Muhteşem Gün

2.1K 214 278
                                    

Selamunaleyküm ballarım.

Bu bölümü @yesildenizl, varolanbiri57557, Zehraakgn7, Vee Buse67171 ' e ithaf ediyorum.

İyi okumalar.💙

Bismillahirrahmanirrahim.

Berin'den devam:

Dün yüzükleri seçtip Yağız ve Zehra beni eve bıraktıktan sonra evdede bir tantana başlamıştı. Yüzükleri kime bırakacağımız hakkında en ufak fikrimiz olmadığından dizilerde falan gördüğümüz gibi yapıp yüzükleri damadın getirmesi gerektiğine karar kılmıştık. Tabi bu yüksek mantık içeren kararı ben ve Zehra verdik. Yağız'ın bundan haberi yok ki.

Yatağımda şöyle dönüp durduktan sonra sonunda kalkabildim. Her zaman olduğu gibi yine okula gitmem gerekiyordu. Şükür ki öğrenci olarak gitmeyi bıraktım.

Hemen üzerimi giyinip hazırlığımı tamamladım. Kahvaltıda hızla bittikten sonra evden çıkmak için hızlandım. Mine yanıma gelip bana öpücük verdi ve biraz dertleştik. Annesinden yana çok sıkıntıda gözümün nuru.

Okula geldiğimde sınıfım yine coşkulydu. Bir şekilde düzene sokup derse başladım. Güzel güzel geçiyordu. İlk dersin sonlarına doğru Zehra aramıştı. Tenefüste cevap veririm diye sessize aldım.

Ders bitip çocuklar çıkınca hemen Zehra'yı aradım. Sanki aramamı bekliyor gibi hemen açtı.

📞Selamunaleyküm gülüşüm.

📞Aleykümselam yengem.

📞Beni aramışsın hayırdır?

📞Bilmiyorum ki hayır mıdır değil midir?

📞Ne demek bilemiyorum?

📞Ya ben şimdi kafamda hep değişik değişik şeyler kuruyorum ya. Yine öyle bir şey kurdum, sana anlatmam lazım ki sende saçmalama Zehra diyip beni ferahlatasın.

📞Anlat bakayım.

📞Şimdi ben normalde sabah erken gideceksem abim bırakıyor. Neyse bugün işi vardı durağa gittim bende, tabi sonra aradı bir heyecanlı bir heyecanlı.

Yine gıcık bir sırıtışı olduğuna o kadar eminim ki. Hayır kendi kafası karışıkken yine benle uğraşabiliyor ya, kıza bak bee.

📞Kapatayım mı gülüşümcüm?

📞Ya hayır hayır, tamam. Neyse konuştuk kapattım birde baktım karşımda şey...

📞Ney?

📞Ayı.

📞Ayı mı? Zehra ayıya mı aşık oldun Tövbe Ya Rabbi.

📞Yaa abla yaaaa

📞Ayı ne gülüşüm?

📞Ya Alper işte Alpeer.

📞Heee. E kafan niye karıştı senin?

📞Ya şimdi yengem geldi biraz gergince bir şey söyleyeceğim dedi. Bende söyle dedim falan, bir baktım tam söyleyecek otobüs gelince gitti. Sonra söylerim dedi bir de.

📞Eeee?

📞Ya abla anladın işte ya, ne söyleyecekti ki?

📞Bilmem ne söyleyecekti ki acaba, ne söyleyebilir?

MAYDANOZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin