Selamunaleyküm ballarım.
Bu bölümü FINDIKLIIIKEKKK, mishadina, ruhbilimcibiri veee morpaptaya'ya ithaf ediyorumm.
Bismillahirrahmanirrahim.
Berin'den devam:
Duyduklarım beynimde yankılanırken sanki dilimi yutmuştum. İkinci kez mi aynı şeyi yaşıyorum ben? Evet...
Bakışlarımızı ikimiz birden yere indirirken yürümeye başlamıştık. Cevabımı beklemeden.
Hadi Berin reis göreyim bakalım çöz o dilini.
Cevap bekliyor mudur acaba? E yani bekliyordur. Öhm evet konuşuyorum şimdi.
"O-olur hatta oldu bile. Sende her sabah namazında bana dua eder misin?"
"Sen bana ediyor musun?"
"Hayır. Senin için istediğim her şey aslında kendime. Sen ne kadar iyiysen bende o kadar iyiyim. Canımın canı mantığı işte."
Ney? ALLAH'ım dilimi çözeyim derken fazla mı açıldım ben? Dalmışım öyle ondan birden söyleyiverdim. Duyduğum yutkunma sesi ile başımı daha fazla eğebilirmişim gibi biraz daha eğdim. Dişimi dudağıma geçirirken kesin kızarmıştım.
Aramızda 2 3 adım mesafe vardı ama yanımda işte. Tam 4 sene sonra. Ve hiç olmadığı kadar yanımda hatta o kadar pot kırdım ki. Yaptıklarımın verdiği utançla sanırım birden hızlanmıştım. Arkamdan bir gülme sesi gelince tekrar rezil olmanın verdiği utançla bir kez daha olduğum yerde kaldım.
Fakat o an olmaması gereken bir şey daha oldu, çok gülesim var. Ben birine aşık olabileceğime inanmazken şimdi olmuşum ve üstüne üstlük heyecandan sürekli rezil oluyorum.
Kenardan kenardan kahkahalarımı tutup durdum. Yağız yanıma geliyordu. Planda olmayan bir şekilde buluştuk ama güzel oldu.
"Şey..."
"Hm ney?"
"İsteme falan yok gerçekten değil mi?"
Gülesim gelirken ileri doğru baktım. Cevap vermem lazım ama. Zehra ve müthiş planları.
"Hayır gerçekten yok. Zaten aklı olan beni istemeye gelmez."
Tekrar yürümeye başlamıştık. Nereye yürüdüğümüzü de bilmiyorum ama yürüyoruz işte.
"Hoca hanım yalan söylemenin günah olduğunu söylemiştiniz, hem gelecekteki planlarımın hepsi akıl karı işler."
Gözlerim kocaman olurken yutkundum. Yani bu imayı anlamamak içinde artık. Ben ben bir nefes alayım.
Yine hızlanmaya başlarken birden yine durdum. Çok dengesiz hareketler yapıyorum ya.
"Ha-hangi gelecek?"
"Gelecek olan gelecek."
"Ne?" Yağız hafif gülüşüyle önüne bakarken gülüşünü kafamın orta yerine kazımak gibi bir hataya düşmemişimdir İnşALLAH.
"Eğer bu bir rüya değilse sen gerçekten böyle yanımdaysan konuşuyorsak falan yakın bir gelecekte meleğim yakın bir gelecekte."
ALLAH'ım bu konuşma nereye gidecek? Bu 4 senede bir şey değiştirmeyi bırak birde benimle ev- hayatını birleştirmeye mi karar vermiş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAYDANOZ (Tamamlandı)
Spiritualitébilinmeyen: Hayırdır moralin bozuktu. Yağız: Evet. bilinmeyen: Hayırdır? Yağız: Pek takmıyorum ama evdekilere kavga ettim yine. neymiş her şeye maydanoz oluyormuşum. bilinmeyen: Ben maydanozları severim. ●○●○●○●○●○ Bilinmeyenin bilmediğiniz bir se...