Hep Beğenirim.

3K 249 399
                                    

Selamunaleyküm ballarım.

@nniissaa_1, 1adetilayda_, @axhickimsexi, @Lunadel4, @1TUGBAki 'a ithaf ediyorumm.

Upuzuun bir bölümle geldiiim.

Bismillahirrahmanirrahim.

"Kanser"

Beynimin içinde bu kelime yankılanıp duruyordu. Ayağa kalkıp bir yerlere gitmeye çalışıyordum ama olmuyordu  sinirlerim o kadar bozuldu ki elimi tam duvara vuracakken Ali gelip iki elimi birden tuttu. Ali benimle konuşuyor bir şeyler söylüyordu ama ben o kelimeden başka bir şey duymuyorum.

"Ali kanser dedi Ali. Ali ben dayanamam ona bir şey olursa ben ölürüm Ali."

"Berin, Berin bir dinle."

"Ali annesi bu hastalıktan öldü Ali ya onada bir şey olursa?"

Gözyaşlarımla birlikte bağırıyordum. Etrafımda neler oluyor onlarıda anlamıyorum ya. Ali ellerimi bırakıp iki elini yüzüme koyarak benimle konuşmaya çalışıyordu ama ben duramıyorum. Ellerimle Ali'ye vurmaya başladım. Duramıyorum ben buraya sığamıyorum bıraksın beni.

En sonunda Ali beni zorla oturtturup karşımda durdu.

"Berin bir sakin ol bir dinle."

Bağırışlarımı durdurup sadece onu dinlemeye başladım. Dinleyebildiğim kadar bağırışlarım dursada gözyaşlarım durmamıştı. Onun kılına zarar gelse ben ölürdüm ki...

"Berin, Berin bana bak, beni dinle."

Gözlerimi boşluktan çekip Ali'ye çevirdiğimde yüzümü yine ellerinin arasına alıp konuşmaya başladı.

"Bak o duyduğun doktor asistanlatıyla konuşuyordu. Yağız'ın doktoru hala içeride."

"Hı?"

"Evet doktor içeride sen yanlış anladın. Sakin ol süt güzelim."

Ali beni sarıp sarmalarken gözyaşlarımı zorla durdurmaya çalıştım. Az önceki halimden herkes telaşlı telaşlı bakıyordu bana. Çok berbat bir şeydi. Rabb'im göstermesin bana, başkasına.

"Aff doktor neden çıkmadı hala içeriden?"

"Kusura bakma ya çay partisi uzamıştır belki."

Zehra'nın sorusuna Alper'in verdiği cevap kavga çıkarır nitelikteydi. Tam Zehra cevap vermek için hazırlanıyordu ki Ayşe Zehra'nın görüş açısını kapattı.

"Gülüşüm, benim bu kardeşim zevzek sen uyma ona. Hastane burası."

"Ya zaten ben hala anlamış değilim, bu nasıl senin kardeşin olur ya? Sen akıllı, uslu, edepli, muhteşem insan örneği; bu dengesiz, destursuz, zevzek, gereksiz insan örneği. Bence var ya bütün iyi genler tek seferde sana yüklendi. Bu böyle açıkta kala kaldı. Yazık günah ya yazık günah. Aradan seneler geçiyor yaş alıyoruz, yaşantı alıyoruz bu insancık hala aynı. Bir insan biraz değişmez mi ya azıcık bile değişmez mi insan? Değiş ya değiş biraz büyü azıcık, azıcık ya çok değil. Gerçi bu var ya bu 0-3 yaş aralığı resmen bunun fazla fazla büyümesi lazım. Buna azıcık ne yetecek? Toptan değiştirilmesi gerekiyor bunun. Ohoo bunun ablası olmakta zordur. Ay bununla aynı evde tövbe Estağfurullah insan katil olur ya katil olur. "

MAYDANOZ (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin