Selamunaleyküm ballarım.
Bu bölümü FINDIKLIIIKEKKK, azrasop, evval0328, Toxicmadde, birisi3444,Vee SadeceNursel e ithaf ediyorumm.
Bismillahirrahmanirrahim.
"Ne dedi?"
"Baba evde mi konuşsak?"
Abimin araya girmesiyle babam abime bakıp sonra kafa salladı. ALLAH'ım korkuyorum. Acaba ben eve gitmesem mi? Evet evet ya gitmeyeyim ben eve. Konuşsun işte onlar.
Senin evliliğini sensiz mi konuşsunlar?
Bismillahirrahmanirrahim. Evliliğim? Benim evliliğim? Ben ve evlenmek? Evlenmek ve ben?
"Berin?"
"Hm e-efendim yenge?"
"Yani gülüm anlıyorum heycan yaptın da oda omuz be kardeşim, lazım bana çok sıkmasan mı?"
Farkında bile olmadan yengemin omzunu tutmuş deli gibi sıkıyordum. Bu yengem bana nasıl sabrediyor ya?
"Ay yenge çok özür dilerim ya."
"Önemli değil Berin'im ama bu kadar gerilme sana zarar. Hem ben yanındayım sakin ol." Yengem bana gülüp dalga geçerken yengeme tuhaf tuhaf bakışlarımı attım. Hayat ona güzel tabi.
"Tamam tamam demedim bir şey bakma öyle."
Yengeme zorla gülüp önüme döndüm. ALLAH'ım yardım et. Birkaç adım sonra eve gelmiş bulunduk. Annem kapıyı açarken tuhaf bir havası vardı. E garibim şu an ortamda neler döndüğünü anlamayan bir tek o kaldı ya.
Babam hipnoz olmuş gibi donuk ifadesiyle salona giderken ben bu donuk ifadeden korkmaya başlıyorum galiba. Baba bir tepki ver yaa.
Abime baktığımda bana 'rahatla.' bakışı atıyordu. Odama kaçsam?
Yahu kaçış yook yok.
Tamam ya. Sırayla herkes elini yüzünü yıkarken mutfağa kaçtım. Kaçar kaçmaz bildirim yağmuruna tutulmam bir oldu.
*Al buyur burdan yak*
Minokmanak: Canım çok sıkıldı bee. Neredesiniz?
Ablamsı yenge: Biz yoldayız, Zehra'lara gidiyoruz.
Minokmanak: Ayy doğru yaa bugün o vardı.
Minokmanak: Aşıklarımız nasıllar, kalpten gitmişimiz var mı😂😂
Ablamsı yenge: Yok yok Berin hala bizimle de sevdiceğini bilemem.
Manyak gülüşüm: Onuda ben biliyorum veee evet şu an için oda bizimle.
Manyak gülüşüm: Ama her an heyecandan ölebilir😂😂
Minokmanak: ALLAH korusun ya Berin'in bir de o tripleri hiç çekilmez.
Ablamsı yenge: Yazık be yavrucaklar heyecan yapıyorlar.
Manyak gülüşüm: Abim fazla fazla yapıyor.
Minokmanak: Ya biz burda niye hep ikisini konuşuyoruz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Espiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...