13 🕊 1

13.6K 743 113
                                    

Media: Kerem Bey

Keyifli Okumalar...

''Daha ne kadar puding yiyeceksin Allah aşkına Bahar. Bu altıncı tabağındı.'' dedi Nazlı daha birinci tabağını yerken.

''Sana ne? Hayır yani sana ne? Belki depresyondayım? Belki stres atmam gerekiyor?''

''En azından böyle içki tüketmiyorsun. Yoksa hapsi boylardık.''

Güldüm. ''Haklısın. Hala muhtarın evini nasıl boyadığımızı hatırlamıyorum. Eminim çok zevkliydi.''

''Haha aynen! Bende hatırlamasam da sabah ki endişemiz gözle görülecek gibi değildi. Komediydi.''

''Nazlı?''

''Efendim?''

''Egemen'le nasıl gidiyor?''

Nazlı, ağzına doldurduğu pudingi tükürmemek için öksürük krizine girdi.

''S-sen neyden bahsediyorsun? Çok komiksin ha-ha.''

''Asıl sen komiksin.'' dedim elindeki tabağı alarak.
''Birbirinize aşıksınız ama bir türlü açılamıyorsunuz. Çocuk musunuz siz?''

''Sana ne? Hayır sana ne? Hem kim demiş birbirimize aşık olduğumuzu?''

Tam ağzımı açacaktım ki arkamızdan gelen sesle irkildim.

''Kim demiş aşık olmadığınızı?''

Nazlı korkuyla arkasını dönerken Mehtap teyze elinde meyve sularıyla yanımıza geliyordu.

''Mehtap teyze!'' dedi Nazlı panikle. Kahkaha attım.

''Panik yapma kızım. Ben biliyorum. Korkma karşı değilim ilişkinize.'' dedi bir şeyleri ima etmeye çalışırken.

Nazlı kafasını eğdi. ''Öyle olsa bile Egemen beni sevmiyor.'' dedi. Hadi canım.

''Nereden çıkardın bu sonucu Nazlı kızım?''

''Çünkü ne zaman onunla konuşmaya çalışsam kısa kısa cevaplar veriyor ve suratıma bakmıyor.''

'Çünkü utanıyor seni aptal!' demek istesem de sustum. Biraz daha sürünsünler.

Mehtap teyze bana döndü ve göz kırptı.

''Demek öyle...Peki sen ona neden böyle yaptığını sordun mu?''

Nazlı kafasını kaldırdı. ''Hayır. Benimle çok az konuşuyor, nasıl sorabilirim ki?''

Sohbet ettiğimiz sırada telefonum çalmaya başlamıştı. Müsaade isteyerek salondan ayrıldım ve mutfağa geçtim. Kerem Bey arıyordu.

''Buyrun Kerem Bey.'' dedim sessizce.

''Nasıl gidiyor Bahar? Ah pardon Nihal?'' dedi gülerek.

''İyi gidiyor efendim. Şimdiye kadar kimse fark etmedi. Baran'ın da fark edeceğini sanmıyorum.'' dedim gülerek.

''Peki, Bahar sana tüm yaşananları anlattı değil mi? Şu anda tamamen Bahar gibi davranıyorsun? Hata yapma. Yoksa Bahar'ı ateşe atmak gibi bir şey olur. Baran'ın öğrenmemesi gerek. Ayrıca Nazlı'ya da dikkat et. Sonuçta Bahar'ın en yakın arkadaşı, fark etmesi an meselesi. Bu yüzden olabildiğince acele etmeliyiz.''

''Peki efendim. Elimden geleni yapacağım.''

_________

Suratımdaki makyaja baktım. Nihal neden bu kadar makyaj yapıyordu ki? Kendimi bu makyajla huzursuz hissediyordum.

Eminim kimse olayların farkına bile varmamıştır.

Bir hafta önce, Kerem Bey ile çalışma odasında konuşurken sohbetimize birisi daha katılmıştı. Nihal.

Kerem Bey'e döndüğümde sakin olmamı söylemişti.
Nihal yanıma geldi ve oturduktan sonra Kerem Bey konuşmaya başlamıştı.

''İkinizde burada olduğunuza göre sadede gelelim. İkiniz değişeceksiniz. Nihal, Bahar olacak. Bahar ise Nihal olacak.''

''Ne?'' dedim anlamamış gibi.

''Yavuz artık sınırını aştı. Sana verdiği dosyaları vaktinde götürmediğin için kızdı ve Baran'ın yapacağı toplantıyı devraldı. Böylelikle OZA şirketine koz verecek. Bu Baran'ı tehlikeye atar. Çünkü OZA şirketiyle bizim şirketimiz arasında ince bir çizgi var. Bir kere o çizgi aşılsın, evimizden cenaze çıkar. Ya da onlardan.Sen neden Nihal'in tam toplantı üstüne geldiğini zannediyorsun? Yavuz'un işlerine engel olabilmek için. Aşağıya indiğinizde Baran'a bir seçim hakkı tanıyacağım. Ve giden kişi Bahar yerine Nihal olacak. Böylelikle Bahar, Baran'ın yanında kalarak, Yavuz'un planlarını suya düşürecek. Nihal senin için çizimlere devam edip sana teslim edecek. Sende Yavuz'a yardım eder gibi onu suya düşüreceksin. Nihal de gizliden gizliye Yavuz'un dikkatini çekmeyecek şekilde araştırma yapmaya başlayacak. Çok dikkatli bir şekilde.''

''Fakat bunları Nihal tek başına da yapabilir neden ben?''

Kerem Bey, Nihal'e bakarak açıklamasını istedi.

''Çünkü Baran benden haz etmiyor. Hiçbir şey bilmediği için beni kötü bir nişanlı olarak görüyor. Aslında bu nişan başından beri bir oyun. Yani onunla hiç evlenmeyecektim fakat Yavuz'un yaptığı planlar bizi direkt olarak evliliğe sürüklüyor. Bu yüzden kaçmak zorunda kaldım. Senin geldiğini duyduğumda Kerem Bey'in emriyle geri geldim...Sana yardım etmek için. Neden bunu yapacağın kanısına varırsak Baran beni değil seni seviyor. Emin ol senin olduğunu kısa sürede hissedecek. Yavuz'un planlarını, neler söylediğini tek sen biliyorsun. Bu da bize artı puan.''

''Anlamıyorum. Peki neden Yavuz bunları yapıyor? Abisi değil mi?''

''Abisi ama üvey. Kendi oğlum olsa da durdurulmalı.Bu konuyu daha sonra konuşalım. Şimdilik siz, birbirinizin bilmesi gereken şeyleri anlatın ve daha sonra kıyafetlerinizi değişerek aşağıya inin. Bahar sen Baran'ın yanına Nihal'miş gibi otur, Nihal de benim yanıma Bahar'mış gibi otursun. Daha sonrası doğaçlamaya kalmış. Herhalde doğaçlama yapabilirsiniz..''

Derin bir nefes aldım. ''Hadi başlayalım.''

Sahte Gelin (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin