Selamunaleyküm ballarım.
Bismillahirrahmanirrahim.
Hâlâ Berin'den devam ediyoruz.
Aff okul sonunda bitmiş eve gelmiştim. Benim normalde şu an çok yorgun olmam gerekirdi ama o kadar mutluydum ki yorgun olamıyordum. İçeri enerjik bir giriş yaptığımda abimin evde olup kapıyı bana açmasını beklemiyordum.
İçeri yaptığım renkli girişten sonra bana uzaylı görmüş gibi bakıp kafasını sallayarak içeri girdi. Bende aman sanane bakışlarımı atıp mutfağa girdim.
"Annem anam canım napıyosun?"
"Sağol kızım iyiyim sen?"
"Bende iyiyim annem."
"Yengeee nasılsın?"
"İyiyim Berin'im de sen nasılsın ne bu enerji?"
"Ayy yengem Ramazan heycanı işte."
Yengem gülerek işine devam edince bende güldüm ve mutfaktan ayrıldım. Bi namaz kılayımda geleyim.
İkindi namazımı kıldıktan sonra tekrar mutfağa gidecektim ama salona gidesim gelmişti. Canım abiciğim sana bulaşmadan durabilir mi bu güzel kardeşin?
Abim koltukta uzanmış dinleniyordu. Yaa yorulmuş ama. Acaba bir kereliğine torpil geçsem mi?
"Beriin"
Ben düşünürken mutfaktan seslenen annemle torpil geçmeye karar verdim.
Mutfağa geldim ve doğrudan anneme baktım.
"Buyur annem babamın gönlünün bizim terliklerimizin sultanı buyur."
"Yok sana bugün bir şeyler olmuş."
"Ay anne Valla yok bir şey."
Annem hayretler içerisinde kafa sallarken yavru kedi bakışlarımı göndermeye başladım.
"Anneee"
"Hah işte ben malımı biliyorum buyur."
"Ne biliyorsun ya başta hiç böyle bir niyetim yoktu."
"İşte sorunda bu ya sen ne zaman sebepsiz mutlu olsan sonunda ucu bana dokunuyo."
"Ay tamam tamam ya ben bizim çocuklarla oyun oynamaya çıkmak istiyorum."
"Çıık."
"Da işte evi temizlemek te istem- bi dakika ne çıkayım mı? Karşılıksız mı?"
"İyice cani ettin ha beni. Çık işte."
"Tamam anne ya kızma sen çıkmamı istiyosan çıkarım."
Annem bana bu adam olmaz bakışlarını atarken ben çıkmıştım. Mahalle beni bekler.
Aşağı iner inmez çocukların oyun oynadığı yere gittim.
"Selamunaleyküm."
"Aleykümselam."8 yaş ve üzeriler selamımı alırken 8 yaş altılardan bazıları anlamayıp bazıları "Ayeyküymseyam." Demişlerdi. Güldüm ve topu elime aldım.
Sonra çocukları pek kimsenin geçmediği sokaklara götürdüm. Maksadım müzekkerlerden kaçmak.
Takımlara ayrılıp oyunu kurmuştum. O zaman eğlence başlasın.
"Oohoo Berin abla biraz daha yayılın."
"Alan geniş kuşumcum hadi hadi çok konuşma."
"E yuh ama Esma istersen arkama geç."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Espiritualbilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...