Medya: Ali 🥰
Yorumlarınızı esirgemeyin 🙏🏻 🥰
Ali ile beraber uzun bir bekleyişin ardından iyice gerilmeye başlamıştım. Çocukların benim için tam zamanında geldiklerini söyleyebilirdim ama ya Baran için geç kaldıysak ne yapacaktık? Tatil tatillikten çıkmış tamamen kaosa dönmüştü.
"Kızlara ne dediniz peki?" dedim merakla. Ali elindeki telefonu cebinde geri koyarken gülüyordu.
"Ellerine bir miktar para bıraktık ve başlarına da bir iki adam dikerek tatil yapmalarına devam etmelerini söyledik. Ama olanlardan haberleri var. Onlarda gelmek istediler ama izin vermedik."
Burada olmamaları iyi bir şeydi. Onları da tehlikeye atamazdık. Tek istediğim bir an önce buradan çıkmak ve bir daha ne tatile ne de başka yere gitmekti.
Bir anda koridordan gelen sesle irkilirken Ali hızla ayağa kalkmış ve önüme geçmişti. Elindeki silahı da siper hale getirmişti. Köşeye geçmiş kimin geleceğini merakla bekliyorduk. Ali hiç gözünü kapıdan ayırmazken ben pencerelere bakıyordum. Bizimkiler tüm pencereleri kırıp içeriye girmişlerdi. Belki bir yere tırmanarak çıkabilirdik buradan.
Ali'nin koluna dokunduğumda gözlerini kapıdan çevirmeden cevap vermişti.
"Şimdi değil bekle." dese de konuşmadan edemedim.
"Pencereden kaçsak nasıl olur. Dışarıya çıkmak daha güvenli sanki." dedim elimle pencereyi gösterirken. Ali bakışlarını bir kaç saniyeliğine kapıdan çevirip pencerelere bakmıştı.
"Tamam gel seni çıkaracağım." diyerek hızla pencerelere yanaşmıştı. Eliyle bana basamak yaparken ben ona bakıyordum.
"Peki sen gelmeyecek misin? Beni yalnız bırakma." dedim korkuyla. Gülerek bana bakmıştı.
"O hatayı ben bir kere yaptım. Bir daha yalnız bırakmam seni merak etme."
Kafamı sallayarak ellerine bastım ve beni yukarı kaldırmasına izin verdim. Hızla beni yukarıya çıkardığında çimlerden tutunarak pencereden dışarıya çıktım. Arkamı döndüğümde Ali'nin pencereye boyunun fazlasıyla yettiğini ve kendi başına bir şekilde pencereden çıkmayı başardığını gördüm.
"Vay be." dedim onu beklerken. Ayaklandığında üstünü çırptı ve bana baktı. Ve baktığı an silahı çıkarıp bana doğru siper aldı. Siper almasıyla patlayan silahla kendimi yerde buldum. Korkuyla Ali'ye bakarken bana arkamı gösteriyordu.
Arkamı döndüğümde yerde bir tane adam yatıyordu. Birisi bana doğru yanaşıyordu sanırım. Aklım çıkmıştı.
"Aklım çıktı napıyorsun ya!" dedim sinirle.
O da omuzlarını silkerek "Arkanı kollamayı unutma." dedi. Belinden çıkardığı yedek silahı bir anda elime tutuşturmuştu.
"Ne olur ne olmaz. Al sen bunu."
.
.
.
.Elimdeki silahı tetikte tutarken yavaşça Ali'nin arkasında yürüyordum. Ev o kadar büyüktü ki sanki bir yerlerden her an birisi fırlayacakmış gibiydi. Sessizce evin arka bahçesini turladığımızda duyduğumuz araba sesleri ile gördüğümüz çalıların arkasına saklanmıştık. Arabalar hızla evin etrafını sarmış ve bir çok adam arabalardan inmeye başlamıştı. Ali adamları görünce bir anda saklandığımız yerden çıkmıştı.
"Ne yapıyorsun sen saklansana!" dememe kalmadan Ali kolumdan tuttuğu gibi adamlara doğru götürmeye başladı. Ben korkuyla Ali'ye bakarken o ise adamlara bakarak gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahte Gelin (Düzenleniyor)
Teen FictionBaran sinirle saçlarını karıştırmıştı. Nasıl olurda düğünden bir hafta önce evleneceği kadının kaçmasına izin verebilmişti? ''Şimdi ne yapacağız Baran?'' Ali sorduğunda bu sorunun cevabı Baran'da olmadığı için bağırmıştı. ''Nereden bilebilirim?!''...