Beyefendi hazretleri

9.8K 852 498
                                    

Selamunaleyküm. Naber nasılsınız?

Multi kitabın eski kapağı ben yapmıştım. Şimdiki isemeyusbirgece_ nin eseri çok teşekkür ederim canım bacımsu💙💕

Bismillahirrahmanirrahim.

Bilinmeyen: Selamunaleyküm beyefendi hazretleri.

Yağız: Beyefendi hazretleri ne?

Bilinmeyen: Senin dilindeki bütün hakaretlerin benim dilime çevrilmiş hâli.

Yağız: Ooo hakaret ediyorsun yani.

Bilinmeyen: Alay etme Yağız gebertirim seni.

Bilinmeyen: Az önce tesettürlü bi kızla çarpıştın.

Yağız: Evet?

Bilinmeyen: Ve düşmesin diye kızı tuttun.

Yağız: Evet?

Bilinmeyen:Buraya kadar kızı tutman kısmı tartışılsada normal.

Bilinmeyen: Ama

Bilinmeyen: kız sonra onu tutmandan ona dokunmandan rahatsız oldu ama sen onu hâlâ tutuyordun.

Bilinmeyen: Sen gerçek bi hayvansın. Hem de gepgerçek bi hayvan.

Bilinmeyen: Bu hayatta herkes için aşmaman gereken bi sınır vardır. O kızın da sınırları vardı. Tıpkı senin o büyük sınırının annen olması gibi.

Bilinmeyen: Sen o kızın sınırlarını aşarken bundan mutluydun ALLAH ın belası.

Bilinmeyen: Ama bir kişi senin annenin gidişine temas edince sen nasıl hissediyorsan o kız da aynı şekilde hissetti.

Bilinmeyen: Ama tabi sen hayvansın. Kendi yaşadığın ve zorluğunu bildiğin bi şeyi hiç tanımadığın bi kıza yaşatabilirsin.

Bilinmeyen: O kız da o dakika da bu benim imtihanım diyerek sana vurmamanın acısını ağlayıp kendi gözlerini mahvederken kendinden çıkardı.

Bilinmeyen: O kıza yaptığın şey yüzünden sen tam bir hayvansın.

Bilinmeyen: Ve biliyo musun ben birazdan gidip hakaret ettiğim için tövbe edeceğim.

Bilinmeyen: Sana hayvan dedim ya hakaret etmiş sayılıyorum.

Bilinmeyen: Ama yanlış anlama sana değil. Senin gibi bi mahlukatı onların sınıfına koyarak hayvanlara hakaret ettim.

Bilinmeyen: ALLAH a emanet ol dicem de senin kadar uyuz bi varlığı en sevgiliye nasıl emanet edebiliriz ki?

Yağız: İşte bu kadar sonunda sende benden insan olmayacağını düşünüp gittin. (Bu mesajı gönderemezsiniz.)

Yağız: Engelledin mi beni?

Yağız: Evet.

Yağız: Ama bu kez ben bile kendimden ümitliydim.

Yağız: Bari ders vol.5diyip te gitseydin.

~~~~~~

Sizce de bu kadar mı? Bilinmeyen vazgeçti mi?

Bilinmeyenin yazdıklarını yazarken sanki kipatta değilde gerçekte böyle bir şey olmuş gibi ben de Yağız'a sinirlenerek yazdım😂😂😂😂

Peki Yağız'ın yaptığını siz görseydiniz siz ne tepki verirdiniz?

Bilinmeyenin yazdıkları biraz ben biraz o.

Neyse hadi kaçtım ben.

ALLAH a emanet olun.

Selametle

MAYDANOZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin