Seni Seviyorum💕

1.8K 168 162
                                    

Selamunaleyküm ballarım.

Bu bölümü 34Rose60, @tardela vee 1_deliiii 'ye ithaf ediyorum.

Bismillahirrahmanirrahim.

Berin'den devam:

Sabah yorgunluktan halim kalmamış şekilde gözlerimi açınca etrafıma şöyle bir baktım. Sanırım kendi odamda değilim. Anam, nerdeyim ben ya?

Bir daha gözlerimi kapatırken birden sırtımdan karnıma doğru hareketlenen bir el hissedince korkuyla gözlerim kocaman açıldı. Çığlığı basmama ramak kala elin sahibi beni kendine çevirince tutamayıp çığlığı bastım. Birden irkilerek oturur pozisyona geçen Yağız'a bakınca afallamış aynı anda sakinleşmiş bir şekilde gözlerimi kapatıp nefes almaya başladım.

"Meleğim bir şey mi oldu, iyi misin?"

"Yok bir şey olmadı yaa, iyiyim iyiyim."

"Emin miyiz?"

"Evet, sadece aniden sarılınca irkildim."

Yağız gülmeye başlayınca gülen yüzüne gülesim gelmişti benimde. Aslında tekrar dönüp olan olaya bakınca gülesim geliyordu. Yağız gülmeyi kestiğinde bana döndü.

"Kahvaltı hazırlayalım mı?"

"Açlıktan ölmek gibi niyetimiz yok bence."

Dünden beri yanan yüzüm hala tam anlamıyla sönmüş sayılmazdı, kesin renk değiştirmiştim. Yataktan ilk kalkan olurken Yağız'da ardım sıra kalktı. Hemen banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Aynada gördüğüm yüzümün rengi sabah ilk namaza kalktığımıza göre daha düzgündü. Ama hala kızarıktım. Beyaz tenli olmak...

Evet çok şükür bu sabah namazımızı birlikte kılmıştık. Onunla kalkıp abdest telaşına girip namaz kılmak, çok çok güzel.

Banyodan çıkıp mutfağa geçtim. Aynı evde kalacağımız için ben pek değişiklik yapmamıştım ve hatta sanırım pek bir şeyin yerini bilmiyorum...

Berin saçmalama kahvaltı hazırlıyorsun. İyi misin sen, beyninin bu kadar erör vermesine gerek yok.

Ya hay evet biliyorum iç sesciğim, çok biliyorsan sen söyle.

Bak zeki kızçem beniim kahvaltılıklar nerde olur? Fırında olacak hali yok ya. Emin ol firar etmedilerse hepsi buz dolabındadır.

Kendi kendime kaşlarımı kaldırırken halime güldüm. Deliriyorum ama buna gülebiliyorumda. Dolaba yönelip tek tek kahvaltılıkları çıkaracakken bir daha içimden bir ses yükseldi.

Sabır sabır, çay suyu bırak önce anlaşıldı sen bugün düzelmeyeceksin. ALLAH'tan bende varım.

Ya sus be, ALLAH'ın içsesii senin yüzünden ben şizofren olacağım. İçimde benden farklı bir birey gibi konuşmayı bırakır mısın?

Tek tek dolapları arayıp demlikleri bulunca hemen suyu kaynaması için bıraktım. Sonra buz dolabına yönelirken mutfağa giren Yağız bana gülümsedi.

"Vay be hamarat eşime bak sen hemende başlamışsın."

"Maydanozcuğum hadi yardım ette kahvaltıyı hazırlayalım. Beceremeyeceğim zaten."

"Yook bak bal gibi becermişsin Meleğim. Suyu doldurmuş kaynamaya bırakmışsın işte."

"Ha ha ha geç içeri sevgili kocacığım istemiyorum yardımını falan."

MAYDANOZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin