratına baktım.
"Ne var, ne istiyosun da ben okula geliyorum?"
Yüzüne ufak bi sırıtış yaydıktan sonra bana baktı. Daha çok sırıttı.
"Ben bu gün yenge hanımı bulacağım o yüzden okula gelmek zorundasın pek sevgili abicim."
"Yahu ben sana demedim mi o yenge falan değil. Hoca hanım bi kere o."
"Sen öyle diyince öyle olmuyor."
"Delirtme beni. Kalkmayayım burdan. Çık ben yatacağım."
"Eee peki yatmak istiyorsan sen bilirsin. O zaman ben de bu mesajı yenge hanıma atayım?"
Ne mesajı? Uzandığım yatağımdan tekar doğrulduğumda Zehra'yı elinde benim telefonumla bizim bilinmeyenle sohbetimizde gördüm. Ve bi mesaj yazmıştı gönderme ihtimali olan bi mesaj.
'Sevgili bilinmeyenim,
Sen kimsin nelerden hoşlanırsın, neleri seversin bilmiyorum ama beni anlayan tek insan olduğun ve beni adam ettiğin için teşekkür ederim.
Benim kalbim sanırım artık senin için atıyor kardeşimin yengesi. Seni aklımdan çıkaramıyorum. Seni çok seviyorum.❤'Dişlerimi sıkıp öylece Zehra'ya baktım.
"Ne bu şimdi?"
"Şöyleki abicim şu an bana bu gün okula geleceğine dair yemin ederekten söz vermezsen, yengeme göndereceğim mesaj. İnan bana yaparım. Öyle bi yaparım ki. Bi gram içim acımaz biliyosun."
"Bana bak Zehra o mesaj hele bi gitsin."
Omuzlarını sallayarak cevap verdikten sonra göz devirdi.
"Abi söz vermek için 3 saniyen var."
"Biir"
Yüzümde mimik oynamadan bakıyordum. Belki kâle almadığımı düşünüp vazgeçer diye. Ama nerde bende o şans?
"İkiii"
Ciddi ciddi telefona parmağını yaklaştırıyordu. O tuşa dokunması an meselesiydi. Müdahale edemem çünkü edersem daha tehlikeli şeyler olabilir.
"Üü"
"Tamam başımın belası, tamam cezam tamam, tamam tamam."
"Ne tamam?"
Parmağını hâlâ geri çekmemişti.
"Okula gelicem baş belası gelicem okula."
"Güzel, süper. Çabuk hazırlan abi aşağıda bekliyorum. Al telefonun."
Arkasını dönüp giderken telefonu alır almaz o mesajı sildim. Sonra tam yatağıma geri dönüyordum ki Zehra buna müsaade etmedi.
"Abi söz verdin tamam dedin. Eğer gelmezsen gerçekten o mesajı gönderirim."
Cidden gönderirdi biliyordum. Ne yapar ne eder kendini paralar bütün fare deliklerine girer ama gönderirdi. Bi o bi bilinmeyen yemin ederim başıma bela bunlar. Akla zarar bunlarla uğraşmak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Spiritualebilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...