Selamunaleyküm gençlik.
Bismillahirrahmanirrahim.
Bilinmeyen: Selamunaleyküm günaydın.
Yağız: As.
Bilinmeyen: Hala ilk dersi geçememişsin.
Yağız: Hiç te geçmicem.
Bilinmeyen: Ya tabi.
Yağız: E hayırdır sen boşuna yazmazsın.
Bilinmeyen: Cuma ezanı okuyacak ya.
Yağız: Eee?
Bilinmeyen: Eeesi namaz abdest almayacak mısın?
Bilinmeyen: Tek seferde çok zorlamayım diye beş vakit namaz hatırlatması yapmıyorum. Ama haftada bir de kıl yani. Cumaya gitmeyen erkek öğk öğk
Yağız: Ben hiç bir namazı kılmıyorum. Nasıl kılınır onu da bilmiyorum zaten.
Bilinmeyen: Ama kılabilirsin.
Yağız: Hayır.
Bilinmeyen: Anlaşma yapsak?
Yağız: Dün sigaralarla bolca hasret giderdim.
Bilinmeyen: Ya niye ya hay benim aklıma.
Yağız: Hahaha.
Yağız: Sen neden hâlâ pes etmedin ki? Anlaşmalar dışında hiçbir şey yapmıyorum. Ki zaten anlaşmalarıda robot gibi yapıyorum.
Bilinmeyen: Şöyle düşün galatasaray yaptığı ilk maçta yenilseydi 4 kez şampiyon olur muydu?
Bilinmeyen: Yada çok daha güzel bi örnek peygamberimiz(s.a.v.) kendi kabilesi bile ona destek olmayınca tebliği bıraksaydı bir ümmerti olur muydu? Onu görmeden bütün kalbini ona verebilecek bir ümmeti. Hayır olmazdı. Ben de bunlardan ilham alıyorum. O kızı o şekilde rahatsız ettiğindede hz. Vahşi'nin affedilişini düşündüm. Ki onun suçu çooook büyük bir suçtu.
Bilinmeyen: Bak yine çok konuştum.
Yağız: Hz. Vahşi mi? O kim?
Bilinmeyen: Oha bi şeyi merak etti oha( bu mesaj silindi)
Yağız: Çok hızlı sildin.
Bilinmeyen: Hz.Vahşi Uhud savaşında Hind'in isteğiyle Peygamberimiz(s.a.v.) in çok sevdiği yoldaşı olan amcası hz.Hamza'yı öldüren kişi. Hz.Hamza'yı mızrağıyla öldürdükten sonra kalbini Hind'e götürdüğü ve Hind'inde hz.Hamza'nın kalbini dişlediğini duydum. Bu kısmı ne kadar doğru emin değilim.
Yağız: Ve peygamberin onu afetti mi?
Bilinmeyen: O sadece benim değil seninde içinde olduğun koskoca bir ümmetin peygamberi. Ve evet affetti ama hz.Vahşi'ye gözüne görünmemesini söyledi. Düşünsene affetti. Ama hz.Vahşi derki ben işlediğim suç yüzünden peygamberimin gözlerine bile bakamadım.
Yağız: Gerçekten güzel bi insanmış.
Bilinmeyen: Sadece güzel değil çok güzel. Ve biz bir ümmet olarak onu kendimize rehber edinip güzelleşebiliriz. Onun kadar olamasak ta.
Bilinmeyen: Ders vol.6: Kalpler ancak ALLAH ı anmakla huzur bulur. Namaz ise ALLAH ın bizi huzuruna davet edişidir. Ve bu davet edişe icabet etmeye muhtaç olan biziz. Biz ancak onu anmakla huzur bulabiliriz.
Bilinmeyen son görülme saati 12.20
Yağız: Peki Peygamberimiz(s.a.v.) küçük yaşta çocuğunu bırakıp giden anneyi de affeder miydi?(Görüldü.)
~~~~~~
Sanki Yağız biraz yumşadı gibi ne dersiniz?
Hz.Vahşi'nin yerinde olduğunuzu düşünsenize Peygamberimiz(s.a.v.) size vaaz veriyor ama siz gözlerine bakamıyorsunuz.
Ben herhalde sürekli olarak ağlayabilirdim.
Birde ufak bir düzeltme bende sonradan öğrendim Hind'de daha sonradan Müslüman olmuş.
Neyse fazla duygusala bağlamadan kaçıyorum ben.
ALLAH a emanet olun.
Selametle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Spiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...