Selamunaleyküm ballarım.
Bu bölümüü agitbebegim, yalnizliginasikadin, Zeynep_senaaa, sihirlikapkek' e ithaf ediyorumm. Umarım severek okursunuz.
Yorumlarda bekleniyorsunuzz💙💙
Bismillahirrahmanirrahim.
"Ya işte sonrası yok o kadar."
"Ayayay evlenme teklifide alırmış, amanda aman."
"Ya Zehraa. Hadi itiraf edin planlanmış mıydı bu? Artık bekliyorum sizden."
"Hayır yaa ben sadece geçe kalmanı ve Yağız'ın seni almasını ayarladım o kadar."
"Fikir dahi vermedim ben yenge hepsi kendinden oldu, abim düşünmüş."
"Hem biz fikir versek sokak ortasında durup dururken teklif et mi deriz?"
"Eh peki inandım bakalım."
"Ama şey."
"Ney?"
"Plandan son anda haberdar olmuş olabiliriz."
"Nasıl yani?"
"Şöyle yengemsu reis, abimi aradım gittin mi diye. İşte dedi ki Zehra şimdi evlenme teklifi etsem kötü mü olur? Bende dedim ki ne demek şimdi bu? abi hayırdır, oda dedi ki sen sadece cevap ver. Hayır ne olacak dedim. Oda tamam görüşürüz dedi kapattı. Öyle yani."
"Aynen sonrada Zehra şokla bize söyledi."
"Hatta Ayşe ablada hadi bakalım, İnşALLAH evlenmekten vazgeçmezler dedi."
"Ne o ne alaka?" Gülerek sorduğum soruya Zehra yine gülerek cevap verdi.
"Sen şehadet getirerek cevap bile verebilirmişsin. Yok canım o kadar da değil diye çok dedim ama Ayşe abla dinlemedi."
Yandan gülümsememle Ayşe'ye baktım.
"Yok ya şehadet getirmedim canım o kadar değil."
"Hadi canım İmanımı tamamlar Mısın dedi de sen ne dedin?"
"La İlaheillallah demiştir." Ayşe gülerek konuşurken gülmemi durdurmayıp kahkahalarla onayladım. Ayşe ile deli gibi gülerken ikisi bize bakıyordu.
Sonra birden Ayşe ağlamaya başladı. Öyle hüngür hüngür ağlamadı tabi ama. Ya ama ne bu şimdi iyice kafayı yedik galiba.
"Ayşee niye ağlıyorsun sen yaa?"
"Ben şimdi seni everiyor muyum? Ama yaaa ağlarım."
"Ya Ayşee" Ayşe'ye sarılırken Zehra'da gelip bize sarıldı.
"ALLAH'ım tamam hepimiz manyağız ama şimdi Ayşe abla sen zaten ayrı evlerde yaşadığın arkadaşını evlendirirken niye ağlıyorsun ya?"
"Ya ama ne bileyim duygulandım. Daha dün birlikte lise koridorlarında dolanıp sabah namazı takibi yapıyorduk."
"Yapma ablam ya."
Yengemde gelip bize sarıldıktan sonra kapı çaldı. Abim salondaydı ama kapıyı açmazdı şimdi, ben evdeyken niye açsın dimi? Sırf gıcıklık yapıyor resmen ya.
Gidip kapıyı açtığımda Ali girmişti içeri. Tek sorun üstü başı ıslaktı. Bu havada?
"Selamunaleyküm süt güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Espiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...